1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    De versterker staat bij m'n ouders waar ik niet vaak ben,
    @ m'n kamer wil ik een betaalbaar stereosetje aanschaffen:

    http://www.bol.com/nl/p/computer/logitech-speaker-systeem-z623/1003004010654927/index.html

    Deze heeft ook ingang voor rechtstreeks aansluiten van de audio kabels.. wat dus beetje lastig zou worden als de kabels er niet bij kunnen (maar met verlengen moet 't lukken).
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vind het trouwens jammer dat er geen F-Zero op de Wii is uitgekomen, F-Zero GX op de GC heb ik echt grijs gespeeld, beste racer die ik tot nu toe heb gespeeld!
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook jammer dat F-Zero GX niet een rerelease heeft gehad op de gamecube, ik heb hem namelijk gemist :mad:
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wii net aangesloten via het LOW hd kabeltje op de Sony bravia beneden, echter geen geluid, iemand een idee?
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat is een LOW hd kabeltje? ik heb de wii zelf via een component kabel, maar als dit maar een stekker is zoals hdmi zou het ideaal zijn.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel idd component kabel, LOW hd kabel genoemd omdat 't max 480P doorlaat in tegenstelling tot de hogere HD resoluties.

    Ik heb de instellingen van de tv moeten terugzetten naar de fabrieksinstellingen en nu heb ik gelukkig beter beeld en geluid!
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]

    [​IMG]

    Zou er weer een controller in deze Limited Edition zitten? 8)
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hmm misschien maar op een aantal gaming nieuwswebsites had verschillende websites de informatie wat de Limited Edition zou kunnen hebben:

    - Het spel in een gewoon hoesje
    - Een premium steelbook
    - Een klein boekje met art in
    - Een CD met 7 tracks

    Maar de steelbook zal wel een webshop exlusief zijn of zo. Maar goed... wie weet wat er in zit, we komen er wel achter uiteindelijk :+, dit word wel een must-buy voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie verpakking weer, ben benieuwd naar de inhoud.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    The Last Story ziet er erg interessant alleen weet ik van te voren nooit of ik het
    "vechtsysteem en level" systeem wel tof vind, ook al ziet het er een stuk actievoller uit dan standaard JRPG's. Het is altijd zo jammer om af te haken. Turn based vind ik helemaal niks (hier niet aan de orde).. in een apart schermpie komen voor een gevecht, liever niet (Eternal Sonata, prachtgame maar elke keer weer gevecht na gevecht..). Helemaal niet als je dat tig keer moet doen om ook te levelen etc.

    Eeuwig zonde daarom heb ik games als Eternal Sonata en Baten Kaitos nooit ver gespeeld. Best zonde omdat bijv. Baten Kaitos echt een pracht maar dan ook pracht game was. Heb nog nooit zulke mooie plaatjes in een game gezien. Zo sfeervol en ook de prachtige muziek. Het vechten met kaart systeem was overigens nog best origineel... maar toch weet het me niet lang genoeg te boeien :mad:

    Heb ook een keer Monster Hunter Tri (limited edition) aangeschaft, die kon me ook niet lang boeien maar wil ik nog wel eens aan beginnen.
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    1 deze dagen maar even een pre order plaatsen ergens voor The Last Story.

    Denk dat ik gewoon de normale versie neem, de artbook en doosje gaan ergens liggen stof happen en ik zie dat de muziek cd maar 7 tracks bevat.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Xenoblades (samen met Skyrim) gekocht voor 56 euro's @ Saturn, beide topgames als ik de gamepers mag geloven dus kan er weer even tegen aan avonturieren :+.. maar eerst nog maar eens Zelda uitspelen, wat een geniaal Zelda deel overigens _O_ _O_
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Xenoblade is de beste jRPG in jaren (samen met Lost Odyssey imo). Enige wat een beetje kan tegenvallen zijn de graphics, maar de enorme gebieden maken dat weer helemaal goed.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Graphics prik ik vrij snel doorheen gelukkig :D Sterker nog, soms geven wat minder mooie graphics een betere sfeer imo. Ik vraag me nog wel af of ik de games door elkaar ga spelen of de ene voor de ander. Ach Zelda komende tijd nog prioriteit #1 ;)
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand Rhythm Heaven Fever al gespeeld?
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, best een origineel en een leuke game. Het klinkt allemaal best simpel, maar er zit wel degelijk uitdaging in. Je mag er geen milliseconde naast zitten.

    Maar of het constant blijft boeien, weet ik niet.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Iemand al begonnen aan The Last Story? Heb m liggen, maar nog niet aan begonnen.
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Last Story was een mooie game maar de gevechten waren belachelijk makkelijk en die extra levens in een gevecht zijn echt overbodig en uiteindelijk beetje vreemd systeem.

    Ben nu bezig met Pandora's Tower.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Had broken sword bij de media markt voor welgeteld 1 euro opgepakt. Had het van de week even gespeeld en moet zeggen is nog behoorlijk vermakelijk ook, zo'n oude pc game :+
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Bump* De Wii controller van een kennis zou het niet meer doen in de zin dat de cursor niet meer wordt weergeven op het beeld. Van een controller zou ook het infraroodlampje het niet meer doen dat je kan zien met de camera of werkt de Wii niet zo? Ook is de Wii bar goed aangesloten plus batterij enzo.
     

Deel Deze Pagina