1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    yay! me buurjongen heeft zonet ze wii binnengekregen van bol.com........

Na 3 maanden! maar ok ik ga dus vanaaf voor het eerst WII-en :D:D

2. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand een idee wanneer Super Paper Mario uitkomt hier in EU?

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    TBA

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Verdorrie die wil ik echt graag hebben!
    Mn Wii staat al 4 weken uit of zo:mad:

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag met een klasgenoot in Duitsland een Wii gehaald voor hem. Daar stond hij gewoon flink in de schappen... Dus als je er dicht in de buurt woont, zeker een aanrader hem er te halen.

6. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kwam gisteren van me werk was vroeg klaar dus ik dacht ga nog effe naar de media markt (rotterdam) kom ik daar staan er zo'n 6 wii's in het rek dus heb er eindelijk ook 1 de verkoper zei dat hij ze om 9 uur in de winkel had gelegt en ik was er pas om 3 uur hij zei dat de wii's eindelijk makkelijk te bestellen waren voor hun

7. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had superpaper mario ook graag gekocht heerlijk die drie-twee D wisseling.

8. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk me wii weer binnen :) werd tijd

9. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    wanneer had je hem gereserveerd?

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    zoals ik het lees ging het hier om een reparatie / vervanging. Dus geen reservering :)

11. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    oh , ja laat maar dan :+

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg bij de plaatselijk gameshop te horen dat ze maar een korte pre-order lijst hadden.
    Dat was 3 weken geleden.

Zondag ( Koopzondag) gepre-orderd en Woensdags kreeg ik een telefoontje dat de Wii klaar lag.
    Had er eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden , dat het zo snel kon gaan.
    Ik had namelijk die Zondag ook al een zwarte DS Lite gekocht en dacht dat het minimaal 4 weken zou duren voordat ik de Wii zou krijgen.

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Iemand nog release lijst van wii games voor dit jaar? Kijk iedergeval erg uit om paper mario te spelen en zelda.... eerst nog maar weer wachten tot ze mn wii leveren8)

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nog meer Zelda ?
    Niet dat ik het erg zal vinden :9

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Moet twilight princess nog spelen:D zit al eeuwen te wachten tot bol.com mn wii levert. Verwacht de volgende zelda pas om het nieuwe systeem over paar jaar.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    1. Werkt het internetten eigenlijk snel op de Wii? (het typen en het laden van de pagina's)

2. En heb je snel last van pagina's die niet geladen kunnen worden door een tekort aan geheugen

3. Kun je ook Quicktime / Windows media player / YouTube filmpjes afspelen? (filmpjes geïntegreerd op een webpagina dus)

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1656
    In bovenstaand filmpje lijkt internet namelijk niet zo snel te gaan, en heeft het last van geheugenproblemen

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    1. Aardig
    2. Toevallig de my opera pagina wii introductie flashfilmpje
    3. Ja dat kan.

18. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die nog wiiplay of classic controllers zoeken in omgeving alkmaar. ik zag net bij de mediamarkt alkmaar 50 (!!) wiiplays hangen voor 40 (!!) euro. wiimote kost trouwens ook 40 euro en waren er ook in overvloed maar waarom zou je voor die prijs een losse wiimote kopen? ook waren er zon 30 classic controllers. ook wat van die kabeltjes. helaas geen nunchucks waarvoor ik erheen ging. medewerker zei dat de wii zelf nog steeds heel slecht geleverd werd in tegenstelling tot ps3 als ze er 100 bestellen krijgen ze er ook meteen 100.

Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Niice prijsje :) al hier es bij de MM kijken:eek:

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren wat beeldmateriaal gezien van de Wii Edition van RE4, moet wel zeggen dat ik meer en meer de indruk gekregen heb dat die game gewoon gemaakt is voor de Wii controller :eek: Als ie volgens het artikel op GameSpot ook daadwerkelijk direct voor een budgetprijs (30 euro) in de winkels komt te liggen, ga ik hem bij een gebrek aan games met een fatsoenlijke SP (op de Wii dan) denk ik toch wel halen van de zomer....want RE4 opzich is en blijft gewoon een meesterlijke game, en ik denk dat de speelervaring er potentieel een stuk leuker op wordt met de Wii controller als je gun :) Een andere game die mijn aandacht ook heeft getrokken is Resident Evil : Umbrella Chronicles. Dat lijkt zelfs een soort shooter a la House of the Dead te gaan worden :D

Laatst bewerkt: 18 apr 2007

Deel Deze Pagina