1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nieuwe games voor de virtual console aangekondigd:

     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je ook alweer kijken hoeveel sterren je hebt? tijd geleden dat ik daarvoor heb gekeken..
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier inloggen. :)
     
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    over welke sterren gaat dit :| als de wii er in voor komt wil ik info8)
     
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Na heb ik toch echt een vraag: Wat is er nou zo vet aan de wii? Mij lijkt het dus 10 x niks. Ik heb hem zelf niet maar toch wil ik even wat kwijt. Slechte graphics, nieuwe controller is leuk maar voor hoelang, erg veel party games. In tegenstelling met de 360 en ps3 die kunnen elke keer geupdate worden en dat zie ik met de wii eigenlijk nog niet gebeuren. IPTV enz. Dat is mijn mening.
     
  6. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Heb je er al eens op gespeeld?
    Want dat is nu juist wat er zo vet is aan de wii; nieuwe unieke gameplay!
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zoals Captain vimes al aangeeft.. ga er gewoon eens op spelen, en merk het zelf waarom de Wii vet is! :)
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Mij lijkt de wii ook best wel lache maar om nog eens 250 euro daarvoor te betalen.......no way
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat dacht ik eerst ook.. maar opzich is 250 euro niet echt super veel geld. Je kan er ook mee internetten en je hebt eigenlijk ook een complete Game Cube erbij, wat voor non-gamecube bezitters toch wel een leuke extra is.
     
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    maar voor mensen met een gamecube niet echt veel toegevoegde waarde heeft
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor 250 euro krijg je er wel een hele toffe game bij, 250 euro valt dus nog mee. Daarnaast ben ik heel erg gecharmeert van de virtual console (laat xbox live arcade ver achter zich) en van de 100% BC.
     
  12. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft iedereen het toch over de slechte grafix. Dit vind ik na zelda gespeelt te hebben wel meevallen. Het is niet zo scherp als de xbox360 en ondersteund ook niet echt hd ( speel nu op 480p) maar een spel zoals zelda ziet er erg gelikt uit. Wat wel minder is, is dat het boxje in de afstandbediening een beetje kraakt. Volgens mij is ie gekapt ofzo. Meer mensen hier last van? Voor de rest vind ik het een erg leuk apparaat.
     
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ben wel erg blij met mijn wii, maar had er misschien op sommige vlakken meer van verwacht. Virtual console is echt geniaal, maar vooral eigenlijk dankzij de oude klassiekers als mario en zelda. Ben het er niet mee eens dat het XBLA achter zich laat, daar ik deze wat gebruiksvriendelijker vind dan virtual console.

    Over de speaker in de remote: daar erger ik me ook groen en geel aan, vooral dat geluidje als je een puzzel oplost in zelda klinkt zo kut. Kwaliteit van dat ding is niet al te best.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De interface van XBLA is misschien wat gebruiksvriendelijker, maar ik vind de kwaliteit van de aangeboden games op de virtual console een heel stuk beter dan de games op XBLA.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    100% mee eens :)
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik ook, maar bedoelde eigenlijk te zeggen dat nintendo op dat vlak wel meer naar xbla mag kijken.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach, dat word ook gezegd van de Xbox 360, deze zou te weinig veranderd zijn t.o.v. de oude xbox. Wat betreft dat Arcade spul van Nintendo heb ik gemengde gevoelens over. Sowieso vind ik het een makkelijke manier om simpelweg wéér opnieuw te cashen (dan bedoel ik voornamelijk de games die we eerder al op andere consoles zagen dan waar ze orgineel voor werden uitgebracht. Spellen als Super Mario Bros - die oude - The legende of Zelda, Mario 64 etc..). Dat is een beetje jammer, maar als de markt ervoor is waarom niet?
     
  18. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Op VC komen alleen maar oude games, sorry maar ik zit daar niet zo op te wachten. Ik heb liever nieuwe kleine games. Zie ook Gamekings van gisteren.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat is een kwestie van smaak. Ligt er natuurlijk ook aan waar je mee opgegroeid bent. Voor mij zijn dat de NES en de SNES geweest, dus de VC is voor mij pure nostalgie :)
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Goed punt, heel erg leuk dat al die oude klasiekers opnieuw gespeeld kunnen worden op de VC, maar het zou ook niet onverstandig zijn om Microsoft achter na te gaan met Live Arcade en ook het een en ander gaan maken, en die dan gebruik maken van de Wii remote.
     

Deel Deze Pagina