1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik poste die link een paar weken geleden. Toen was die prijsdaling naar €135. Zeker niet duur.
     
  2. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje. ik wil misschien mario kart 64 downloaden van de virtual console, kan ik dit spel ook met remote+nunchuck spelen?
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    nope, alleen met de gamecube controller of de classic controller.
    Op www.nintendo.nl staat een lijst met alle games die er te vinden zijn bij virtual console en met welke controllers deze speelbaar zijn:)
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben van plan No more heroes 2 te kopen, is het dan ook nodig om deel 1 gespeeld te hebben, want die heb ik nooit gespeeld.
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    No more heroes 2 toch gehaald. Erg leuke, ietwat absurde (positief) game. Vechten/zwaaien met de wii-mote werkt, soms wel het gevoel, dat acties met de wii-mote niet overeenkomen met de acties op het scherm. Ook veel te doen naast het aflopen van de ranking/ het verhaal. Je kunt jobs doen (alleen nog ongedierte vangen/rioolleiding aanleggen gespeeld) die gespeeld worden als 8-bit mini-games, leuke afwisseling. Er zitten aardig wat customizing opties in voor je character Travis Touchdown, wat kleren betreft.
    Wel wordt er af en toe verwezen naar deel 1, maar heb tot nu toe niet het idee dat ik daardoor wat mis.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    [yt]t2Lc1o_7MYY[/yt]
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Kopen als je ze nog niet hebt!
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eerst /care nieuws:
    Bron: Eurogamer

    [​IMG]


    Nu het interessante nieuws:
    Bron: Eurogamer
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    The Last Story is wel interessant, Pandora's Tower, /care.

    Jammer dat The Last Story nou weer voor de Wii uit had moeten komen. Het had een toffe 360 RPG kunnen zijn. :mad:
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Beide games nog niet goed bekeken, maar altijd leuk dat Japanse games naar hier komen. Xenoblade had naar de 360 moeten komen, wat een artwork heeft die game :eek:.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    The Last Story is van de makers van Blue Dragon en Lost Odyssey.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Xenoblades Chronicles opgestart, wat een titlescreen! _O_

    [yt]gfhom1H77Vo[/yt]

    Mijn impressie na een uurtje. Het lijkt een goede JRPG te zijn. Het battlesysteem is wel leuk en zal vast nog wel uitgebreid worden, maar nog niet spectaculair. De hele wereld in de game daarentegen is imo subliem. Lekker wijds en veel natuur nu al in het begin. Alleen een beetje tegenvallend dat de graphics dan weer zo last-gen zijn, helemaal als je kortgeleden nog The Witcher 2 hebt gespeeld. Buiten dat is de gameplay volgens mij nog best diep en gevarieerd. De game heeft achievements in de trend van Star Ocean trophies, heeft collectibles, veel kleine sidequests en Japanse audio. Daarnaast is de muziek echt heerlijk. Mocht je van JRPG's houden en door de graphics heen kunnen prikken is dit een aanrader. :)
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    _O_ dat zie je niet meer zo vaak, een mooie Title screen gewoon omdat het kan. :) Kom je meteen in een andere sfeer voordat je aan de game begint.

    Die van OoT blijft ook magisch. Die van Mario 64 ook erg leuk :D
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    De game zelf scoort ook enorm goed bij de critics. Enige nadeel vind ik zelf een beetje de graphics, die zijn toch te achterhaald. :mad:
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat ik me morgen Xenoblade ga aanschaffen, het pak met die controller. Ergens een beetje zonde van m'n €60 als je weet ik dat waarschijnlijk binnen 2 maand een paar maand geen tijd meer ga hebben om te gamen en dat volgende week Deus Ex uitkomt... maar ach, ben gewoon benieuwd :+.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb er ook goede dingen over gehoord.
    Zelf prik ik snel door graphics heen. Vind een okami grafisch boeiender dan een gears of war 3. Misschien apart voorbeeld omdat okami een bepaalde stijl heeft maargoed. Ook bij Monster Hunter Tri, welke denk ik ong. zelfde graphics als Xenoblade heeft, heb ik me er totaal niet aan gestoord. Die game heb ik trouwens nauwelijks gespeeld moet ik toegeven, maar die paar uurtjes heb ik me totaal niet aan graphics gestoord (zou hem zo weer oppakken heb alleen tijdelijk geen Wii :+). Vind het soms wel wat sfeervols hebben, beetje korrelig en vaak totaal ander kleurenpaneel dan x360 games. Overigens is voor mij nog altijd muziek de bepalende factor voor sfeer in een game.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een titlescreen zeg!!!
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Daarnet even Xenoblade gespeeld met de Classic Pro controller en om te beginnen: die muziek van het titlescreen _O_. Verder vond ik de graphics eigenlijk zeer goed. Natuurlijk vanuit een technisch standpunt vallen ze in het niets bij de current-gen, maar dat buiten beschouwing gelaten vind ik ze zeer goed. Het geeft de game ook een bepaalde sfeer die je op de current-gen niet meer makkelijk vind met al die kille en realistische graphics.

    De Classic Pro controller vind ik ook wel net. Hij ligt goed in de hand en ik vind het zeer handig dat je hem aan de Wiimote moet hangen i.p.v. aan de Wii, zo heb je geen last van de draad. Minpunt is dan natuurlijk wel dat je nog steeds op de batterijen van de Wiimote zit te gamen. Wat ook irritant is, is dat de "bevestig" knop rechts zit i.p.v. vanonder zoals bij de 360/PS3. Maar goed, bij sommige PS2 titels was het ook zo en na een tijdje ben je het al gewoon.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Ik heb helaas nog niet kunnen spelen op dat uurtje na. Maar zoals ik zei is de stijl heel mooi. Het zijn (vooral verder) enorme grote, open vlaktes en er zijn totaal geen laadtijden (tot nu toe niet gezien en ook over gelezen), dus dat is wel knap. Toch is het technische aspect met low-res character textures wat minder, maar daar kan ik wel doorheen prikken. Stijl en design is toch het belangrijkste en dat is hier top.

    Maarja, de director van de game was dan ook graphic director bij oa. Secret Of Mana, Final Fantasy VI, Chrono Trigger en had nog een grafische functie bij FFVII. Dan mag je ook wel wat verwachten. :cool:
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Xenoblade lijkt me toch wel errug gruwelijk vet.....het enige dat me tegenhoud is dat er al zoveel goede spellen uitkomen dit jaar, en dus al duur genoeg is.....:'-(
     

Deel Deze Pagina