1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    verdorie, wil dolgraag VC games spelen maar dan heb ik die Classic controller nodig.. en wat is er niet leverbaar? juist: de classic controller.

had ik hem noumaar gekocht toen ik de Wii nog niet had..

2. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    die zal nu vast wel leverbaar zijn :)

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt niet voor alle games een controller nodig he! De NES, SEGA en TurboGrphx games kun je sowieso met een Wiimote spelen, en de andere games ook met een GameCube controller! Er staat per game ook met pictogrammen aangegeven met welke controller het werkt!

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja de Wii-mote zuigt als gewone controller, kweet niet....de button lay-out staat me niet aan. De GC controller is wel wat fijner, maar ook niet optimaal geconfigureerd + het snoertje is niet zo lang. Nee, de Classic Controller is voor mij toch echt wel een must bij het spelen van VC games :)

Had niet gedacht dat de VC feature mij toch zoveel zou aanspreken. Maar de emulatie loopt gewoon goed en spellen zien eruit en klinken zoals ze zouden moeten. Nintendo is goed bezig wat betreft deze feature, bijna elke week zit er wel een titel tussen voor mij die de moeite waard is. De VC games speel ik op het moment meer dan de Wii games zelf 8)

Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  5. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Like.. Not ! geen webshop, geen normale winkel.. niks

maar mij ging t dus juist om de snes en n64 games!

6. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    nedgame heeft hem wel op voorraad... ik had het ook dat ie niet te verkrijgen was (wou een tweede) maar een rondje door de stad lopen helpt! In groningen vond ik em in onder in de v&d, waar ze nu een dixons hebben.

de wii mote is niet echt super als controller imo. Bomberman lukt nog net maar met een classic controller echt beter!

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Probeer wat winkels in Rdam centrum, daar zag ik ze afgelopen vrijdag nog in sommige winkels hangen. Een aantal winkels in Gouda had ze ook hangen (Bart Smit in Gouda centrum en www.gameplayers.nl ook in Gouda). Bel anders voor de zekerheid even van tevoren.

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb al een aardig tijdje mijn Wii niet meer aangeraakt :eek: Ik wacht ook eigenlijk nog steeds op DBZ: BT2. Ik ga hem zeker eerst proberen, want ik ben echt beniewd hoe de besturing werkt. :cool:

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kom net bij Van Leest in Gouda vandaan, daar hadden ze de classic controller.

10. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeah! vandaag me wii eindelijk gehaald. had hem nog niet in het echt gezien maar dat ding is klein. :9

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Das mooi! Bij welke winkel en had je hem gepre-ordered?

12. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sta nog steeds overal op de wachtlijst, verdomme :p

13. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dynabite, had er ook geen vertrouwen meer in, maar opeens kreeg ik telefoontje.

Kan ik nou meteen online of moet ik daar eerst iets voor kopen?

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan meteen online als je tenminste draadloos internet hebt. Heb je geen draadloos internet, dan moet je een Wii lan adapter kopen.

Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  15. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja, dan kan ik toch een wireles lan adapter kopen, die dus in me pc gaat en dan wireless verbinding maakt met de wii. Daarvoor heb ik zelf dan geen wireless internet nodig toch?

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt. Hier een quote van Nintendo over de Wii lan adapter:

17. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, deze is met een netwerk kabel die erin moet. Maar heb je ook een soort ontvanger die je in je pc douwt en je dan wireles internetverbinding kan maken met je wii ook al heb je zelf geen wireles internet?

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat is een Nintendo Wifi stick of een ander USB wifi ding kan je krijgen voor 20 euro bij de MM of zo.

19. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    de classic controller is in mijn area bijna overal te leveren.... (Zutphen en Kampen)

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Almere ook. :/

Deel Deze Pagina