1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb er ooit meer dan 2000 gehad (alles consoles bij elkaar). Werkte ook als manager van een gamestore. Van alle 2e hands games die ingeruild werden kon ik de sterren pakken ;)
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dus na deze vervaldatum kun je ze weggooien (ik bedoel kaartjes die nog niet geactiveerd zijn)
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, dat is zuur! :x
    Je krijgt bij de aanschaf van een nieuwe console 500 punten, maar dat helpt ook niet echt. Ik vind het ook echt raar dat je zoveel punten nodig hebt, ik wilde eigenlijk die controller, maar die is echt 7000 punten ofzo.

    Heb laatst al mijn punten maar gebruikt om games voor mijn DS te kopen (organizer, mahjong, card game en nog een paar)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Tadaa
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alleen het woordje 'action' zint me niet zo...
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Sakaguchi <3

    En nou opschieten met LO 2
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik vond de trailer anders behoorlijk impressive:

    [yt]jBV7mbvRSYw[/yt]
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wii blijft een aparte console, heel veel casual troep en als er een goede game is is 't ook vaak meteen een vrij hardcore vaak japanse game met toch wel onderscheidende stijl (niets mis mee, maar het moet je maar net liggen). Daar tussenin is eigenlijk vrij weinig.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vond ik ook, maar ben echt van de turnbased jRPG's. Neemt niet weg dat ik hier ook plezier mee ga hebben ;)
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    De Wii kost ook geen reet meer trouwens weet niet of al lang is maar zag 'm staan voor 133 euro met Wii Sports en Resort das ook geen geld.
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is eigenlijk van prijs gedaald toen de eerste geruchten over de nieuwe Wii tevoorschijn kwamen.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ga binnenkort weer Wii spel halen.
    Bedacht me opeens dat ik Survival Horror wel interessant zou vinden, dus ging ik op zoek naar een leuke game en stuitte op "Silent Hill Shattered Memories".

    Aangezien die door de critici beter beoordeeld krijgt dan de nieuwere Silent Hill (voor bijv. 360) en hij maar twee tientjes is ga ik 'm aanschaffen. Ben benieuwd, heb zelf Resident Evil:Zero voor de cube geprobeerd maar ondanks de spanning en sfeer wist het m'n aandacht nooit zo lang vast te houden.

    Ben benieuwd of de game echt "spanning" kan terug brengen. Net zoals je als klein kind enige spanning voelde bij bijv. Mario en Zelda oid. Heb tegenwoordig bij weinig games dat ze je echt vast weten te grijpen. Overigens zag ik wel dat er een aantal first person "horror" games voor x360 waren maar die vind ik zelf op moment nog niet zo interessant.
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoe heet ookweer die game over zo'n spelshow op een eiland waarbij je op vette manieren mannetjes mag afmaken? Hij is in zwart-wit en het bloed is wel rood.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mad world?
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mad World moet je wel bedoelen idd, overigens volgens mij overal voor een tientje ofzo op te pikken, als ze 'm uberhaupt nog hebben.. bij media markt was die in ieder geval 10 euro in budget bakken.

    Heb vrijdag Silent Hill: Shattered Memories aangeschaft.. net kort kwartiertje oid gespeeld en ik weet nu al, die shit ga ik echt niet altijd 's nachts helemaal in pikkedonker spelen :+
    Sfeer is zo beklemmend.. Daarnaast vind ik de Wii mote echt toegevoegde waarde hebben wat ik vrij weinig heb gezien in games tot nu toe. Volgens mij is het een Ps2 port, maar het lijkt wel alsof het (net zoals bij okami) voor de Wii besturing gemaakt is.

    Zo merk je al meteen dat de zaklamp van groot belang is in de game. De Wii mote is eigenlijk de zaklamp, reageert en werkt super. Daardoor heb je ook het gevoel dat je zelf echt met die zaklamp aan het schijnen bent.
    Zelfs het feit dat de build in speaker van de wii-mote als je telefoon wordt gebruikt (zal d'r wel apart uit zien voor omstander met dat ding tegen je oor :+) geeft weer extra gevoel dat je zelf in die game zit..
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Als er nog mensen zijn die een Wii met Mario kart willen.
    Bij Zuiderpark Games is hij tijdelijk €150,-.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nog veel,bij game mania is die 135.
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Oh my bad, zijn die dingen alweer zo goedkoop. :eek:
    En ik maar denken dat ik de aanbieding van de eeuw gevonden had..
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha :p
     

Deel Deze Pagina