Nieuwe VC games : - Super Mario World (SNES) - Zelda II : The Adventure of Link (NES) - Vigilante (Turbografx) Hmm, nu Zelda II er op staat is het verleidelijk om hem samen met deel 1 te downloaden....maar aan de andere kant wacht ik liever op A Link To The Past, omdat ik die gewoon veel gaver vind. Dan hou ik het deze keer alleen bij Super Mario World EDIT : En toen waren m'n Wii Points weer op
Super Mario World is wel echt heel tof hoor! Heb hem toen helemaal kapot gespeeld. En dat ga ik nu weer doen.
Zelda II is gaaf, vond um toendertijd leuker dan deel 1. Maar omdat Zelda III weer gaver is dan 1 en 2 bij elkaar wacht ik liever op die
ik ben nu zelda (1) aan het spelen en die is behoorlijk pittig, vooral omdat je nooit een idee heb waar je heen moet (vroeger zat er een plattegrond bij toch?). edit: heb nu net "level" 2 uitgespeeld.
Die gewone Quest valt nog wel mee....maar die alternatieve Quest (krijg je door je poppeke "Zelda" te noemen) heb ik nooit uit weten te spelen
Vandaag heb ik voor de eerste keer op de Wii gespeeld, ik heb echt met een grote smile op mijn face wii sports gespeeld Het is echt super grappig om te doen, lekker intensief, anders en verfrissend. Alleen ik ga er nog geen halen, puur omdat ik twijfel over de houdbaarheid. Maargoed het was echt lachen met een paar maten!
Beschikbaar? Hallo, ik wil graag een Wii hebben maar het is echt overal uitverkocht kan iemand me helpen.. ik woon in Zuid-Holland dus misschien kan iemand me helpen in die Regio , Alvast Bedankt.
ik denk wel dat ze de Wii besteld zouden hebben, ze weten dat mensen hem willen, en ze willen geld verdienen
HEt schijnt dat er in Duitsland bergen Wii's liggen, tov Nederland. Het woord gaat te ronde dat Nintendo Benelux veel te weinig Wii's bestelt.
Bij de media markt in herzogenrath (Duitsland, vlak over de grens) liggen inderdaad een stuk of 20 wii's.
Leuk dat jullie met me meedenken maar Duitsland is zo ver weg.. Wel jammer anders was ik er meteen heen gesjeesd *)