1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

1. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Wiethok had ook last van de Ziggo storing, bij hem begon het alleen al een stuk eerder. Na de CL wedstrijd waren Crookk, Wiethok en ik nog een lobby gestart en die zat snel vol. Nog een paar leuke races gehad, werd helaas wel af en toe gebeukt. Kreeg op Brno aan het begin een tikje waardoor ik terugviel, toen de rest van de race een leuk gevecht om plek 5 gehad met 1 kerel. In de laatste bocht tikt hij me van de weg waardoor we uiteindelijk samen als laatste finishen. Dat was weer jammer maar voor de rest waren het eigenlijk best leuke races.

Tijdens de eerste race op Monza Short (nog met damage) ging er wel iemand de hele tijd op belangrijke punten staan om het veld op te houden... Snap echt niet wat die mensen bezielt... Voor mij pakte het nog enigszins goed uit, na mijn drive through penalty (samen met wiethok) viel ik van plek 1 terug naar plek 8. Heb me nog terug kunnen vechten naar plek 2 maar meer zat er helaas niet in.

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Er is al wat van de patch 3.0 op te maken van de PC?PS4 versie.
    vooral de FFB en controller/stuurinstellingen

Voor PC en PS 4 is de patch al uit en voor XB1 natuurlijk nog niet.|:-

Laatst bewerkt: 19 aug 2015
  3. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117

Eerste race van gisteren. Had misschien beter de race op Brno kunnen doen want daar had ik wel een mooi lang gevecht met dezelfde kerel met een dramatisch einde... Hier gebeurt gelukkig ook genoeg. Heerlijk hoe Wiethok en ik samen een valse start maken. We gaan tegelijkertijd door het eerste stukje heen, ik wist dat hij naast me zat en probeerde hem niet te raken. Wiethok deed hetzelfde en in de video zie je dat er makkelijk nog een auto tussen had kunnen rijden :thumbs:

Crookk startte vanaf de 2e rij en kwam niet ongeschonden de eerste bocht door. Niet helemaal duidelijk wat daar gebeurde vanaf mijn standpunt. Na de drive through beginnen Wiethok en ik samen aan de inhaalrace. Denk dat het door de valse start een veel leukere race was, anders hadden we waarschijnlijk zonder al te veel problemen vooraan gereden.

Paar grappige momentjes:
    • 0:50 close racing pit straat
    • 2:05 Wil iemand inhalen maar hij gaat op het laatste moment op mijn rijden, daardoor tikt hij zijn eigen achterkant aan. Misschien mijn fout maar ik kon er niets meer aan doen.
    • 2:30 Vanaf nu zitten Wiethok en ik achter Crookk. Halve minuut later probeer ik hem voor de 2e keer in te halen. Ik ga er net voorbij aan de binnenkant maar rem wat eerder omdat Crookk toch wel instuurt en vervolgens zegt dat ik er echt niet naast zat. Volgens mij was er geen contact, zie het ook niet in de video maar Cr00kk vliegt wel de bocht uit.
    • 3:50 Komt een achterligger ( M3 ) de pits uit en die probeert mij eerst tegen te houden, daarna wil Wiethok er voorbij maar daar gaat het fout. Verderop in de race zien we de M3 nog een aantal keer terug.

Rossi46 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  4. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Gisteravond toch ff lekker geracet met Project Cars met enkele XBWR leden.
    Was ff vergeten hoe leuk racen was.
    Hoop wel dat dat plakken bij aantikken opgelost is met 3.0 omdat het close racen wat makkelijker en minder tricky maakt.
    Een klein tikken moet kunnen zonder dat je meteen met 2 auto's van de baan schuift.
    Wel leuke raceavond gehad. Gaaf hoor.

RBxGino, HRT WietHoK NL, B Tender en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Wordt er nog geracet vanavond?

6. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Mijn controller maakt geen verbinding meer met de Xbox, dus ik ben er helaas niet bij.

7. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb je al geprobeerd om hem opnieuw aan te sluiten? :whistle:

8. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    met kabeltje wil ook nog weleens helpen ipv draadloos.

9. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Xbox helemaal opnieuw opstarten bleek de oplossing te geven (die van mij staat normaliter altijd in stand-by modus).

Voor de rest was het weer een interessante raceavond...

10. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Beetje jammer dat je aan pole position niet zoveel hebt als het hele veld je als remblok gebruikt... Maar inhaalraces zijn ook prima. Op Imola ging het bij mij wel erg lekker alleen dat is nou ook niet echt je van het.

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Is dat aan elkaar plakken van de auto's gefixed?
    En wat zijn de multiplayer lobby ervaringen na patch 3.0? positief?

12. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046

Over het algemeen positief, maar wel behoorlijk wat lag-issues. Ik was de enige die er last van had, dus waarschijnlijk komt het alleen voor voor de host... Maar iedere keer als iemand joint staat het beeld minimaal een seconde stil. Veel erger dan voorheen. Zoals je hierboven ziet maakt dat het kwalificeren vrijwel onmogelijk.

13. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Poeh, jeetje! Daar valt echt niet mee te rijden inderdaad. Terwijl ik (en de rest), zoals je al zegt, nergens last van had.

Hopelijk lag het toch aan je verbinding ;)

Verder ben ik overigens zeer te spreken over 3.0 hoor! De toevoegingen zijn ook echt toevoegingen en de game loopt verder helemaal lekker :)

14. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    DLC is uit samen met de Free Car. Eerste impressies: (ik edit de post tot ik ze allemaal gereden heb)

RUF Old: (CTR) Meh. Heeft enorm goede power voor zijn klasse (Road B) maar rijfd over het algemeen als één van de slechtst bestuurbare auto's in de game. Normaal ben ik fan van zo'n soort uitdaging, maar deze auto heeft nog een veel groter probleem: de remmen. De eerste serieuze bocht verliep zo: *20% remmen* waarom gebeurt er niets? *50% remmen* REM DAN *100% remmen* FUUUUUUUUU *dood*. Met deze auto kan je het wel vergeten ooit iemand in een bocht in te halen.
    RUF New: (RT 12 R) Beetje een wannabe supercar. Komt snelheid tekort met bijna alle auto's in de Road A klasse (behalve de Ariel Atom) en maakt het niet bepaald goed met de handling. Hij rijdt best aardig voor een road car, maar in een veld met Paganis, McLarens en Gumperts heeft deze niet zo veel te zoeken. Een beetje kleurloze toevoeging.
    Ford Old: (Mustang Fastback 2+2) Best grappig autootje eigenlijk! Zit in de Historic Touring klasse (vreemd genoeg wel in Road ipv Touring), misschien wel de langzaamste klasse in het spel. Maar door deze toevoeging (en de BMW 2002 Turbo, zelfde klasse) heb je nu wel auto's met verschillende karakteristieken in deze klasse. Zoals verwacht is deze vooral snel op de rechte stukken en verliest weer tijd in de bochten. Ondanks dat is die wel redelijk gewaagd aan de andere auto's in de klasse. Kan je best leuke races mee doen dus! Handling is ook helemaal zo slecht niet voor een muscle car, maar dat komt waarschijnlijk omdat die dus zo langzaam is.
    Ford New: (Mustang GT) Over mismatches gesproken. Best leuke auto nog wel, maar in de Road B klasse ben je kansloos. Zelfs de Caterham rijdt zonder moeite langs je. Verder wel een standaard auto, die zich niet echt kan onderscheiden.
    BMW Old: (2002 Turbo) Leuk! Historic Touring is zowaar een leuke klasse geworden! Deze lijkt helaas wel achter te lopen qua snelheid, zeker ten opzichte van de Mustang, dus het is niet helemaal een goede match. Desalniettemin lijkt het me wel grappig een keer een race te doen met alleen 2002 Turbos. Levert ook leuke plaatjes op. ;)
    BMW New: (320 TC) Deze auto maakt het de pack waard. Hij is lastiger om te rijden dan ik dacht, maar dat maakt hem wel de perfecte uitdaging. Lijkt me erg leuk in cupracen. :)

Laatst bewerkt: 1 sep 2015
    Rossi46 vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol. Ik lees dat ook op het Pcars forum. Waardeloze auto met slechte remmen. :D

16. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Heb alleen die 320 tc ff geprobeerd.. das wel een leuke wagen

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Morgenavond weer lekker paar potjes racen? :cool:

B Tender vindt dit leuk.
  18. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Als er een leuk groepje is ben ik er bij!

19. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Me 2

20. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Even reclame maken voor het XBWR Kart EventO-)O-):thumbs::

http://forum.xbw.nl/threads/xboxworld-racing-kart-events.171905/page-21

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!