1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    En met dingen bedoel je?

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ow sorry was een beetje denigrerend idd, even aangepast ;)

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hehe, vond het meer onduidelijk. ;)
    Maar eigenlijk geen idee, hier in Deventer zijn ze volgens mij ook overal uitverkocht.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Weet iemand of er binnenkort nog ergens een leuke aanbieding is voor de wii, wil hem namelijk halen. Had het eigenlijk met de 15% korting vorige keer moeten doen bij de BS. Maar toen ben ik het vergeten :p

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is 219 euro bij de Saturn in Hoofddorp. Of dat een tijdelijke actie was, of standaard is weet ik niet. En toen ik er laatst was waren ze allemaal op... Dus bellen van te voren is slim ;)

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hmmm dat is wel iets te ver. Maar wel een mooie prijs :)

7. kooiker84

kooiker84 Helaas weer dood....

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort maakt mijn wii een gek geluid bij het spelen van een game.....

8. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig kreeg ik net een mail van Nintendo dat ik van de week een geheel nieuwe Wii krijg.Ik had namelijk last van strepen door het beeld tijdens het spelen.Stuurde toen me wii terug,maar die werd ongemaakt terug gestuurd,maar gelukkig naar 4 weken eindelijk een nieuwe Wii.Mario Galaxy toen net 2 uurtjes kunnen doen(met dikke strepen in beeld),maar van de week eindelijk genieten.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Wat heeft iedereen toch altijd problemen met die consoles? Ik heb echt nog nooit (ff afkloppen :+) een probleem gehad met een console (van de NES tot de Xbox 360).

Snap het echt niet, ik zal wel mazzel hebben...

10. XI Jptje NL XI

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ik ook.Behandel al me spullen als juwelen,nooit zit er overbodig stof op of vuil.4 kapotte 360's gehad,die er prima uitzagen en zeer zuinig meej om werd gegaan.Van de nes tot en met de Gamecube ook nooit last gehad van een nintendo console,helaas de Wii wel.Ik denk dat het de laatste dubbel erg is omdat er Zeer veel technieken worden gecombineerd en dat er heel snel Massa producties zijn,en erg weinig wordt gecontroleerd.(zie de 360 in het begin).

Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  11. kooiker84

kooiker84 Helaas weer dood....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 ook nooit kwaad gedaan en elke dag afgestoft en toch flikt hij me de beruchte lampjes, ik ben zeer bedroeft.

12. XI Jptje NL XI

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk een splinter nieuwe Wii gekregen van Nintendo,omdat me vorige strepen door het scherm liet zien.Alleen zit ik met een volgend probleem.Ik heb mijn virtual console spellen niet terug gekregen zoals Mario 64,Ocarina of Time,Donkey 1 & 2,Lyat Wars ect...Snel maar een mail terug gestuurd want het is toch een uitgave van 60 euro.Hebben meer mensen dit meegemaakt?

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Nope. Maar het staat dan ook in de handleiding dat games console gebonden zijn.

14. XI Jptje NL XI

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders ook bij dit forum werd wel de spellen overgezet naar zijn nieuwe Wii.Heb Nintendo een mail gestuurd want ik heb er gewoon recht op vind ik.
    (update)Ik heb het al gevonden,toch bedankt iedereen.

Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Je kan ze toch gewoon opnieuw downloaden?

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Is ie echt overal uit verkocht? Of weet iemand in omgeving den haag waar die wel te koop is?

17. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kut 8) Ik heb per ongeluk een tijdje geleden al m'n punten op de UK/Ireland Nintendo.com gezet, niet de Nederlandse.. Ze zijn dus ook gelinked aan m'n UK account.. >_> Ik vraag me af of ik hiermee iets kan doen.

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    weet iemand hoeveel controllers(Nunchuk's of WiiMote's)je nodig hebt om met zn 4en Mario Party 8 te spelen?

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM hadden ze 2 weken geleden nog een pallet >30 Wii's en paar dagen later hadden ze helemaal niets meer.
    Vraag me af waar die dingen gebleven zijn.

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Sinterklaas heeft ze weggehaald.

Deel Deze Pagina