Ik vond hem ook tof.Vandaar dat ik hem besteld had.Ben benieuwd of hij er morgen of zaterdag is.Ziet er ieder geval tof uit.
ohh lekker rood! \o/ mazzel dat je hem nu al hebt gehad, ik krijg hem morgen pas. er staat op die wii toch ook nog ergens een mario logo?
volgens mij niet.En ergens hoop ik dat ook niet.Gewoon lekker rood. Is mooi genoeg.en anders maakt het me ook niet zo veel uit
Er staat geen Mario logo op de Wii. Op de rode DSI XL staan wel drie logo´s. Ook erg leuk dat Donkey Kong erop staat, blijft een toffe game.
Ja, klopt helemaal . De game blijft na al die jaren gewoon nog steeds erg leuk. Kan ook niet wachten op het all-stars pack dat uitkomt.
dacht dat het all-stars pack al uit was.. ohnee ben denk in de war met dat pack bij mr. Bol dan heb je mario 1,2 en 3 voor 19,99 +500 punten ofzo.
dat klopt.Ben echt benieuwd of het morgen komt of zaterdag.Ik vond Super Mario Bros 1,2 en 3 al leuk op de SNES.Die heb ik nog steeds.
die wii kon je vandaag ook al bij de bart smit kopen, dus ik zou het stom vinden als we hem zaterdag pas krijgen! meneer Bol levert wel altijd aardig snel, dus hopelijk morgen \o/
Dat wist ik niet dat bart smit hem al had.Maar heb hem al een tijd geleden bij bol.com besteld dus ik denk wel 1 deze dagen hoop ik.
Aparte verkoop levert meer op en zo kunnen ze de prijs van de L.E vrij laag houden. Ze doen het uiteindelijk voor de knaken.
Je krijgt gewoon codes om de games te downloaden hoor. Er zit helemaal geen disk bij. Je kunt de games nu ook al downloaden. Heeft helemaal geen zin om te wachten.
dat all-stars pack heeft wel iets meer dan alleen dat. voor echte fans is het een collecters item, met een boekje over de geschiedenis en een soundtrack cd. ik ga straks wel even op dorp kijken of hij er staat. heb nu nog vakantie dus ik heb geen zin om tot na het weekend te wachten
ik ga straks wel even op dorp kijken of hij er staat. heb nu nog vakantie dus ik heb geen zin om tot na het weekend te wachten [/QUOTE] Ik moet wel want ik heb hem besteld.Maar ja ik heb nog een wii natuurlijk. Dus het maakt zowieso niet uit dat ik moet wachten. Hoor wel van je of je hem hebt gekocht.