1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope.
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wow, ik ben nu ongeveer 2uur aan het spelen en ben echt helemaal.... Uhhhm wow! Wat een toffe game. Lange tijd niet zo vermaakt.

    Voor de mensen die nog meer spelen. Hoe selecteer je een quest uit de lijst? Zodat ik de quest kan doen die ik wil gaan doen?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Kan niet. De hoofdquest wordt met de pijl aangegeven, maar voor de rest moet je een beetje de aanwijzingen volgen die aangegeven staan bij de questbeschrijvingen. Je kan ze dus gewoon doen tussen de hoofdquest door zonder ze specifiek te kiezen.
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Vandaag opgezocht, maar nergens te vinden :mad:. Zometeen maar op internet rondneuzen. Haast heeft het niet.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Verdomd, de Bart Smit hier had hem ook niet... Misschien dan maar ff bij Zavvi bestellen... Het heeft bij mij ook geen haast namelijk :)
     
  6. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Vandaag gehaald bij de mediamarkt inc controller. Was wel even tweaken met de 50 inch plasma om het enigszins toonbaar te krijgen...
    Eerste impressie is goed (prachtige soundtrack idd), maar heb nog maar een half uurtje kunnen spelen. Vanavond verder als de vrouw slaapt. :)
     
  7. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Wist niet dat je boos werd8) Het was gewoon een algemene opmerking, bedoelde er verder niets mee. Wilde alleen laten weten dat het typisch japans was :+
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk een reden om een keer naar Almelo te gaan , NOT !!

    De Wii maar eens weer uit de kast gehaald en beneden op de tv aangesloten.
    Volgens de gesavede data heb ik voor het laatst met de Wii gegamed in september 2008 8)
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet echt nee, maar nu hoef ik niet meer perse naar Hengelo/Enschede voor Gameshop Twente :)
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben ook niet boos geworden :+. Vond je alleen dom overkomen omdat het leek alsof je net die laatste zin niet had gelezen ;).

    Vandaag de game wat verder gespeeld, in totaal 4 uur. Zit nog altijd in het eerste gebied bezig met side-quests. Dat is imo ook het enigste minpunt (als is minpunt misschien wat veel gezegd) van de game, de side-quests. Komende van een MMORPG zoals Age of Conan waar de locatie van je side-quests netjes aangeduid staan is het hier nogal een zoekwerk. Vooral het zoeken naar voorwerpen is imo (momenteel) nog zoals het zoeken naar een naald in een hooiberg. Ik heb al door dat items enkel te vinden zijn bij een bepaalde locatie, maar het verband tussen de items en locatie is me nog altijd bijster. De Engelse stemmen zijn trouwens zeer goed te pruimen. Ik gebruik ze zelfs i.p.v. de Japanse. Die laatste geven wel een authentieker gevoel, maar je hebt geen flauw idee wat ze tussen de combat door lullen. Soms ben ik ook te lui om de ondertitels te lezen :+.

    Wat ik persoonlijk helemaal rot vind is dat je zo lang me die game bezig kunt blijven dat de batterijen van Wiimote leeg zijn en je de game dus niet kunt verder spelen :mad:. Waarom kon Nintendo je de Classic Pro controller gewoon niet op de Wii zelf laten aansluite zodat je verlost ben van die batterijen shit. Had die lange draad aan de Classic controller tenminste nog een nut.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    (is het niet een idee om de posts over deze game in een eigen topicje te zetten? dat heeft deze game wel verdient!:))


    Ik snap zowieso niet waarom Nintendo niet met fatsoenlijke acuutjes is gekomen.
    Ik heb 3 3rd party acuutjes geprobeert, en het was allemaal kut, na heel lang opladen waren ze vol, maar na een uurtje gamen of een paar dagen niet gebruiken weer helemaal leeg.

    Ben toen maar overgestapt op baterijen; is goedkoper en beter voor mijn gezondheid.:9
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ze staan gewoon op je minimap aangegeven met een rood uitroepteken als je in de buurt bent, hoor. ;)

    Ik zal morgen trouwens even een topic fixen.
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Uhhhm, even een snelle vraag. Maar moet je quests nog ergens inleveren als je ze gevomplete hebt? Anders heb ik echt al een hele lijst om in te leveren. Nu level 10 en lekker aa het verkennen etc heel leuk :D
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Een aantal quests wel, zoals die met het horloge, maar het grootste deel niet. Een snelle kijk in je quest log laat dat zo zien. Die met het kroontje zijn complete.
     
  15. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Pegas, dit is geen MMO zoals Age of Conan of WoW. Dit is een singleplayer JRPG die je ook als zodanig moet benaderen. Deze game draait om ontdekken en zoeken. Dat is nu juist de charme van Xenoblade Chronicles.

    Kortom lees de beschrijvingen bij de side quests. Echt moeilijk is het dan niet. En voor degene die het dan nog niet weet te vinden, de voorwerpen worden inderdaad met een rood uitroepteken weergegeven op je map.

    Ik ben blij dat in deze game niet alles meteen kant en klaar voorgeschoteld wordt zoals gebruikelijk vandaag de dag waar casual gamers blijkbaar telkens met het handje moeten worden meegenomen. Voor mij geenszins een minpunt. Dat was vroeger wel anders ;)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Maar toch is de game juist weer zo gestreamlined dat je niet hoeft te grinden. Toch een knap staaltje vakmanschap.
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Net ongeveer 10x dood gegan op zo'n unique monster. Taktiek aan gepast en toen neer. Ik kan niet stoppen :eek: 8)
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, Peter gaat vandaag echt ff bij de MM kijken of Xenoblade er nog ligt!!!
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren toch nog gehaald :). Helaas maar een half uur kunnen spelen. Door de graphics moest ik wel even heenprikken, maar de soundtrack. Oh wow. Ik kan geen enkele game opnoemen van de laatste jaren die er ook maar in de buurt komt. Een paar gevechten gehad. Dat werkt prettig. Vandaag helaas geen tijd om verder te spelen, maar morgen wordt het knallen :).
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Goed om te lezen.

    Ik vind grinden af en toe niet erg, maar ik begin er wel steeds meer een hekel aan te krijgen, zeker als het veel moet.
     

Deel Deze Pagina