The Godfather: Blackhand Edition Developer Walkthrough The Godfather: Blackhand Edition Developer Walkthrough HD Ik ga hem zelf zo bekijken, ik ben beniewd
Dat vind ik een hele grote minpunt. Als er een online mode in zit, vind ik zo'n game veel meer waarde geven. Want zo veel vechtspellen hoef ik niet voor de Wii, en ik wil ook al Dbz:BT2 gaan halen. En die zal ook geen online gameplay hebben. Mischien dat een online mogenlijkheid mij MC:A had laten nemen.
Op dit moment zul je de Wii nog nauwlijks (waarschijnlijk zelfs helemaal niet) in de winkel zien liggen.
Klopt, ze liggen nagenoeg niet in de winkels. De winkels zijn nog steeds bezig met het afwerken van de lange pre-orderlijsten.
Ik zat vandaag te denken, doet Nintendo dit niet mischien expres? En straks in maart gewoon de hele winkels vol leggen als de Ps3 uitkomt? Zou dat wat uit maken? Aangezien de eerste series ps3 toch worden uitverkocht?
Maakt niet zoveel uit. Mensen die een PS3 willen hebben kopen hem toch wel, of de Wii nou in de winkel ligt of niet. Sprak gisteren een winkel die al meer dan 80 pre-orders had.
Ja dat kan, alleen bij sommige routers kan dat een probleem zijn. Wij hebben internet via Kpn, en dat wil dus niet echt lekker werken. Ik had ook op internet gelezen dat ik niet de enige was met dat probleem, en dat kpn dus vaker dat probleem heeft. Ik heb nu een Wifi Stikje van 40 euro gekocht, en dan werkt het ook
De verkoopster zij tegen mij dat die wifi niet nodig was dus ik wacht even af tot mijn Wii binnen is .
Het nieuwskanaal ziet er wel leuk uit. Mariokart 64 en Street Fighter II zijn ook erg leuk om weer eens te spelen.
ik vind het geweldig dat Nieuws kanaal, vooral de presentatie optie de kat rechts boven is ook geinig. Ik vraag me alleen af waar het potlood voor dient...
ik kan het nieuws kanaal niet op, er staat dat je een update moet downloaden, en als ik op de button 'Update' klik, om hem te downen, zegt hij: je kan hem niet downloaden omdat je hem al hebt, maar ik kan nog steeds niet op het nieuws kanaal :|