wat mij trouwens opvalt is dat ik bij heel veel reviews verschillende meningen zie over de controls en daardoor ook de cijfers sterk beinvloed worden. zo vind ign de controls van dragonball goed en geven ze het spel een relatief hoog cijfer. gamespot een relatief laag cijfer en begint al met de zin: "Burdened by clumsy controls and predictable artificial intelligence, Tenkaichi 2 is a game that can be loved only by forgiving DBZ fans." dit was ook al het geval bij ssx blur en waarschijnlijk wel meerdere spellen.
Ik vind de controls bij DBZ:BT2 juist wel goed. Ze reageren niet altijd even goed, maar dat is bij veel Wii games het geval. Het speelt iig erg goed!
achter op het hoesje van DBZ:BT2 voor de wii staat dat er een paar extra characters zijn toegevoegd en een extra plaats waar je kan vechten. Weet iemand welke dat dan zijn?
Yes, PAL will have more characters, just like the Japanese version. It will also have an extra stage. The extra characters are (as if this hasn't been said enough ): Cyborg Taopaipai, Piccolo Daimao, Pilaf in his Mech + a transformation of Pilaf in his Mech merged with Shu and Mai, a random Freiza henchman and Appule, another Frieza henchman, but at least he has name The stage will be Space, on Frieza's spaceship, with Planet Vegeta on the background.
DBZ BT2 heeft ook best een pittige moeilijkheidsgraad.. en vind de motion controls best goed! heb btw vandaag zon Wii Power Station ontvangen.. btje jammer dat nintendo niet zo slim was om op het idee te komen. http://www.joytech.nl/product/15324/1290/game-stuff/nintendo/wii-power-station/ Eindelijk van de pakjes batterijen kopen af!
pfff. Wanneer worden die dingen eindelijk wer eens een beetje fatsoenlijk leverbaar :{ Ik wil nu ook wel eens aan de slag met de Wii
ik heb er ook nog steeds geen 1 weten te bemachtingen overal bij bij mij in de buurt(spijkenisse) wachtlijst van minimaal 15 personen
Erg nice gedaan Ik speel de laatste tijd niet zo heel veel meer op de Wii, eigenlijk alleen waarvoor ik hem heb gekocht.. gezellig met een groep vrienden Wii sporten ofzo
ik heb nu de wii al gewoon een week +weekend niet aangeraakt. Ik kan het maar steeds nét niet opbrengen om verder te gaan met splinter cell
Verleidelijke game komt er bij. Mario smash football op 25 mei MET Online functie. Dit begint wel erg verleidelijk te worden eerst maar eens even Paper mario kopen, want zelda begint nu te vervelen.