Ik ben de mijne voorlopig kwijt.. gister opgestuurd naar de TD van Nintendo voor een checkup van de grafische hardware. (aangezien ik grafische problemen had)
Bedankt voor de info! Ik ga er namelijk eentje halen aankomende vrijdag, wanneer mijn tentamenweek is afgelopen.
Ik wacht nog altijd tot 14 september 2007, maar het begint wel te prikkelen. Dan kan ik tenminste al wat Virtual Console games spelen gedurende de zomer... Dilemma
Mushroom Men .... juiuiuiuiuiuiuiuiuiust..... ben sinds gister weer opnieuw begonnen met tales op symphonia, maar dan op de wii (omdat mijn cube al lange tijd geleden overleden is), blijft een heerlijke game dat wel vaag, want gameshop in den haag is een hele goeie shop, maar ze gaan daar nooit dingen voor de wii verkopen, aangezien er 1 keer wat mis was gegaan met de levering willen ze er niets meer mee te maken hebben, dus mocht je in den haag zijn en een wii proberen te kopen, hoef je daar niet heen te gaan..
Als ik hem koop doe ik het voor Star Fox, F-Zero X, Zelda ALTTP en Donkey Knog Maarja, 14 september is Super Paper Mario Day
Is het normaal dat de voedings(blokje) zal ik maar zeggen , dat die zo wat een zoemend geluid maakt ? als ik ga slapen als het heel stil is, dan stoort dat wel vind ik en dan trek ik gewoon het stopcontact uit.