Oplossing "failed to save data"
Voor mij komt de oplossing te laat. Na de eerste keer heb ik mijn game opnieuw geinstalleerd en ben ik overnieuw begonnen.
Na de tweede keer "failded to save data" met alle bijhorende problemen, kwam ik bij toeval achter de oplossing/fix.
Als je deze fout krijgt dan heb je waarschijnlijk een replay willen saven die qua tijd te lang duurt voor deze game patched versie.
Deze replay kan de game kennelijk niet saven en krijg je die foutmelding "failed to save data".
Achteraf blijkt dat deze corrupte
file toch is opgeslagen in jouw profiel van Pcars bij in jouw HIGHLIGHTS tabblad.
Door de "failed to save data" melding kreeg ik ten onrechte de indruk dat er geen replay was gesaved en daarom had ik niet in de replay highlights folder/tabblad gekeken.
Belangrijk
Je moet dan niet uit de game gaan door exit en uitzetten van de XBOX.
Edit: Toch blijkt na een herinstallatie dat alle replays (inclusief de corrupte highlights) nog in de highlight replay folder terug te vinden waren en kon ik na de herinstallatie de corrupte replay deleten.
Ik weet echter niet of dat ook geldt als je de game verlaat en opnieuw herstart.
Dus het is beter om op save te spelen door direct de corrupte replay te deleten.
Als je nog niet de game hebt verlaten dan kan je deze corrupte replay gewoon wissen/deleten, en voila jouw game werkt weer perfect zoals voor de mislukte poging om de repay te saven.
Loyall voor president
Klik om te vergroten...