Ben ook niet boos geworden
. Vond je alleen dom overkomen omdat het leek alsof je net die laatste zin niet had gelezen
.
Vandaag de game wat verder gespeeld, in totaal 4 uur. Zit nog altijd in het eerste gebied bezig met side-quests. Dat is imo ook het enigste minpunt (als is minpunt misschien wat veel gezegd) van de game, de side-quests. Komende van een MMORPG zoals Age of Conan waar de locatie van je side-quests netjes aangeduid staan is het hier nogal een zoekwerk.
Vooral het zoeken naar voorwerpen is imo (momenteel) nog zoals het zoeken naar een naald in een hooiberg. Ik heb al door dat items enkel te vinden zijn bij een bepaalde locatie, maar het verband tussen de items en locatie is me nog altijd bijster. De Engelse stemmen zijn trouwens zeer goed te pruimen. Ik gebruik ze zelfs i.p.v. de Japanse. Die laatste geven wel een authentieker gevoel, maar je hebt geen flauw idee wat ze tussen de combat door lullen. Soms ben ik ook te lui om de ondertitels te lezen
.
Wat ik persoonlijk helemaal rot vind is dat je zo lang me die game bezig kunt blijven dat de batterijen van Wiimote leeg zijn en je de game dus niet kunt verder spelen
. Waarom kon Nintendo je de Classic Pro controller gewoon niet op de Wii zelf laten aansluite zodat je verlost ben van die batterijen shit. Had die lange draad aan de Classic controller tenminste nog een nut.
Klik om te vergroten...