weet iemand ook of ze alweer een beetje normaal leverbaar zijn? En of ik er dan in een stad als Enschede 1 tegen kan komen
Probeer het eens bij Gameshoptwente. Heb de mijne op Zondag gepre-orderd en Woensdag kreeg ik een telefoontje dat ik de Wii klaar lag. Dat was 2 maanden geleden !!!! Bij de Intertoys lagen er laatst ook een paar in de winkel !!!
Maar ik had ook eigenlijk niet veel anders verwacht. Niet dat Mario Party 8 überhaupt op mijn Wish List stond, maar nu dus definitief niet. Koop er wel een andere leuke Wii game voor in de plaats, gezien de releasedate wordt dat voor mij dan waarschijnlijk Rezzie 4....waar ik mezelf geen miskoop mee zie doen. En zeker niet als ie voor een eurootje of 30/40 in de schappen komt te liggen Ondertussen vermaak ik me prima met Mario Strikers though ! Alhoewel ik denk dat die ook geen torenhoge reviews gaat krijgen, maar toch.
Mario Party 8? mooi om te weten dat ik er dan al 7 heb gemist en deze slaan we mooi ook even over! live is good!
Ik heb dat probleem met die 'vlekken' in beeld (alleen bij HD-TV's) in het hoofdmenu zie je wat kleine vlekjes, maar zodra ik een game speel word het zodanig irritant dat je het echt merkt. zoals ik al eerder heb gemeld in dit topic is dit geen technisch mankement aan mijn TV, want de Xbox 360 produceert magnifiek beeld. Nu vroeg ik me af of er meer mensen zijn die er last van hebben?
Heb op mijn LCD (LE32R71B) via component helemaal geen problemen. De resolutie staat op 720x480 @60hz.
kun je voor mij de firmware versie opzoeken? als blijkt dat de mijne nieuwer is ga ik hem opsturen naar nintendo.
Dank je wel.. ik heb dezelfde versie helaas De kabel is prima, want het probleem doet zich zowel met de standaardkabel als met de componentkabel voor op verschillende HDTV's. het probleem zit hem waarschijnlijk echt in de Wii. ik vermoed dat de grafische chip in mijn Wii gaar is (of de videouitgang) ,maar dat wou de helpdesk niet toegeven natuurlijk. Ik ga hem een dezer dagen opsturen, maar ik ga eerst navragen hoe het met al mijn aangekocht VC Games, en Wii Points zit.
ik spaar mijn 2 euro munten op voor een wii.... heb al 58,- tegen de tijd dat ik genoeg heb moet de eerste prijsverlaging al zijn geweest
Je VC games kan je als het goed is gewoon weer opnieuw downloaden met je account, aangezien je ze al hebt aangeschaft.
maar die staat op je Wii als het goed is, en als ze me geheugen wissen of een nieuwe opsturen ben ik die account kwijt.. ik ga het morgen allemaal wel even navragen just in case.
me wii ligt steeds meer stof te happen tijd dat er eens een leuk spel komt bijvoorbeeld fire emblem die is ook alweer een tijdje uit in japan