De meeste hier vinden dat zo erg niet. Voor mij is tunen nog moeilijk. De grove dingen lukt wel zoals andere banden kiezen en gearing aanpassen. Maar de ideale banden spanning of andere afstellingen blijft meer gokken dan bewust tunen. Ik hoop daar nog eens wat beter in te worden. Dat zal wel veel tijd kosten vrees ik. Lijkt me wel erg balen als de tijd die je in het tunen gestopt hebt door dit soort problemen in rook op gaat. Ik heb ook hoop gevestigd op Forza 6.
mooi klote man. Het is echt een gave game maar nog gewoon in de alpha status. Deze had nog lang niet gereleased mogen worden. Ik blijf zeggen dat het Super goed rijdt maar dan heb je ook alles gehad.. Forza 6 zal gaaf zijn maar kan mij niet voorstellen dat het beter gaat aanvoelen dan pcars..
Vanavond weer een avondje racen, toch? Deze week rijden we met wat meer muscle power -> De Ford Mustang Trans-Am Stiekem een erg gaaf rijdende wagen, maar wel enorm old school. Dus een groot blok gekoppeld aan lekker trage handbak. Om binnen het Amerikaanse te blijven gaan we de volgende ciruits af: 1. Watkins Glen Short (waar de NASCAR Sprint Cup afgelopen zondag nog reed) 2. Road America (vrij lange track, om Wiethok te pleasen) 3. Sonoma Short (ook weer zoals de NASCAR boys het doen) Vorige week beviel iedereen erg goed volgens mij, dus ik hoop dat er nu ook weer een mooi groepje aanwezig zal zijn
Das niet best.. nog een keer opnieuw alles installeren en je save overal verwijderen ( ook de cloud ) en dan gewoon geen single player meer aanraken.. helpt dat ook niet?
Zondag nog even geraced met Cr00kk en Wiethok. Was een hoop gekut, lekker veel frustratie en bijna nauwelijks plezant te noemen. Ga proberen om er vanavond bij te zijn.
Oh, en om de puristen nog vóór te zijn; ja ik weet dat de Mustang Trans-Am geen NASCAR auto is en dat de stock-car, die ook in pCARS zit, beter in dat straatje past. Maar ik vind de Mustang een toffere auto, vandaar
Dus heel de game werkt niet meer bij jou? Ik geloof je wel hoor, maaruh...het klinkt zo..ongeloofwaardig
Het werkt wel, maar iedere keer als ik mijn game afsluit raakt mijn savegame corrupt, en verlies ik dus al mijn instellingen.
Ja, nou, dan win je maar een keer niet hoor Nee, geintje, dat is wel ontzettend frustrerend zeg! En op het officiële pCARS forum doen ze er ook niks mee, toch?
Verschillende threads met een soortgelijk probleem wordt niet op gereageerd door het SMS team. Maar het schijnt wel een 'known issue' te zijn die gefixt zou worden in patch 3.0. Dus ik ben benieuwd.
Ze luisteren heel erg selectief. Ik had ze in het begin hoger in het vaandel staan. Het zakt steeds verder...speel ook niet meer tot 3.0 er is. Dan kijk ik wel wat ik doe...
Ondanks dat ik het uiteindelijk weer bijzonder gezellig vond, en het racen in race 2 en 3 volgens mij vrijwel probleemloos ging, begon het wel weer heel bijzonder - Beltoon had constant problemen met enorme afwijkingen in z'n Trustmaster stuur - Bij de start van race 1 kreeg één iemand pas na een half rondje de startlichten te zien. Waardoor hij ook nog eens een valse start penalty kreeg - Uitgang pits op Watkins Glen doet ook nog steeds hele vreemde dingen, kijk maar... En het bizarre is, ze stonden daar in werkelijkheid helemaal niet! Maar zoals gezegd, race 2 en 3 gingen helemaal smooth. Het kan dus wel. Soms.
Uiteindelijk heb ik het spel + save games verwijderd. Stuur aan computer aangesloten, de drivers opnieuw geïnstalleerd en alle instellingen checken. Vervolgens pCARS weer geïnstalleerd, de Instellingen weer goed gezet en het stuur gekalibreerd. Reed de baan op en het was meteen weer kut. Moest het stuur de volle 900 graden draaien om een normale bocht te maken. Een keer de Mode van mijn stuur veranderd en nu lijkt alles weer te werken. Reed makkelijk 1.24 op Laguna Seca in ieder geval. Dat moest natuurlijk gevierd worden dus met @Crookk lang door geracet. Eerst kwamen we in een lobby op Dubai (10 players, 15 laps) met full damage en tire wear x6. Wel leuke instellingen eigenlijk, alles ging best goed totdat het opeens begon te regenen. Eerst overleggen of we de pits in moesten (zaten in ronde 8/9) half rondje later hadden we het al over welke regenband we zouden gebruiken. Uiteindelijk kozen we allebei voor wet en niet voor intermediates terwijl het niet heel hard geregende. 3 Rondes later kwam het met bakken uit de lucht. Daarna 10 laps met 8+ op Bathurst met een LMP1. Auto rijdt eigenlijk best lekker daar maar elke bocht kan je auto total loss zijn dus het is wel zenuwslopend, zeker als het dan ook nog begint te regenen. We sloten af met een droge race met GT3 op Brands Hatch maar daar begonnen we volgens mij maar met 5 man. Was op zich nog wel een leuke race, paar foutjes gemaakt waardoor ik met een beschadigde stuurkolom de race moest afmaken. Voor het eerst in lange tijd lekker geracet. Heb eigenlijk ook nog veel te weinig met random weather gereden en dat voegt toch wel een hoop toe aan het spel. Met tire wear op x6 merk je toch ook dat je banden na een kwartiertje toch wel flink aan het slijten zijn. Leuk om tactiek erbij te betrekken en regen zorgde meer dan eens voor geinige situaties.
Zo dan, toch nog leuk geworden voor je, uiteindelijk Het houden van een langere race klinkt wel heel gaaf. @HRT WietHoK NL heeft dat ook al eens geopperd. En veranderlijk weer is dan natuurlijk helemaal tof. Denk ik. Want ik heb eigenlijk nog nooit in de regen gereden in pCARS