Ja tuurlijk.. Triggers gas en remmen. Mja dan zit ik nog met een paar keys te kort.. Trouwens, USB verlengen werkt niet. Iig niet met een USB 2.0. Komt geen reactie van het wheel met een verlengkabel er tussen.
Helm heb ik uitgezet inderdaad... Maar gebruik wel de helm cam omdat dit voor mij het dichts bij auto rijden komt.
Vind het racen echt zoveel toffer met wheel. Niks geen gezwieber meer. Heerlijk.. Ik heb wel de DOR op 360. Meer dan genoeg voor mij..
Misschien niet helemaal het juiste topic maar thrusmaster heeft nieuwe firmware voor de TX http://ts.thrustmaster.com/eng/index.php?pg=view_files&gid=12&fid=83&pid=366&cid=15
deze heeft niets te maken met Pcars maar als dit geen spannend racen is. Op Road Amerika. Oef die laatste bochten...
Dat kan alleen via de PC neem ik aan de nieuwe drivers van de TX ? En wie gaan er vanavond racen? Generale repetitie voor dinsdag
Nou ik was er ook even. Komt er visite binnenlopen.. Dus maar weer uit die handel... Zat net. Wel weer een baan die ik nog niet gereden had.. Kwam er eentje met 300 per uur achterop knallen lol... Ik remde denk ik iets te rap voor een bocht. Ik hoop er vanavond bij te zijn...
Ik heb een leuke middag/avond gehad. Was de eerste keer in een week of twee dat ik weer fatsoenlijk geracet heb. Wel 20x tweede geworden voor mijn gevoel.
Raceday!! Kwalificatie: Een kwalificatie van 15 minuten waar iedereen dan ook 15 minuten de tijd heeft om te kwalificeren. Aangezien er bij sommigen nog steeds het geluid af en toe wegvalt lijkt mij dit de makkelijkste optie. We moeten er alleen op letten dat we elkaar de ruimte geven, ik heb er alle vertrouwen in dat dit moet goed komen. Als je in je warming-up lap zit wordt er van je verwacht dat je plaats maakt voor de andere racers op de baan. Lobby: (tijdsindicatie) Start practise: 19:45 (30 minuten) kwalificatie 1: 20:15 (15 minuten) warming-up 1: 20:30 (5 minuten) race 1: 20:35 (15 laps) kwalificatie 2: 21:00 (15 minuten) warming-up 2: 21:15 (5 minuten) race 2: 21:20 (15 laps) Lobby instellingen: Spoiler: instellingen Caterham SP/300.R Structure Privacy - Private -------------------------- Number Of Laps - 15 laps Max Grid Size - 16 Max Human - 15 AI - no AI skill - - Opponents All Identical Car - yes Car Class - Prototype -------------------------- Rolling Start - no Practice 1 - 30 min Practice 2 - no Qualifying - 15 min Warmup - 5 min Conditions Weather Slots - 1 Slots 1 - Overcast Date type - Race date Starting Time - 01:00 Time Progression - Realtime Restrictions Force Interior View - No Force Manual Gears - No Force Realistic Driving Sids - No -------------------------- Allow ABS - yes Allow Stability Control- yes Allow Traction Control- yes Damage - Visual Only Mechanical Failures - No Tire Wear - Real Fuel Usage - Real Auto Start Engine - Yes -------------------------- Flags & Penalties - Yes
Ik heb zelf erg veel problemen met mijn internet laatste tijd, het handigst is als iemand anders de game kan hosten. Ik ga er sowieso een keer uit gegooid worden. Nu maar hopen dat het niet tijdens de race is
Kan hem wel hosten vanavond. Je hebt de instellingen hier staan dus dat is geen probleem. Net nog even met Sv3nnie wat rondjes gereden en ben tot een 1:05,8 gekomen. Zo nog even mijn auto een beetje bij tunen en dan zit ik wel goed vanavond. Denk dat een 1:04 erg lastig gaan worden maar ben benieuwd of iemand het voor elkaar krijgt.
Heb de instellingen al goed gezet. Heeft iemand er problemen mee als ik de lobby zo meteen al open zet en dan practice op een uur zet?