1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Yup,

mercenaries is minder verhaal en meer zombies knallen voor highscores en nieuwe wapens. Lijkt wel wat op Horde of Firefight

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    Dat neemt niet weg dat het er spectaculair uitziet voor een handheld!
    Alhoewel die andere mooier is, met al die lichteffecten enzo.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik moet zeggen dat ik wel doodmoe word van die Mario Kart titels bij iedere nieuwe console/handheld van Nintendo. De games verschillen niet tot heel weinig van elkaar, heb je er eentje gespeeld dan heb je ze allemaal wel gezien. Bij de 3DS ook weer een Mario Kart, ik laat die game lekker voor wat het is, ik heb het allemaal wel gezien m.b.t. Mario Kart. De 3DS ga ik zeker halen, ik kijk er ook echt naar uit.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik hoop zo op Super Smash Bros. op de 3DS. Die game leent zich daar perfect voor :D.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Enige waar ik op hoop is Advance Wars 3D :+ De rest word ik niet echt warm van

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    [yt]KhcTqKA1CIc[/yt]
    Ziet er beter uit dan de screens. Wat brengen die beelden goede herinneringen omhoog... krijg spontaan weer zin om een Zelda game te spelen. Heb binnenkort een week vrij en wou daarin een paar onuitgespeelde games spelen (Fable 3, Enslaved) en DLC (ME2), maar misschien dat ik toch maar eens aan TWW moet beginnen :+.

*Zet orkestrale remake van de OoT soundtrack op*

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.752
    :eek:

Hebben hebben hebben! Hoop dat ie voor ons al bij de launch komt.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.752
    Zal waarschijnlijk waar zijn. Zat er aan te komen.

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, dan maar elk jaar een nieuwe PES zeker....;) (komt ook op de 3ds trouwens).

Maar ik vind het er echt mooi uitzien allemaal. Eindelijk weer een nieuwe Mario Kart.:thumbs:

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wat nieuwe filmpjes bekeken en het ziet er wel echt goed uit vind ik .

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    :eek: Nooit TWW gespeeld? Foei, da's imo de beste Zelda, na OoT. Go play it! :+

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

:) Haha, you've got me there :+

Ik heb MK op de Gamecube en op de DS, ik kan me echt niet voorstellen dat ik het tof zou vinden om hem ook op mijn 3DS te hebben. Kom met een nieuwe Mario of Zelda bij de launch van het apparaat, dan ben ik pas echt happy.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.752
    Je vergeet Majora's Mask.

14. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je vergeet alle Zeldas (Uitgezonderd CD-I versies).

Ik heb van elke Zelda-deel genoten, ik heb ze ook allemaal in bezit dacht ik zo :D.

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jawel hoor, eerste helft van de eerste dungeon ofzo :+. Daarna de game opzij gelegd en niet meer aangeraakt. Binnekort maar eens opnieuw beginnen. Majora's Mask heb ik ook nooit gespeeld, nja hetzelfde als TWW. Alleen zal ik deze game waarschijnlijk ook nooit spelen omdat ik door die tijdsdruk niet tenvolle kan genieten van de game.

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Precies, dat tijdgedoe vond ik ook verschrikkelijk aan Majora's Mask. Kon gewoon niet doen wat ik wou doen zonder om het halfuur weer opnieuw te moeten beginnen en al m'n rupees te verliezen.

Ongeveer hetzelfde verhaal met Dead Rising eigenlijk :+

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Gerucht | 13 januari 2011 - Naast informatie over de PlayStation Portable 2 heeft MCVuk.com ook nieuwe geruchten omtrent de Nintendo 3DS naar buiten gebracht. Zo zou volgens de website het apparaat op 25 maart in de Europese winkels liggen en kost de 3DS 200 tot 230 pond. Omgerekend komt dat neer op ongeveer 240 tot 275 euro. Op 19 januari houdt Nintendo een 3DS-evenement in Amsterdam. Daar hopen we meer informatie te krijgen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Prijzig.. ben benieuwd of die prijs niet wat te hoog is vergeleken met de Wii en DSi

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.752
    Ik betaal er hooguit 175 euro voor. Meer niet. Zijn ze gek met die 250 euro? :eek:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja , ik moet het 3D effect eerst zelf in het echt zien om te kunnen beoordelen of ik het 275 euro waard vind maar het wijkt wel wat af van de normale strategie van Nintendo.

Deze handheld zit in de prijsklasse van de Slim en de PS3... Maar aan de andere kant, het is wel een 'next-gen'handheld. Het is wel wat nieuws. Benieuwd hoe de PSP2 zich gaat verhouden qua prijs/features

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina