Bij allebei de stukjes zijn het de kleine tikjes die zorgen voor problemen. Zolang die auto's aan elkaar lijmen blijft dat gewoon kut. Dat ik daarna scherp naar links ga is omdat ik daar al de hele tijd heen probeer te gaan. @Rossi46 De tweede botsing bij de eerste bocht was niet meer te voorkomen, had misschien gewoon rechtdoor over het gras moeten gaan maar dan had ik ongetwijfeld een tijdstraf gekregen wat ook weer voor problemen zou zorgen.
Het maakt me ook niet zoveel uit en ben al helemaal niet boos of zo. Eerste bocht is het altijd chaos, het is alleen wel jammer dat ik van P3 naar P8 ga en dan 4 bochten later weer naast de baan sta.
Replay's kloppen vaak niets van. Vaak ontbreken er gewoon allemaal auto's. Waarschijnlijk ontbreek ik in het eerste filmpje, aangezien ik de eerste race won.
Was jammer dat je in ronde 10 of 11 er in de laatste bocht afvloog, anders was het nog wel een spannend gevecht geweest en had je waarschijnlijk gewonnen aangezien je een seconde sneller was per rondje.
Laatst bewerkt: 17 jun 2015