2 keer Raden.Kreeg van de week eindelijk me Wii terug,hebben ze er TOTAAL NIKS AAN GEDAAN.Morgen eens bellen,want na 3 weken verwacht je op z'n minst dat tie gemaakt is.Ben echt pissig op Nintendo .
Jup inderdaad.Via de Wii kun je terug kijken op welke dag,en hoe lang je gespeeld hebt.Ze hebben al Wii sport geprobeerd gedurende 5 min.Vind dit echt kinderachtig van Nintendo.Ik heb een hele duidelijk formulier meegegeven waarop staat wat het probleem is,maar ze hebben er totaal niets aan gedaan.Op het afleverformulier staat heel leuk: GEEN STORING TE VINDEN.Als ik tijdens het spelen van mario een beeld vol strepen krijg is dat een storing!.Dit doet de Wii met alle spellen,op alle tv's die ik heb,en met alle kabels.Zo is even bellen,bedankt Nintendo.
Hi, Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Bij mij kwamen er bij alle spellen verticale strepen door mijn beeld wanneer het beeld bewoog. Vooral bij Zelda was het erg, maar bij Wii sports ook. Ik heb een splinternieuwe gehad, ze hebben wel alles overgezet. Dus al die Mii personages en save games. Het schijnt te maken te hebben met je videokaart, en dan vooral wanneer je hem op standby hebt en verbinding houd met internet. Die van mij was na 3 weken kapot, en die nieuwe heb ik nog niet eens een uurtje gebruikt.. (Hij is te koop)
Klopt bij mij het ook erg bij Zelda,en ook bij mij net nieuw aangeschafte Mario Galaxy.Heb ze daar straks gebeld en moet hem weer terug sturen,en vermelden dat het voor de 2DE keer is.Vind het wel slordig van Nintendo,maarja.
Slordig? Dit is gewoon belachelijk... heeft iemand daar in zijn koffiepauze even naar gekeken, gespeeld en weer terug gestuurd!
Denk het.Ze zeiden dat ze het daadwerkelijk getest hebben.maarja als ze 4 of 10 Wii's te gelijktijd controleren,dan valt net die ene niet echt op.Heb hem vandaag weer op de bus gedaan naar Nieuwegein,en ik wacht maar weer 3 weken af.Ik heb zelf het vermoeden dat ze snel een spel erin gestopt hebben,en gelijk gedacht hebben:Kijk hij doet het,en die kan weer weg!.Het blijft toch een leuk apparaat,en heb toch net 1 uur van Mario Galaxy kunnen genieten,die ik speciaal gekocht had om de Wii uit te testen.Ik heb nog 2 andere consoles staan,maar gezinnen met kinderen die worden dan nog harder gedupeerd.Zal wat worden morgen met sinterklaas als alle Wii's worden aangezet.
Wanneer komt medal of honor heroes eigenlijk uit? Beste console FPS controls + 32 online multiplayer (op servers van EA!, dus zonder friendcodes en shit.. echter geen headset..)
Ik heb zondag Resident Evil Umbrella Chronicles gekocht. Gisteren even gespeeld (druk druk druk) en het is best leuk Denk dat het pas echt tof wordt als je met z'n tweeen speelt. Dat ook maar eens snel proberen!
Heeft de Wii vaak last van mankementen? Zijn de bovengenoemde problemen net iets als de ring of death bij de 360? Ik ben namelijk ook van plan om een te halen maar ik heb echt geen zin om straks achter twee consoles te gaan want de 360 is al erg genoeg.
Normaal gesproken staat nintendo bekend om zijn goede kwaliteit.Helaas heb ik er mis gegrepen,maar wat ik ze wel kwalijk neem is dat ze de klacht van de consument niet serieus nemen,en denken dat zei beter weten.Voor de rest een top apparaat.
Wie zegt dat ze de klacht niet serieus nemen? Misschien is het juist misgegaan bij jou, kan altijd gebeuren.
Ik heb 2 keer iets teruggestuurd naar Nintendo, allebei de keren is het netjes en snel gedaan. Op mijn eerste DS had ik binnen een week veel krassen door de thumbstrap, opgestuurd en binnen 5 dagen een nieuwe. Had gewoon een nieuw doosje gekregen, dus ook extra stylussen, en nog een keer de Metroid Demo, vond ik wel netjes. Daarna nog een keer de gamecube opgestuurd, geloof dat het klepje niet meer goed dichtging. Ook netjes en snel afgehandeld. Dus je hebt gewoon pech gehad denk ik, of ze zijn erg arrogant geworden na de goede verkoopresultaten.
Inderdaad,op zich gaat nintendo goed om met zijn klanten,maar met me wii heb ik nu het idee alsof ze het totaal niet interreseerd,omdat ze de Dikke winst al binnen hebben met deze sinterklaas.Hopelijk komt tie nu snel terug en GEMAAKT.
Nouja, het probleem ligt niet echt bij Nintendo, maar bij het subgedeelte Nintendo Benelux. Nintendo Benelux is in mijn ogen de laatste tijd steeds slechter met haar klanten omgegaan. Een voorbeeld hiervan waren de vreselijke tekorten van vorig jaar en begin dit jaar. In Duitsland waren daarentegen Wii's in overvloed. Ook met software als Wii Play slaan ze totaal de plank mis. Zo kan je deze al maanden niet in de winkels vinden en zelfs als je hem reserveert moet je nog zeker 4-6 weken wachten, als het niet langer is. Maar op de Gameplay van afgelopen november hoorde ik dat er juist stapels met Remotes en Wii Play's lagen. Een beetje foute strategie van Nintendo Benelux, als je het mij vraagt.
Jup zal dat het wel zijn.Ik ben al vanaf me 4de grote fan van Nintendo en nooit ergens last van gehad.Toch valt het me op dat je gelukkig nog weinig mensen hoort over een defecte Wii ect.Hopelijk hebben die kindertjes straks vanavond wel een goed werkende wii met Mario .
Wat dacht je van Metroid? Ik heb die via gcshop besteld voor mijn broertje, en hij heeft hem nog steeds niet, levertijd op de site staat 5-6 weken. Zelf heb ik hem vlak na de release nog uit de winkel kunnen halen, maar nu zie ik er in Hilversum en Amsterdam geen meer. Niemand kan ook aangeven wanneer die weer binnenkomt, en als ie binnenkomt, is waarschijnlijk alles weer weg door de reserveringen die er staan.
Dat is dan wel erg slecht ja.Merkte ik ook in de winkels met de nieuwe mario,ze hebben veelste weinig liggen,en er komen te langzaam nieuwe bij.