1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee ben op vakantie.. :D Plus ik wacht even op de patch. Als die ooit nog komt. Rofl.

2. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Voorlopige uitslag

Met de valse start in de eerste race vergooide ik mijn kans op de 'Korte Koning' titel

3. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Volgende week weer een kans. :cool: Misschien kan ik mijn titel uitbreiden tot Lange Koning. :D

4. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Waren in ieder geval leuke races. Jammer dat we niet konden testen of het nou met 9+ man ging maar dat komt later wel.

Dit is de volledige uitslag. Zal voor de volgende keer even een andere puntentelling opstellen. Misschien is dat het verschil bij de race gewoon 1 punt is tussen plaatsen en dat daarna degene die de pole pakt als wel degene met de snelste raceronde een bonus punt krijgen. Zo blijft het misschien wat spannender maar dat zien we later wel.

Edit: Uitslag van de eerste race klopte inderdaad niet. Tijdens replay was te zien dat hij 0,05 seconden sneller was op de streep. Punten zijn bijgewerkt.

Laatst bewerkt: 15 jul 2015
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  5. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Ik vind dit wel een leuke manier om een toernooitje te doen, drie redelijk korte races op verschillende banen maar met dezelfde auto op één avond. En dan volgende week, nieuwe ronden nieuwe kansen. Was gezellig.

Beltoni vindt dit leuk.
  6. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Volgende week rijden we in de Mercedes DTM. Dan moet iemand anders maar even hosten of misschien als 2.0 er is en het bevalt haal ik zelf even de DLC. Gisteren voor het eerst met de Mercedes gereden en dat ding rijdt wel erg lekker moet ik zeggen!

Misschien zoiets:

Nurburgring GP
    Brands Hatch
    Hockenheim National

Er zijn genoeg andere opties natuurlijk.

RBxGino en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  7. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik zou de GP versie doen van Nurburgring, Hockenheim en Oschersleben. Rijden ze in het echt ook allemaal op.

Ik wil hem ook best hosten/organiseren trouwens.

8. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Had Oschersleben expres niet gedaan omdat we die laatste ook met de Caterham hadden en het is niet mijn favoriete circuit, ook al won ik allebei de races...

Doe mij maar Brands Hatch, Silverstone of Spa. Ach dat komt later wel.

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    die Mercedes is inderdaad een fijne bak..

10. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zit even te experimenteren met de puntenverdeling. Het was een beetje omslachtig allemaal met de uitgebreide kwalificatie punten.

Heb het nu zo gedaan dat de hekkensluiter 1 punt krijgt en voor iedere plek hoger een punt erbij. Daarnaast krijgt de persoon die de snelste tijd neer zet bij de kwalificatie een punt. Ook de persoon die tijdens de race de snelste lap neerzet krijgt een punt. De score van gisteren ziet er dan zo uit.

Het ligt dan allemaal wat dichter bij elkaar en is vooral ook gewoon een stuk minder werk. Iemand suggesties?

11. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik zou er in ieder geval voor zorgen dat de winnaar van de race sowieso de meeste punten krijgt voor dat 'weekend'. Nu kan het zijn dat iemand pole en de snelste ronde heeft, maar tweede wordt in de race, toch meer punten krijgt dan de winnaar. Vind ik een beetje krom. Ik ben sowieso niet echt fan van puntentellingen die afhankelijk zijn van het aantal deelnemers. Ik heb een paar suggesties:

Ik vind de derde het eerlijkste. Winnaar van de race wordt voldoende beloond en Pole position wordt beter beloond dan de snelste ronde.

12. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Hmmm heb even de uitslagen vergeleken en er zit dan niet zo heel veel verschil tussen. Voordeel is dat je de uitslagen wel iets makkelijker kan vergelijken tussen de verschillende racedagen. Zou er dan zo uit komen te zien.

De verschillen lijken groter maar als Cr00kk ( P3 ) bijvoorbeeld de laatste race had gewonnen en Racerblade 3e was geworden dan was Cr00kk alsnog eerste geweest. Doordat de puntentelling vast staat is het ook makkelijker om dat tijdens de race nog even bij te werken.

B Tender vindt dit leuk.
  13. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Net zelf een tune voor de Z4 GT3 gemaakt en eens een rondje online geprobeerd. Het is idd best wel een fijne en stabiele wagen. Kwam in Q tot 1.47.3xx op monza en de Race gewonnen..

14. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik rijd met vrijwel een standaard tune. Echt maar een paar dingen aangepast en hij rijdt al heerlijk. Was ooit wel beter maar geen idee meer hoe ik dat voor elkaar had gekregen. Probeerde laatste een tune uit de database maar dat was echt verschrikkelijk. Voor de Audi heb ik er wel een lekkere tune vandaan gehaald.

15. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Zo'n database is idd heel handig als je zelf geen zin hebt lang te knutsellen haha.. ik maak liever zelf 1 want dan weet ik ckers dat ik er 1 heb die mijn racestyle past

16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik tune eigenlijk weinig. Dus echt winnen zal ik dan ook niet veel doen. Haal wel eens wat uit die DB maar da's ook al.

17. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Patch 2.0 is live.. naar downloaden harde reset van console doen.. voor de reset is game 19gb en na harde reset 19.9gb.

18. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
  19. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Gaan we dinsdag met de Mercedes op Nurburgring, Hockenheim en Oscherschleben rijden of slaan we de laatste over en kiezen we een leuk circuit uit? :whistle:

Brands Hatch bijvoorbeeld, waar ze nog reden toen de Merc DTM voor het eerst meedeed. Oscherschleben is ook niet verkeerd, heb alleen een gruwelijke hekel aan de eerste bocht...

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Er zit wel een nieuw car in de game na de patch. En Audi A1 quattro. :D

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina