1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

1. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik had zelf wel wat kleine aanpassing zoals downforce bijgezet, final drive twee tikjes naar acceleratie en de auto wat lager en stijver gezet. Kreeg van United de tip om de limited diff (volgens mij) op 25%. Dat scheelde ook qua handeling. Zo leer ik elke avond wel weer wat :)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb me kostelijk vermaakt ondanks dat ik de eerste twee rondes toch redelijk bezig was om het gras kort te houden|:- De derde ronde heb ik moeten knokken voor de vierde plaats en moet bij jullie nog een stapje harder merk ik al. Ik moet maar meer gaan oefenen:)

RBxGino, Rossi46, HRT WietHoK NL en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Was leuk vanavond, maar echt zenuwslopend. Ruapuna vind ik echt één van de meest uitdagende tracks om constant op het randje te rijden. Maakte het wel een erg leuke race. Donington had ik een goed tempo erin zitten maar toen ik de leiding wilde overnemen kwam ik in aanraking met FuzzySkittle, kreeg ook nog 10 seconden penalty en dan was je race klaar. Beetje achteraan alleen gereden. Hockenheim had ik denk ik moeten winnen, kreeg een wat mij betreft onterechte speed penalty en dan gaat daarna gelijk alles fout. Gelukkig nog wel de snelste ronde kunnen rijden en daardoor de tweede plaats in het kampioenschap(je) vastgesteld. :)

WietHok was echter onbereikbaar vandaag. Duidelijk de terechte DTM Draufgänger. :thumbs:

Rossi46 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  4. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh, zó herkenbaar. Leuk hoor visitie, maar nu even niet... :D

Wat betreft het snelle rijden; ik verander wel iets aan het autootje maar niet veel. Waarbij er wellicht enkel een placebo effect optreedt :+ Wat mij wel opviel tijdens een free practice is dat er een aantal erg vroeg remmen. Ik weet niet of jij dat was hoor, maar wellicht iets om naar te kijken. Daarbij hoop ik dat je er van op de hoogte was dat de DTM Merc van gisteren de beschikking had over DRS? ;)

Verder erg leuk gisteren! Al waren de onvergefelijke curbs op Hockenheim i.c.m. met de soms extreem strenge tracklimits echt een crime. Sowieso vind ik de tracklimits erg statisch. Zelfs als je de bocht compleet verpruts hebt, en er dus enkel sprake is van tijdverlies i.p.v. tijdwinst, dan krijg je alsnog een 5 of 10 seconde penalty om de oren. Zéér frustrerend :mad:

5. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh trouwens, het klinkt nu allemaal wel heel leuk en positief enzo, maar ondanks de 2.0 patch is op het gebied van MP gaming maar bar weinig veranderd. In het begin (met 10+ man) plotseling disconnets bij sommigen en gamechat is nog altijd één groot drama (je moet echt terugvallen op partychat maar dat is helaas gelimiteerd tot 8 man).

Dus met kleine groepjes lekker MP doen is ontzettend leuk, maar grote groepen gaan helaas nog steeds niet werken :confused:

6. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    De disconect en crash heb ik ook wel eens last van.. verder is het idd jammer dat game chat nog niet helemaal goed is.. verder vindt ik de mp wel verbeterd.. de lobby draait beter kwa racen met 10+.. heb zelf eigenlijk helemaal geen hapering meer tijdens racen.. alleen tijdens qualificatie als er nog iemand in de lobby komt

7. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    True, het is wel wat stabieler geworden. Ik bedoel meer dat het idee dat "we" hier eerst hadden (met steeds 16 man in één lobby een kampioenschap uitvechten) nog steeds uitgesloten is. Helaas.

8. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    16 man in lobby moet wel kunnen.. daar is de lobby wel stabiel genoeg voor denk ik.. alleen dan kom je idd uit op 2 party's. Voor mij maakt dat persoonlijk niets uit. Als ik lekker aan het racen ben dan ben ik zelf al heel stil

9. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Doen we 2 verschillende race klasses. Dat zou nog wel leuk zijn. Alleen aan de 16 man komen we nog niet.

De uitslag

Conclusie: Dit is niet mijn auto. Op Ruapuna maakt ik 1 foutje waardoor ik van 3 naar 7 zakte met nog een paar rondes te gaan. Over Hockenheim wil ik niet meer praten want dat was echt een drama. Was in ieder geval spannend om de 2e plek. Wiethok heeft denk ik al vaker in de DTM gereden, dit was volgens mij de 3e keer dat ik erin reed. Hij glijdt makkelijk weg als ik mijn rem los laat, even niet opletten en ik sta weer achterstevoren. Zal wel iets fout doen want niemand had daar last van.

