1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ehhh 4? :+

2. Toxinshell

Toxinshell Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien stomme vraag ofzo maar daar zijn deze topics voor (toch:+)

Als je een Wii importeerd vanuit UK, kan je die hier dan ook zonder problemen gebruiken? Bijv met aansluiting op stopcontact en spelen van games enz (European Main Power Plug is toch dat ding dat wij gebruiken he...)

En zitten er verders nog haken en ogen aan het importeren vanuit UK...

alvast bedankt:b:

Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nogal :+

Als je hem importeer zal je waarschijnlijk meer betalen, ivm invoerbelasting.

Maar het gene wat nog veel erger is dan de invoerbelasting is dat in UK er geen Wii meer verkrijgbaar is. Mensen nemen de boot naar Frankrijk om daar hun Wii te halen. Dus als je er eentje wil importeren denk ik dat je rond Februari met wat geluk een Wii kan importeren.

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Importeren uit de UK is inderdaad haast onmogelijk heb ik gehoord. Hij is in de USA en UK zo goed als helemaal uitverkocht. Heb je meer kans als je in Nederland even met de auto een rondje rijdt en wat winkels langs gaat. Bij de FRS heb je nu een bundel: Wii, met Resident Evil Umbrella Chronicles en volgens mij de zapper (weet dat niet helemaal zeker) voor 320 euro ofzo. Kwam erop neer dat je (slechts) 10 euro goedkoper uit bent, maar dan heb je ook wel wat :p

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe het zit met dat omzetten van je sterren in wiipoints? ik heb nu eindlijk door hoe die shit werkt alleen zijn er nu geen codes beschikbaar... wanneer komen deze weer?

6. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb soms ook geen idee,wacht nu ook al een paar dagen.Vind het wel raar dat het OP kan zijn,want iets digitaal kan niet OP zijn.Ik denk rustig afwachten.

7. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je guitar hero ook gewoon via de controller spelen op de wii?

8. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Guitar Hero wil je niet met een controller spelen. Ik betwijfel ook of er wel genoeg knoppen op zitten om het met de wiimote te kunnen spelen. Ik denk het eigenlijk niet.

9. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was ik guitar hero 3 aan t spelen op mijn wii, krijg ik ineens een screen freeze. Twee keer op 1 avond sloeg mijn beeld vast. Dat heb ik nog NOOIT gehad. Ik kreeg ineens xbox flashbacks en dacht: Zou de wii 3 blauwe lampjes geven? :p

10. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    dat snap ik, maar ik kan het spel goedkoop aankomen van een vriend, dus dan kan ik er later alsnog een gitaar los bijkopen.

11. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Losse gitaar heeft een adviesprijs van €50,- als ik het goed heb. Dus dan zou je de game al onder de €30 moeten kopen wil je niet evenveel kwijt zijn als de nieuwprijs van verschillende (web)shops.

Kijk anders eens hierzo: KLIK!

12. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar ik kan hem Héél goedkoop krijgen! een FTD prijsje:thumbs:

13. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren mijn wii opgestuurd naar nintendo... egt raar speelde bijna nooit meer op dat ding maar nu die weg is heb ik er juist vette zin in :confused::p
    maar heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je je wii (gerepareerd) terugkrijgt van ninty?

14. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar zitten, kheb dat onding verkocht. was niet echt iets voor mij

15. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    was dat omdat je geen gitaar had of omdat je het spel gewoon kut vond op de wii?

16. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk vond hij het hele spel gewoon kut.

17. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niks tege GH3 he=( ik vond die hele Wii niks voor mij

18. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb zonet het pistool van nintendo gekocht waarbij je het spel zelda crossbow krijgt echt een tof spel en het werk echt super met het pistool echt een aanrader dus

19. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi die krijg ik morgen ook :D

20. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw! heb zonet een nieuwe wii van nintendo binnen gekregen :D super! had hem vorige week dinsdag opgestuurd en nu al een nieuwe!!

wat een geweldige service van nintendo! kan MS nog wat van leren!!

Edit:
    ok dit is dus weer heel erg jammer... deze wii heeft precies hetzelfde probleem als mijn vorige :mad: ninty maar weer bellen dus..

Laatst bewerkt: 28 dec 2007

Deel Deze Pagina