1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mario Galaxy lijkt met dom :'-(.

Zo dom dat het gewoon leuk is :D.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Mario Galaxy is geweldig _O_

Die video ga ik echter niet kijken. Verpest de ervaring totaal voor me als ik het toch doe.

Ik heb trouwens Wii Play besteld. Kijken hoe lang het gaat duren voordat ie er is :+

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Morgen haal ik eindelijk m'n Wii met Zelda en Metroid \o/.

De component kabel zal moeten wachten tot ik m'n loon gestort krijg (wat waarschijnlijk overmorgen zal zijn :mad:) of ik moest voor de component kabel gaan van Pirhana... . Iemand ervaring met die Pirhana kabel of beide (Pirhana en Nintendo)? Want wat ik er van over vind is gemengd, maar deze kost wel maar de helft van die van Nintendo zelf.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Voor vragen over de kabels moet je geloof ik ff bij Kameo wezen, die weet het wel.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Na wat zoeken in de vorige delen heb ik gelezen dat Kameo de Madcatz kabel had voor die van Nintendo. Ik zou het nog al vrij vreemd vinden moest ie dan na die van Nintendo ff naar die van Pirhana gaan :+.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Oh, aha. Ik wist dat hij eerst een third party kabel had en overgestapt was naar die van Nintendo. Dat het echter de Madcatz was ipv Piranha wist ik niet.

7. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Tis een feit:Wii kapot :confused:.Heb alle nintendo consoles gehad,nooit kapot,maar helaas me Wii speelt de DVD's slecht af en maar naar Nieuwegijn.Hopelijk is tie snel terug.

8. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    heb em nu toch maar gekocht
    pas over paar dagen krijg ik zelda en metroid binnen dan word het genieten

maar weet iemand of je die blauw lampje kan aan laten branden terwijl je wii gewoon uit staat ..??

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Kan niet. Er is geloof ik wel een hack voor, maar daar zou je voor moeten googlen.

10. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook aan iemand uit je friendlist vragen of 'ie een berichtje stuurt, en zolang je dat niet opent, blijft het lampje branden.

11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    jaloers is :x

ga em halen voor mijn verjaardag in januari :b:

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    In januari verjaren de beste hé :cool: :+.

Ik zou hem sowieso al dit jaar gaan halen maar door die actie van Bart Smit ga ik hem morgen dus halen :).

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem samen met Zelda en Metroid \o/.

Ben tot nu toe er zeer tevreden over, vooral over Metroid. Vind de game nu al leuk en eens ik die besturing gewoon ben :D. Zelda daar en tegen is Zelda en ik kan dus geen vis vangen >< (don't spoil it for me though). Bovendien ziet Zelda er best lelijk uit op een HDTV, zelfs met de component kabel en 480p (ondersteunt Zelda dat eigenlijk wel?).

Het enigste dat ik een beetje irritant vind is dat je je cursor kwijt bent als je jezelf ff anders zet.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe, ja dat krijg je als je dikke HD-TV's gewend bent... Dat is eigenlijk best wel bagger aan de Wii geen hd-support... (p.s niet dubbel poste hé :+)

Ik hoorde ook iets nou'ja dat zei die gast van nintendo dat de Wii eigenlijk wel HD kon. Is er dan ook al iets bekend over een Wii die HD zal supporte?

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ach, de graphics zijn al iets beter geworden precies :+. Denk trouwens ook dat Zelda niet in 480p draait want Metroid ziet er helemaal niet pixeliated uit terwijl Zelda daar wel last van heeft.

16. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    *beetje jammer alleen dat ik hem nog niet binnen heb terwijl vorige week zaterdag het geld overgemaakt is. Alle bevestiging al gehad. Ze hadden het over "backorder verwacht: 7 november". Betekend dat dat hij dan pas wordt verstuurd, omdat de game niet op voorraad was?

17. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    waar staat die browser ergens?
    ik zien hem niet in het hoofdmenu staan

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Die moet je kopen in het winkelmenu ;)

19. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar daar ga ik niet voor betalen terwijl dat tot juni gratis was, kan ik het ook via mn pc downloaden en dan op de wii zetten?

20. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij gaat dat niet. Het bestandje wordt namelijk gekoppeld aan je Wii en is daarna onbeperkt downloadbaar, vandaar dat je ook geen spellen per geheugenkaart kunt overzetten naar een andere Wii-console.

Deel Deze Pagina