1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Heb net een Wii gekocht met bord en nog wat spullen.... nu op zoek naar de games:

Heb iig:

New Mario
    Mario en Sonic Olympic

en ben nu zoek op zoek naar het betere tennis spel? Iemand advies?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het echt een waardeloze game. Zeer slecht vervolg en zelf iemand van 2 kon toernooien winnen zonder ook maar een punt te verliezen.

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist Super Mario Galaxy uitgespeeld.
    Nog alle sterren verzamelen en dan heb ik hem echt uitgespeeld :thumbs:

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Metroid Prime Trilogy gechecked? Voor mensen die 1 of meer van de Metroid Prime games gemist hebben (zoals ik) een prima manier om de schade in te halen. Voor de leken: Trilogy is een verzameling van de 3 Metroid Prime games, dus Metroid Prime, en Metroid Prime 2: Echoes (origineel voor de Gamecube) en Metroid Prime 3: Corruption voor de Wii, allemaal voor de prijs van 1 game. Je kan deze serie het beste zien als een mix tussen een FPS en Zelda, met hier en daar wat suspense horror elementen. Met alleen hersenloos knallen kom je er dus niet.

De besturing is echt hemels, en is wat mij betreft naast Super Mario Galaxy de beste implementatie van Wii controls tot nu toe. Ben nu met de eerste Metroid Prime bezig (de andere twee heb ik nog niet gespeeld: ik wil het in de juiste volgorde doen), en het is echt een kunstwerkje. Ongelofelijk dat dit spel uit 2003 komt. Ik ben benieuwd naar de andere 2.

De eerste paar toernooien zijn ook verschrikkelijk makkelijk, in de N64 versie ook al.

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prime Trilogy wil ik zeker nog halen, maar ben nog niet zo heel lang in het bezit van een Wii dus zijn er ook andere games die ik nog wil hebben.

Ik zoek nu iets om online te spelen, ik zit te denken aan Super Smash Bros Brawl of Mario Kart.

6. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Heb MP: Trilogy voor mn verjaardag gekregen. Maar omdat ik ook Uncharted 2 kreeg was ik nog niet aan MP begonnen. U2 nu echter uitgespeeld, dus zoek nu tijd om er aan te beginnen! Lijkt me wel gaaf, omdat er zo veel lof over wordt gesproken, en ik het 1e en 2e deel nooit gespeeld heb. Heb er wel zin in :D nu nog tijd.. :+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Metroid Prime 1 was een van de beste games van de vorige generatie imo. Deel 2 was een stuk minder, maar nog steeds goed. Ik heb hier deel 3 nog liggen, maar die moet ik ooit nog eens verder spelen.

Ik weet zeker dat de mensen hier zullen genieten van Metroid Prime 1, echt een meesterwerk!

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prime was inderdaad een topper, ik heb alleen deel 2 en 3 niet gespeeld en daarom wil ik de trilogie gaan halen.

9. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de trilogie hier al een tijdje liggen, zit op drie kwart ongeveer bij Metroid Prime 1. Wat een geweldige game inderdaad_O_
    Alleen door New super mario bros en andere games is ie even blijven liggen.
    Deel 2 en 3 nog niet gespeeld, heb er wel zin in:thumbs:

10. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de online ervaring af gaat is Mario Kart Wii zeker de betere game. Bij Brawl lijkt het alsof ze het er op het laatste moment in hebben gegooid om dat het kan. Het is nog steeds leuk om te doen omdat Brawl gewoon een erg leuk spel is, maar het gebrek aan opties en een goede verbinding is toch wel jammer. MKW is daarentegen het beste online spel voor de Wii tot nu toe (en wat mij betreft überhaupt het beste Wii spel tot nu toe).

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik voor Mario Kart ga, toen ik het even online speelde vond ik het erg vermakelijk.
    De Smash Bros games hebben mij nooit echt gelegen, ik denk niet dat deze game hier veel verandering in zal brengen, maar misschien kan ik deze game ooit goedkoop vinden.

Verder ben ik vandaag aan Mad World begonnen, heerlijke bloederige actie met een geweldige soundtrack :thumbs:

Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  12. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Vanmiddag begonnen aan Metroid Prime. Erg gaaf hoor! Zeker voor een nu redelijk oude game ziet het er goed uit, en de besturing is echt ontzettend goed! Het voelt zo goed om met de Remote die schakelaars om te zetten (remote van beeldscherm vandaan trekken, linksom draaien en weer naar voren duwen). Echt prachtig :)

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mad World uitgespeeld, geweldige game maar jammer genoeg erg kort.

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de eerste Metroid Prime uitgespeeld. Allemachtig wat een spel. Het laatste gevecht is ook gelijk één van de beste eindbaasgevechten ooit.

Ben gelijk begonnen aan Metroid Prime 2: Echoes. Als dit spel ook zo goed is, wordt het ook weer een game-ervaring van heb ik jou daar.

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over Mario Kart Wii, ik weet dat je gewichtsklassen hebt: light,medium en heavy.
    Maar welk gewicht heeft je Mii personage eigenlijks?

16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er vanaf hoe dik je Mii personage is (kun je aanpassen in het Mii kanaal). :+

Maar meestal zal het medium zijn.

17. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Serieus? Ik dacht dat alle poppetjes heavy waren :eek: Vond ik al zo stom aangezien ik het liefst met light speel, en ik zelf niet bepaald dik ben ofzo O-)
    Ach ik had anders toch alsnog met Koopa Troopa gespeeld ofzo.

Ik vind het trouwens wel jammer dat het rode schildpadje (die er in Double Dash wel was) nu er niet meer in zat. Vond dat altijd zon enorm leuk duo.

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne zal dan wel light zijn, ik heb een heel klein poppetje :+

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fire Emblem Radiant Dawn gekocht voor 10 euro bij bart smit :thumbs:

20. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb even een vraag, en volgens mij een probleem.
    Ik ben laatst met Metroid Prime begonnen in de wetenschap dat dit het eerste deel was omdat ik Trilogy had gekocht. Blijkt echter dat dit alleen Corruption is. Dit was ook de enige disc die er in de hoes zat. Moet ik beter op de disc zoeken, of heb ik gewoon de verkeerde disc?
    Beetje vervelend dit |:-

Deel Deze Pagina