1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Wii play is toch 50 euro..dus dan is dat toch maar 10 euro goedkoper.

2. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij is 50 euro maar bij mediamarkt 40 euro. weet ook niet waarom. als je dus een wiimote nodig heb kan je net zogoed nog een keer wiiplay kopen :p.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Helaas MM Leeuwarden gewoon 50 euro voor wii play

4. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb wii play bij gsm24.nl besteld. daar is t maar 30 euro! (wel 8 euro verzendkosten). heb er twee besteld want dan heb ik die extra wiimote ook heel goedkoop!

in leeuwarden idd voor 48 euro oid bij de mediamarkt. daar liggen ook zat classic controllers, wii play en zelfs nunchunks, helaas geen wii welke ik nu wel weer wil gaan kopen...

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Helaas staat wii play niet meer op die site.

6. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    idd niet meer op de site... ik ben nog gebeld door gsm24 dat ze die van mij (had er twee besteld) misschien ook niet meer konden leveren :mad:

nu even afwachten dus. ze kwamen met voorstel dat ik maar classic controller en wario ware moest afnemen (is nog wel op de site..) dat was ongeveer hetzelfde zeiden ze...

ik heb aangegeven dat ik dat niet gekocht heb maar iets anders. hij dacht dat er volgende week wel weer een zending binnen zou komen. daar wacht ik op en anders wil ik mijn geld terug.. (maar liever wii play, t liefst alletwee)

7. Cybercon

Cybercon Guest

FOK!Games

De online dienst van Nintendo lijkt maar niet van de grond te komen...

8. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He ik ben van plan een Wii te kopen binnenkort heb alvast wat gamecube games besteld die ik ook absoluut wou spelen. Maar nu heb ik heb wat vragen.

Moet ik nou voor gamecube games verplicht een Gamecube controller en een Gamecube Memory Card kopen om deze te kunnen spelen en op te slaan?

Zo ja, weet iemand waar ik deze nieuw origineel van Nintendo zelf nog kan krijgen?

9. Cybercon

Cybercon Guest

Om Gamecube games op je Wii te kunnen spelen heb je wél een Gamecube controller nodig. Overigens is een classic controller ook mogelijk, maar dat lijkt me niet zo lekker spelen. Wat de savegames betreft kan ik je niet precies antwoord geven, maar voor de meest handliggende lijkt een SD-kaartje.

Dimensionplus heeft nog wel een zooi aan accessoires liggen. Succes!

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2007
  10. Ersten

Ersten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je Gamecube games alleen saven op een Gamecube memory card. Dus niet op het interne geheugen of sd kaart.

Edit: Volgens mij heb je ook een Gamecube controller nodig en werkt de classic controller niet. Ik heb dat ding nog nooit in mijn handen gehad, dus durf het niet met zekerheid te zeggen. Maar aangezien je de classic in de wii-mote stopt, en de wii-mote niet meer werkt in Gamecube stand, lijkt het mij logisch dat de classic controller niet werkt bij Gamecube games. Correct me if i'm wrong.

Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    You're not wrong

12. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een idee wat een goede grootte voor een SD kaartje is voor gegevns op te slaan op de Wii?

Zal wel zeker groot moeten zijn als je van plan bent veel Virtual Console games te downloaden?

En is de snelheid van het kaartje ook belangrijk? Of heeft dit geen invloed op laadtijden enzo?

13. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de virtual console spellen zijn niet zo groot hoor. ik heb zelf een 512 mb en een 1gb sd kaartje (had ik nog van dig. camera) maar ik gebruik ze nog niet omdat het geheugen van me wii nog niet vol is.

14. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je veel VC Games gaat kopen (en dan vooral de N64 titels) dan is je geheugen zo vol. dus het is wel raadzaam 2 gb erin te steken.. ik had voor 33 euro een sandisk ultra 2 sd kaart. dus niet duur..

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Marktanalyst Billy Pidgeon van onderzoeksbureau IDC verwacht niet dat er de komende twee jaar genoeg Wii's zullen zijn om iedereen tevreden te kunnen stellen. Inmiddels zijn er al meer dan zes miljoen exemplaren van de console wereldwijd over de toonbank gegaan, maar de productie blijkt niet genoeg te zijn om aan de vraag te voldoen.

Wat maakt de productie nu zo moeilijk ???
    De Wii is niet zo complex als de PS3 , dan moet het toch lukken om er duizenden per uur van de band te laten rollen.

16. Cybercon

Cybercon Guest

Ja en ik snap het dus ook niet....je mag dit gerust een totale disaster noemen kijkend naar de enorme schaarste.

17. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem anders als het goed is morgen. Heb hem dinsdag besteld bij E-Plaza. Daar werdt mij verteld dat ze donderdag (morgen dus) 6 Wii's zouden krijgen en ik zou dus nummer 5 zijn op de reserveringslijst. Hopenlijk dat ik morgen dan het bevrijdende telefoontje krijg.

18. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag gekregen maar ik kom maar niet online! Hij vind wel het netwerk maar zodra die verbinding gaat maken mislukt het seeds, zelfs wanneer ik alle beveiligingen en firewalls uitzet. Weet iemand waardoor dit komt?

19. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder dat de door jullie veronderstelde schaarste (die er alleen in NL schijnt te zijn) door de enorme vraag komt dan door productieproblemen. Een verkeerde oorzaak-gevolg relatie vrees ik.

20. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had overigens mijn Wii maandag besteld en vandaag gekregen. Wachttijd van 4 dagen vind ik redelijk snel!

Ben nu trouwens wel online op me Wii

Had van alles geprobeerd.

Firewalls
    Mac filters
    IP & DNS geneuks
    Verschillende Wireless kanalen
    maar niks hielp.

Nu me router mode van "G-Only" overgezet naar Mixed en hij deed het gelijk :9

Deel Deze Pagina