is www.bestel.nu betrouwbaar? andere winkels die ook aan België leveren voor goedkope prijzen mogen ook! Liefst rembours, anders via overschrijving. (heb geen cc) alvast bedankt voor jullie hulp. Edit: bekijk es prijs voor pro evolution soccer 4 bij deze http://www2.cd-wow.nl/ ...
ik heb goede ervaringen met bol.com en gcshop.nl dus jongens bestellen maar. dvd's dus bij bol.com en muziek, games veel te duur daar heb je gcshop.nl voor.
Heb goede ervaringen met bol.com. Snel (als het op voorraad is). Met paar dagen had ik een artikel binnen. Ander artikel dat niet op voorraad is wacht ik nog steeds op. Ook bij frs besteld, maar dat duurt al wat langer (bijna 2 weken). Maar op zich ook prima. Large.nl heb je dan nog. Heb er ook eens besteld, maar je moet 3 weken wachten en dat vind ik gewoon te lang.
Met bol.com zijn mijn ervaringen ook prima, snel geleverd en achteraf betalen via acceptgiro. De games zijn netjes verpakt en ze zijn gesealed. Bij FRS koop ik niets meer, daar sturen ze gewoon Xbox games op die bij de winkels in de rekken staan, dus niet gesealed en lichtelijk beschadigd. Volgens de FRS is dit "normaal".
voor onderdelen voor alle consoles en niet illegaal spul, maar als de dvd ermee ophoudt en je wilt het vervangen.....ik heb hier een afterburner set gekocht voor mijn gba, scheelde 25 euro met de nederlandse prijs incl bezorging...snelle levering en btrouwbaar.. http://www.consoleplus.co.uk/
GameQ winkel, bij iemand bekend? Kent iemand GameQ.nl, zij geven een 75% van je aankoop bedrag retour als je binnen drie maanden je game omruilt voor een nieuwe. En bovendien zijn ze erg goedkoop. Je kan ook lid worden en dan is het helemaal goedkoop. Ze zijn volgens mijn vrij nieuw, wie heeft er ervaring met ze of is er al iemand lid daar? Ik hoor het graag... mzzl
Reacties op GameQ Ik had de vraag gepost of www.gameq.nl bekend was bij iemand. Zij hebben een unieke omruilgarantie en ik vroeg mij af of iemand daar ervaring mee had. Wat ik ervan begreep is dat je 75% van je aankoopprijs terugkrijgt. Hoef je zelf dus ook je game niet meer gebruikt te verkopen. Over levertijden kan ik het volgende nog zeggen, games ouder dan een paar maanden zijn meestal niet direct leverbaar. Games die net uitkomen zijn altijd direct leverbaar.
kan me niet voorstellen dat dit kan. Dan zou ik dus een game kunnen verkopen die in de winkel nog 30€ maar ik gekocht heb voor 10€ verkopen aan hune voor 22,50?? ik zou het niet vertrouwen maar als et lukt GRAAG melden als je het toch probeerd.
Ik heb echt even een brandende vraag en ik zou het op prijs stellen als iemand mij snel antwoord zou kunnen geven! Is 4allgamers.nl betrouwbaar? Alvast bedankt!
Ja ze zijn te vertrouwen hoor ik heb mijn 360 er ook vandaan en alles ging netjes zoals het hoort ook mijn 2de controller is vandaag optijd geleverd. Ze hebben zelfs leuke prijzen... Greetz StiX