Mooi setje had je gekocht. Zo heb ik het ook nog steeds! Valt iig niet geluid van mijn koptelefoon ''weg'' op het moment dat er iemand wat zegt.
Wat vinden jullie ervan om op de zondag een random raceavondje te hebben? Gewoon ter plekke de auto en tracks bepalen (desnoods de Tender's vriendin methode gebruiken ) en geen punten, geen kampioenschap, gewoon knallen (niet letterlijk). Misschien vinden we wat leuke autootjes die een soort van fan-favorite worden, of kunnen we een paar cross-klasse races doen. GT3+DTM, Historisch vs. Modern of Megane vs. WTCC, weet ik het wat. Gewoon plezier hebben zonder veel bij na te denken. @asjemenou75 @loyallronin @B Tender @Rossi46 @HRT WietHoK NL @Dex @ruud_p @Beltoni @Crookk @ColdzeroNL @Detje NL @Yoekatak @DutchOwnage @FuzzySkittle @NovaCaine @Dave 130R @sv3nnie @pim_smeets @Olijke Poffer @LapjeNL70 @djtcc en @iedereendieikvergetenben.
Ik doe mee haha.. ben er helemaal mee eens dat we vaker gezellig moeten racen mijn favo wagen heb ik al gevonden, die zat in de laatste DLC haha ( Megane V6 ) Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Me too, alleen komende zondag niet. Zit ik in een bootje in een natuurgebied met een boswachter bij maanlicht. En overdag mag ik 50 km hardlopen dus heb een gevuld dagje
Ja in de omgeving van Heerenveen, lekker door wat heide en akkers en een beetje bos, zal wel lekker modderig zijn. Geen idee of de boswachter lekker is maar mijn vriendin is er wel bij hopelijk waait het alleen niet zo hard als nu
Leuk idee. Hopelijk komen er genoeg mensen op af. Heb ook wel weer zin om auto's te tunen, rijdt toch een stuk lekkerder dan die prefab wagens. Ben er vanaf volgende week bij.
Ik ben er in de toekomst wel weer vaker bij hoor. Ben even met andere dingen bezig en kan even niet me Playseat plaatsen en verdom het om met controller te spelen Ik heb ook sinds kort een bril en kan nu weer langer rijden zonder last van me kop te krijgen. Ook een reden waarom ik niet mee heb gedaan de laaste tijd.
Heb genoeg rare dingen gezien gister avond.. vaag spel soms Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Toch jammer dat er nog weinig animo is voor een gezellig avondje random racen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Animo is er wel hoor Maar ik kan er gewoon niet altijd bij zijn, andere zaken hebben soms wat meer prioriteit.