1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gvd, alle EA spellen flink in prijs verlaagd....behalve de wii versies natuurlijk.

2. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wilt dan nu ook EA spellen?

:+

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wannneer dat ding eens normaal leverbaar is in Nederland (en niet dus in Duitsland)? Of is dit slechts gissen?

4. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik ook wel willen weten, maar dan over Wii Play. jammer genoeg weet niemand het antwoord.

zitten wel een paar spellen tussen die ik wel zou willen hebben voor 30 euro hoor.

Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het vandaag bij een collega gespeeld. Het is idd erg leuk! Ben er ook achter gekomen hoe je kunt spinnen in de lucht :) Erg leuk :D

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Gaat dus een geweldige game worden. En pas een Wii aan het einde van het jaar.

7. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    bovenstaande is jammer want zeggen dat ik pas komt als ie perfect is betekend in mijn ogen tis crap en daarom kunnen we hem nog niet uitbrengen (niet helemaal waar) en nu dreigt er toch weer een gat te komen tussen releases door (weer een periode zonder toptitels)

heb er geen spijt van dat ik mijn wii twee week terug (met 100 euro winst) verkocht heb om er een te kopen als er wat meer games uit zijn die me aanspreken (mario party 8 bijvoorbeeld...)

8. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    heb eindelijk wiiplay gevonden :D.

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de beschikbaarheid van de Wii, is hij al ergens in winkels te koop?

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Den Bosch vooralsnog alleen op reservering....

11. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Delft helaas ook, komen per winkel gemiddeld 8 binnen..

*Ben blij dat ik niet meer bij die wachtenden hoor, al was het wel een beetje stom geluk

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nog steeds erg slecht, ik denk dat het totaal wat we bij de Dixons aan Wii's verkocht hebben mischien 12 stuks is (Sinds de Launch van de Wii! , meer hebben we er niet binnen gekregen de afgelopen maanden.

Wow! 8 Stuks!, dat is erg veel :eek: Bij welke winkel is dat?

13. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, zijn ze in Nederland nog steeds zo slecht verkrijgbaar?
    Hier vlak over de grens in Duitsland liggen ze al weken voor het oprapen.

14. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ja, maar dat komt omdat duitsland het wel goed heeft... hoe DAT komt is me ook een raadsel :p

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo Benelux heeft het dan wel slecht geregeld (ik neem aan dat zij hier verantwoordelijk voor zijn). De Wii-hype is langzaam weg aan het ebben, en steeds meer mensen zullen nu ook gaan wachten tot er betere spellen uitzijn of een prijsverlaging of hem zelfs helemaal niet aanschaffen.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ga die weekend ook op Wii jacht in Duitsland.

17. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon een Nintendo stunt, want ze zeiden toch al in september dat de productie heel goed gaat. Dit is net als MS: vraag hoger maken dan het aanbod.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Nintendo Benelux stunt ;)

Zoals azoo zegt liggen er in Duitsland meer dan genoeg. Waarschijnlijk wil Nintendo Benelux de vraag hoog houden door het aanbod klein te houden, zoals jij al zei.

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zeg Nintendo. Maar dan is de Wii waarschijnlijk niet zo gewild in Duitsland....

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik denk dat de Wii in Duitsland in verhouding net zo gewild is dan in Nederland maar Nintendo Duitsland heeft gewoon genoeg Wii's besteld zodat iedereen er al een heeft.

Nintende Nederland heeft duidelijkvoor een andere strategie gekozen en ik denk dat ze met de Wii tekortn die er nu nog zijn uiteindelijk alleen zich zelf "naaien"

Deel Deze Pagina