Volgende week Formule Golf of C?

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  10. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Al met al was het wel gezellig gister.
    ik heb idd vaker in DTM gereden.. zijn net als gt3 hele fijne wagens.. en zo heeft iedereen wel mindere dagen.. zo kon ik vorige in de gt3 gewoon niet mee komen terwijl ik daar normaal voor mijn doen ook wel snel mee kan.. volgende week zal ik ook niet goed mee komen want op 1 of andere manier kan ik niet met openwheel overweg in deze game

11. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben ook geen fan van openwheel. Als ik alle assists aan zet dan kan ik nog wel meekomen. Als Gino er niet bij is gaan we gewoon GT3 doen :lol:

RBxGino en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  12. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179

Dit moeten ze echt eens fixen. Hier hadden we, @djtcc , prima samen doorheen gekund. Het gebrek aan voice-chat helpt overigens ook niet echt.

13. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is heel frustrerend inderdaad... Klein beetje contact en beide partijen verliezen de macht over het stuur. Als ik in die situatie zit probeer ik te remmen en in te sturen maar dat heeft helemaal geen effect. Jammer dat close racing nog niet echt mogelijk is in dit spel. Een spotter zou wel een hoop goed maken.

14. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Het ironisch is dat er in de soundstrack van de game wel een spotter voorkomt... 8)

Trouwens, wat gaat de DRS in die video pas laat dicht?? Er wordt allang geremd en pas vlak voor de daadwerkelijke bocht klapt de achterspoiler omhoog. Zeker weer foutje in de replay...

15. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ben ik het niet echt mee eens. Die eerste keer was raar dat iedereen eruit gekickt werd, maar dat was een eenmalig foutje. De tweede keer dat er gehost werd waren er 0 fouten wat betreft connectie. Alleen gamechat werkte niet. Alleen Gino ging eruit, maar aangezien die ook meteen de party uitging lag dat aan zijn connectie of hij had er geen zin meer in. Van 20:30 tot middernacht hebben we non-stop gespeeld en geen disconnects gehad. Dat is een duidelijke verbetering. Daarnaast was het voorheen onmogelijk om met 8+ man te spelen. Nu loopt de game nog prima met 14 man.

16. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Dat klinkt als muziek in de oren. Wellicht binnenkort een glorieuze comeback van Stadler.............Waldorf hopelijk ook met een nieuw tx stuurtje.....

17. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Oké oké... Dat is inderdaad zo. Knap hoor, dat ze dat nu eindelijk een beetje voor elkaar hebben, in 2015 ;) Maar goed, voice-chat dus nog steeds niet. Tsja, misschien ben ik wat te kritisch, maar kom op zeg, dat moét het gewoon doen na al die maanden. Vind ik.

Oh nog wel even complimenten voor Wiethok trouwens, die was gisteren inderdaad ongenaakbaar! :thumbs:

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613

Ik was allang blij dat ik nog even mee kon racen. Vind dat heel leuk. Alleen is het online nog niet top. A: de game klapte er uit. B: de party chat is een side_balk en zodra ik dat wil erg klikken is mijn FFB ook weg. C: ik hoorde niemand meer op de chat en mijn controller valt ook steeds uit ondanks dat hij aan het stroom hangt. Als je aan het racen bent en je geluid is ineens weg dan vlieg je direct naast de baan. IIG ik wel. D: ik had een paar keer flink last van lag....
    DRS heb ik indd niet gebruikt. Lol remmen zal ik vast te vroeg doen. Als ik later in de ankers hang dan sta ik naast de baan. Lol

Ik geloof best dat ze het online Gedeelte aanpakken hoor. Het is even geduld hebben...

19. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Na weken van niet gespeeld te hebben maar weer eens geprobeerd, opzich is de gameplay een stuk verbeterd. DTM merc rijd ook erg lekker, zonder aanpassingen van de setup en zonder DRS goed mee kunnen komen. Helaas ontbrak de juiste XBW Racing spirit dus hield ik het voor gezien

20. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    DRS gaat toch vanzelf bij de C Klasse DTM? Ik heb het in ieder geval niet gebruikt, maar in de replay zie je de vleugel wel bewegen.

Deel Deze Pagina