erm, gewoon oplaadbare GPpark 28000hnm/nma/hmn/nhm/wtf batterijen en snel lader Die dingen zitten in alle batterij apparaten hier, gaan echt lang mee...
Metroid Prime 3 komt op 26 oktober uit in Europa. In september komt al Super Paper Mario en ik Q4 2007 komt Super Mario Galaxy. De laatste maanden van het jaar zijn goede voor Wii eigenaren (maar natuurlijk ook voor Xbox 360 en PS3 eigenaren met die line-ups)
Mja ik moet wel zeggen dat hetgeen wat er op de andere consoles uit gaat komen de komende maanden, in mijn geval PC en 360, toch meer mijn voorkeur heeft. Zoals ik er nu over denk ga ik dit jaar dus ook geen Wii spellen meer kopen. Is opzich geen ramp, ik vermaak me tot dusver nog prima met TP en RE4
en met 1 van je andere 300 games ik heb tot dusver veel plezier met de wii. re4 wii edition is de shit
ik kan geen internet op de wii krijgen. allen poorten van me modem staan open. maar nog vind hij geen acces point. iemand suggesties?
hallo, het is geen wii game maar fok it. ik ben op zoek naar de gamecube titel tales of symphonia. maar hij blijkt nauwelijks meer verkrijgbaar in de winkels. een voorbeeld van een titel die zeldzaam is. iemand suggesties waar ik deze top game kan verkrijgen?
heeft iemand wel eens iets van megawebshop.nl besteld. ik heb scarface voor de wii besteld en ik wacht er nu al 2 weken op. nu weet ik weer waarom ik nooit online bestel en alles gewoon in de winkel haal.
twee weken lijkt me wel erg lang? stond ie gewoon als leverbaar op de site? anders zou ik even contact met megawebshop zoeken ze hebben vast wel mail/tel voor vragen!
binnen 1 tot 3 dagen staat er nu op de site en dat stond er toen ook al. in winkel betaal je misschien wel een euro of 5 meer maar je heb het spel tenminste meteen.
gewoon even de klantenservice mailen, ik heb zoiets ook wel eens gehad met zuiderpark-computers, was met 1 mailtje opgelost. mijn bestelling was toen beetje vergeten ofzo...
Hmm.. op Campzone call of duty 3 gekocht. Wat een kut besturing zeg. Zal het vanavond nog een keer proberen goed in te stellen. Als het dan niet lukt breek ik die cd in tweeen. Tering..
geef dan maar aan mij Heb mn Wii sinds zaterdag en heb nu: wii sports, wii play, scarface, zelda, red steel en super monkey ball! Morgen ga ik brain academy halen (voor mn zus *free game ftw* ) die zelda disc blijft maar steeds lonken naar me..
Hmm.. Ik heb gisteren een Wii Component kabel gekocht. Van Piranha btw iig voor 14 euro ofzo kan ik 'em zelf niet maken. Hopenlijk geeft dit mooier beeld, via scart/composiet was het iig kutzooi .
Beeld via het scart-blokje op een HDtv is behoorlijk bagger. Heb daarom meteen een component kabel erbij gekocht.