Zit er trouwens nog veel verschil tussen de officiele Nintendo component kabel en die van Piranha? Scheelt 20 euro en die van Nintendo kan ik hier in de buurt niet vinden..
Zal denk ik niet zo gek veel tot geen verschil tussen zitten. Ik heb zelf een Logic 3 componentkabel en iemand anders in huis heeft een Nintendo componentkabel en er zit geen verschil tussen.
Weet iemand nog waar Wii play direct leverbaar is? Ik heb een tijdje gezocht op het internet en kon niks vinden. En gebruiken jullie ook opladers voor de wii mote's? Zoja welke en kun je hier dan posten wat je ervan vind?
Heb Wii play bij zuiderpark besteld, kreeg alleen net een email dat hij niet leverbaar is Heb net mn Wii gekocht! Samen met Zelda en Super Paper Mario en de Nintendo component kabel. Nu even alles aansluiten! Heb er zin in!
Iemand al Wii games voor budgetprijzen gezien? Ik heb gezien: Sonic and the Secret Rings, Monkey Ball en nog een game bij Bart Smit voor 29,95.
Iemand Tiger Woods 08 gespeeld? Ik heb zin in een goede golf game voor de Wii, aangezien golfen tussendoor heerlijk relaxend is.
veel games bij frs voor 30 euro zoals turtles, madden 07, ssx en nog meer volgens mij ook. dit dus allemaal excl kortingskaart.
Ik kan echt nergens een tweede controllers vinden, wii play is overal uitverkocht, en gewoon los is hij ook niet verkrijgbaar. FRUSTRATIE.
Intertoys al geprobeerd? Wij hebben ze hier in Deventer echt in overvloed. Losse controllers bedoel ik dan, Wii Play is slecht / tot niet leverbaar.
Gratis hoesjes voor je Wii-Mote! Net besteld, ben benieuwd! In ieder geval goed van Nintendo dat ze meteen maatregelen genomen hebben.
Gisteren even bij de MM in Hengelo geweest en daar struikelde ik over de Nunchuks. De Remote , Classic Controller en Wii-play zijn al weken uitverkocht
is dat nu nog steeds uitverkocht ? (LOL) ik had bij launch gelijk 4 controlles + nunchuks en 2 clasic er bij en wii play maar kwam er naar 5 weken achter dat wii niks voor mij si dus toen verkocht
en dan toch nog een wii als avatar? bij ons waren er een tijdje geleden een overvloed aan wiiplay's voor 40 euro bij de mediamarkt. weet niet of dat nog steeds zo is.
ik heb nintendo gister gebeld omdat mijn wii kapot is... maar omdat ik hem bij bol.com heb gekocht moet ik hem zelf op sturen... dus verzendkosten zijn voor mij, super gaar dat is tog gewoon garantie?!? en weet iemand of ik alle kabels enzo ook mee moet sturen?
Bij Bartsmit kan je alleen teurg komen binnen een ½jaar na aankoop , daarna schuiven ze het af naar Nintendo. Je moet alleen de Wii opsturen. Nooit iets extra's meesturen als er niet om gevraagd wordt.
thnx! dan zal ik dat morgen ff doen denk ik dan maar.. iemand enig idee of je je miis ook gewoon op een sd kaart kan zetten.. en hoe dan?