Kororinpa zuigt...........Rayman ook Warioware is wel lache, maar Zelda blijft inderdaad op eenzame hoogte helaas. Want stiekum vind ik m'n wii leuker dan m'n 360
nee hoor, ik denk dat dat wijf dacht dat de ps3's wii's waren, zijn namelijk allemaal debielen daar bij de MM
op alle sites lees ik dezelfde berichten. 'Mijn Wii ligt stof te happen', ik had er veel van verwacht, maar ben blij dat ik er toen geen gereserveerd heb.
Als je in de VS gaat wonen kan je volgende maand Super Paper Mario spelen Momenteel is de Wii gewoon een schijtding (op de Virtual Console na, die trekt me wel).
Ik heb afgelopen weekend, The Godfather: Blackhand Edition gekocht... normaal heb ik het niet zo op spellen die gebaseerd zijn op een film, maar dit is toch wel een aanrader... het is een soort mix van Max Payne en GTA.. erg vermakelijk als je van dit soort spellen houdt check hier review van IGN: http://wii.ign.com/articles/773/773509p1.html
Gisteren half Duitsland afgelopen om een Wii te vinden, ook daar bijna overal uitverkocht. Ben bij tientallen winkels geweest, had ook daar de hoop bijna opgegeven. Maar uiteindelijk eentje weten te bemachtigen.
Ik heb de mijne ook in duitsland gekocht, 3 weekjes terug bij de media markt in keulen, daar hadden ze er zat staan
Vlak over de grens hoeft je het helemaal niet te proberen. Was ook opzoek naar een Wii en kwam vervolgens met de HD-DVD drive van de Xbox360 thuis. Ik moest en zou wat kopen , had geen zin om met lege handen terug naar Nederland te moeten. Heb de Wii vorige week gewoon in Nederland gekocht , Zondag bestelt bij de gameshop en Woensdag kreeg ik een telefoontje dat die klaar lag. Tuut tuut , dat is snel !!!
Heb een lamme arm van al dat tennissen en bowlen..... Vandaag eens shopping: shoppinglist: Zelda Cod3 wii mote incl wiiplay Op of aanmerkingen? Is wiiplay die 10E waard of toch maar gewoon een losse wiimote?
Ik vind Wii Play best leuk, maar dan vooral voor het poolen en af en toe een koeien race. Verder zijn de games niet zo... Leuk lijstje, weet alleen niet of CoD3 echt een aanrader is. Game schijnt flink omlaag geschroeft te zijn (geen multiplayer bijvoorbeeld). Als je deze al eens op de Xbox hebt gespeeld zou ik voor iets anders gaan!
Ik zou Call of Duty 3 in principe ook laten liggen. Kun je misschien beter Red Steel nemen, die vond ik persoonlijk leuker en beter. Excite Truck is trouwens ook een aanrader.
exite truck lijkt me niks, ik twijfel echt tussen cod3 en red steel. ik wil een shooter die ik er ff snel bij kan pakken voor instant aktie. maar hij moet ook voor langer goed blijven. zelda is voor de langer en komt er zeker in.
Cod 3 kan je beter laten liggen voor de Wii, tis namelijk een nogal zwakke poort vd 360 versie. ik heb als 2 eerste games toen ik de Wii aanschafte Zelda en Red steel genomen.. heb er geen spijt van gehad !
CoD3 had je beter niet kunnen kopen maar wii play is zeker een goede aankoop. de controller en multiplayer is heel leuk.
is t mogelijk om met de tradiotonele controller van de wii ook cube games te spelen?? zo ja, hoe? gwn er in pluggen en klaar? zo nee... pech dan
Zit er veel autorijden in? GTA-achtige games lijken me altijd leuk maar ik ben geen race-type, zeg maar... Als er veel gerace inzit leg ik het vrij snel aan de kant.
Valt opzich wel mee, je hebt 5 verschillende buurten waar bendes de dienst uitmaken, je zal dus wel met de auto naar die buurten moeten gaan rijden... lopen is een beetje ver Voor de rest heb ik tot nu toe 2 missies gehad om met de auto binnen een bepaald tijdsbestek van punt A naar B te rijden... Het is meer de winkeliers in de buurten afpersen en gangsters van andere bendes afknallen
misschien is dragonball z wel een leuk spel vooral door de prijs (45 eu bij FRS - 7,50 PU pas of 4,50 10% pas) maar je zal wel een fan moeten zijn van de serie om het leuk te vinden. edit: ik denk dat ik mijn antwoord al heb gevonden. ik had alleen de IGN review gezien en door het cijfer was ik wel geinteresseerd (8.3 ) . maar ik zit nu op gamerankings en ik zie dat gamespot em een 6.5 gegeven heeft, gamespy een 3/5 en gemiddeld een 7.1. deze laat ik dus maar liggen.