Morgen zullen er nog steeds geen nieuwe Wii's geleverd worden bij de winkels in Nijmegen. Damn, dit duurt nu echt veel ste lang Ik heb trouwens nog niks van mijn polsbandjes gezien
nergens wii's, classic controllers, nunchucks, of wiiplays te vinden hier. wel heel veel zelda's, wario's, en die andere spellen zijn er ook wel altijd.
en waar is hier?? weer een titel aangekondigd die de moeite wel waard is: Manhunt 2 ! deze komt daarnaast ook uit voor PSP en PS2 Eindelijk weer eens een Rockstar titel voor Nintendo!
De nieuwe Sonic voor de Wii ziet er best gaaf uit. Wat een snelheid zeg Check zelf: Japanse Sonic Wii Trailer
raar vraagje misschien maar weten jullie of je dat 10% korting pasje van FRS ook op die 2000 Wii Points disc kan gebruiken?
Manhunt 2 is voor de Wii aangekondigt. Ik vond deel 1 niet echt boeiend maar het is toch wel goed dat er nu ook echt een "lomp" spel op de Wii uitkomt. Zeker als het goed gaat verkopen is het voor andere developers misschien ook interessant om games met wat meer geweld op de Wii uit te brengen
Er liggen btw een aantal Nun-Chuck en VC controllers bij de FRS in Haarlem, tegenover de V&D. Voor de mensen die er nog interesse in hebben!
Nee want het is boven een bepaalde prijs dat je korting krijgt. Volgens mij ligt dat rond de 45 euro, en aangezien de Wii Points maar 20 euro zijn gaat dat feest niet door. :
nee ik bedoel niet dat PU pasje. die van FRS kan je gewoon op elk spel/dvd/cd doen. ik heb nu al via creditcard 2x1000 punten gehaald. zelda & super mario 64 (moest em weer ff spellen). ik wacht nog op a link to the past & super metroid.
haha ja ik zag hem van de week ook voor het eerst staan bij de mediamarkt in alkmaar.. ik zat egt zown van: WAT?!?! hijs egt fucking klein
Er zit ook qua techniek niet veel speciaals in. De sensor en het remote zitten niet in de Wii, en er zit ook geen harde schijf in. Ja een kaartje van 512 mb. Maar het is niet te vergelijken met een Xbox 360 of Ps3