Of je bekijkt het op een andere manier : lang niet iedereen hecht waarde aan het online kunnen spelen van een game, of dit nu een oude of een nieuwe game betreft, met mijzelf als grootste voorbeeld om dit te bevestigen. Nee, als ik dan toch met andere mensen wil gamen, dan doe ik dat liever met een paar maten gezellig op de bank met een krat bier voor m'n neus. Beats Xbox Live anyplace, anytime. En voor die doeleinden is de Wii toevallig heel geschikt. Denk er ook aan dat lang niet iedereen de titels die Nintendo op de VC aanbiedt vroeger al eens gespeeld heeft, en zo wel, dan is het toch aan die mensen zelf of ze er opnieuw voor willen betalen ja of nee ?
Om een lang verhaal kort te maken : ik vind je post een beetje "raar" overkomen jegens de Nintendo fans, met name omdat Kameo enkel zijn mening over de kwaliteit van de games van de VC t.o.v. Xbox Live Arcade weergeeft (het gaat er dus om hoe goed de games inhoudelijk zijn, voor de hoeveelste keer ze zijn uitgebracht staat daar los van want de games worden er inhoudelijk niet minder op, en in feite zeg je gewoon dat zijn mening onzin is, ofwel nergens op gebaseerd of wat bedoel je ?)....en gelijk hebben we "een plank voor ons hoofd want Xbox Live Arcade kan online en we spelen voor de zoveelste keer Mario". Nogmaals, voor een aantal mensen is het idd de zoveelste keer....maar als ze die keuze maken en ervoor willen betalen, wat is het probleem ? En voor andere mensen is het de eerste keer, en zij kunnen tegen een kleine betaling genieten van een hoop toppers van vroeger. Waarbij ik me aansluit bij de mening van Kameo, namelijk dat ik nog geen Xbox Live Arcade titel ben tegengekomen die het ook maar haalt bij het niveau van de meeste oldskool Nintendo games. Dat laatste is uiteraard ook een mening, dus daar hoef je me niet op aan te vallen
Laatst bewerkt: 10 jan 2007