1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    uhuh.. heb nu alles aangesloten en WTF wat een verschil. Dit owned echt zwaar hard. Ben ook wel blij dat ik geen Nintendo Component kabel heb gekocht. Dit werkt prima en voor 14 euro de gok zeker weten waard.

2. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me toevoegen , ik heb iedereen al toegevoegd van deze lijst
    klik

3. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat eigenlijk zo eens te denken:
    het gamecube-spel rogue squadron 3 is ook speelbaar op de wii. en dat vind ik zelf, zelfs vergeleken met de next-gen games, nog steeds een mooi spel. (qua graphics.) dus kan de wii wel mooie graphics maken.(aangezien sommigen zeggen dat het crap is) of zie ik het verkeerd? (misschien onnozel bericht, maar ik moet het even kwijt)

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    2 weken geleden de firmware upgedate naar 3.0E , ging vanacht ineens het blauwe ledje branden.
    Volgens de Wii was er een nieuwe firmware beschikbaar , maar nu de update staat er nog steeds 3.0E ???

5. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    is bedoeld voor mensen die een lan adapter gebruiken en daarmee verbindingsproblemen (instabiliteit etc) hebben.. niks bijzonders though

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Het piepen van de Wii Adapter wordt steeds harder.
    Je wordt er knettergek van :mad:

Morgenvroeg maar bellen met de helpdesk.

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog helemaal geen problemen gehad met de wii maar ik zit er ook niet zo vaak online mee ofzo en ben niet zo van de hdtv.

8. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb last van vage dunne verticale strepen op mijn tv als ik op mijn wii speel en dit word hoe langer ik speel steeds wat erger... wanneer ik dan terugkeer naar het wii menu, is dit grauwer en zie je de strepen hier ook in terugkomen... iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

9. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    scarface is een zeer vermakelijk spel.

voor de koopjesjagers ik zag ssx blur voor 30 euro bij de frs en tmnt 25 (of andersom).

10. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Wii kan zeer fraaie beelden tonen. Kijk maar eens naar spellen als Super Mario Galaxy, een titel die volledig voor de Wii ontwikkeld is en ook daadwerkelijk alles uit de kast probeert te halen. Het probleem is echter op dit moment dat developers bij lange na niet alles uit dit systeem halen, waardoor het op grafisch gebied vaak te erg voor woorden is.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit is inderdaad het mooiste Wii spel... ooit

gelukkig ziet table tennis er beter uit :)

12. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de N64 versie van Cruis 'n USA en ik verbaas me er nog steeds over dat de producers van deze game in staat zijn een spel te ontwikkelen dat zo'n grafische vooruitgang geboekt heeft ten opzichte van de eerdere delen.

Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Is dat niet gewoon stiekem een DS versie? :+

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind het al heel wat als ik uberhaupt een nieuwe Wii game zie, want het is echt dramatisch met dat ding. Het is nog erger dan met de Gamecube. Ik snap echt niet dat de Wii zou goed blijft verkopen. Alhoewel ik van verschillende retailers berichten hoor dat de Wii momenteel helemaal niet zo lekker loopt in Nederland. Het moment lijkt over te zijn. Ik verwachtte heel erg veel van de Wii, maar ik vind hem echt onwijs tegenvallen. De controller word in veel game niet goed / vernieuwend / anders gebruikt, de controls werken vaak ruk, er zijn amper games, er zijn amper goede games en grafisch zijn veel games zwak tot heel zwak (de Wii moet veel meer kunnen). Dit zou weleens mijn laatste Nintendo console kunnen zijn. Ik heb Nintendo na de N64 een kans gegeven, ik heb ze naar de Gamecube een kans gegeven, maar dat houd nu op voor mij.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou liever zien dat ik de keuze krijg in een game tussen Remote Controller en Normale controller.

Ik kreeg vanmiddag een mailtje van Eidos.
    Lara Croft komt naar de Wii.

Vind de game met een normale controller vaak al lastig , ben daarom ook naar de gameplay met de Remote.
    **
    [yt]B_Tm5CNvAdo[/yt]
    Deze game laat ik dus ook links liggen :mad:

16. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    niemand enig idee?

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Welke aansluit-kabels gebruik je Scart of Component ??

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je verwoordt precies hoe ik over de Wii denk, ik begrijp er echt de ballen van hoe dat ding 10 miljoen units heeft verkocht. Ik bedoel, koopt iedereen de Wii dan vanwege de minigames of het strakke uiterlijk? Van de japanners snap ik het nog wel enigzins, maar de rest van de wereld? Of koopt Reggie misschien miljoenen Wii's?

19. Destructive Meteor

Destructive Meteor I'm Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Wii gekocht, al een tijdje geleden, donderdag voor de kerstvakantie :9, ik vond, en vind het trouwens nog steeds, heel leuk. vrienden van mijn zusje hoorden dat en kochten (bijna) allemaal een Wii, hoe is dat!??

20. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    scart... degene die er standaard bij zat dus...

Deel Deze Pagina