1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

1. thetiktak92

thetiktak92 Active Member

Leuk Bevonden:
    55
    Heerlijke bug avond, begin het nu toch wel een beetje zat te worden betaal je 50/60 euro voor zo'n game en blijven de bugs erin zitten. Race 1 een freeze van heel wat secondes. Race 2 gaat ie terug naar het hoofdscherm. Post de uitslag maar, zal het morgen weer update..

En dan vragen ze nu alweer geld voor pcars 2.. Wordt tijd voor de f1 game gaan we die maar is proberen.

Rossi46 vindt dit leuk.
  2. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Uiteindelijk met 6 man gefinished maar...

Tender stopte in het begin van de race en jijzelf niet veel later.

Race 1 heeft iemand anders als het goed is.

sv3nnie en RBxGino vinden dit leuk.
  3. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Race 1 was ik 6de.. ben nu zelf game opnieuw op xdoos zetten.. alleen als jullie met te veel man zijn voor die races dan laat ik de dinsdagen wel lopen.. dan doe ik wel mee met f1 of als de game beter wordt.. had net wel nadat ik game verwijderd had een update bij de nieuwe instal

4. sv3nnie

sv3nnie Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja inderdaad erg jammer dat de tweede race zo buggy was. Uiteindelijk zonder microphone geluid geracet.
    Had de mogelijkheid om een 1:05:1xx neer te zetten... helaas maakte ik een fout in de eerste snelle rechter bocht... :mad:

@ Beltoon, mooie races man, congrats! Begin van race 2 was bij mij van rondje 3 tot 7 even drama.. :mad:

5. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Hier dezelfde ervaring als Wiethok. Er zat een bizarre hapering in de gehele game (van intro, tot menu, tot daadwerkelijk racen, echt overal) die niet opgelost wordt door zowel reboot van de game als van de X1. Pas nadat ik de gehele game eraf geknikkerd en weer opnieuw geïnstalleerd had speelde het weer normaal. Behalve ik zelf dan, want ik bakte er echt geen pepernoot van :F:

Ook was het joinen daarna weer ouderwets drama. Dat had ik gisteren trouwens ook al, maar dan toch weer net anders. Ik ben het dan ook helemaal eens met tiktak, er zitten nog zoveel bugs en fouten in die ook iedere keer weer terugkomen, ik ben er wel een beetje klaar mee =(

Toch wil ik het nog niet opgeven. Als (als hè!) het speelt, dan is het gaaf. En vooral de groep is ook erg leuk! :thumbs:

6. thetiktak92

thetiktak92 Active Member

Leuk Bevonden:
    55
    Jep ik blijf het ook proberen, en idd als het werkt en allemaal loopt is het een toffe game. Maar had er nu wel even zwaar de pest in. Volgende week gaan we gewoon weer verder, in de regen op zolder

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

RBxGino vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hope niet op een goede F1 2015 dan maar.. Online hou ik het even voor gezien. Ik heb teveel last van lag, niet kunnen joinen etc etc. Die frustratie bespaar ik mijzelf. Even kijken wat patch 1.5 doet. Die ligt inmiddels bij de testers.

EDIT: die eerste zin is natuurlijk heel erg verkeerd gegaan. Mijn iPad stond op Engels denk ik..

Er moet dus staan, hopen maar op een goede F1 2015

Laatst bewerkt: 24 jun 2015
    RBxGino vindt dit leuk.
  8. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Na 3 keer me game opnieuw te hebben geinstalleerd doet die het eindelijk weer normaal.. was bijna schijfje dubbel vanmiddag :whistle:

9. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    De Xone versie heeft wel pech zo te horen,.. speel bijna alleen maar online op de ps4, en op een lichte stottering als er iemand joint na gelukkig niks aan de hand.
    Met een paar engelse gasten van gtplanet zitten racen,..

Spelen de racers clean, gaat de AI vals lopen doen :+

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik was race 2 inderdaad al snel weg.. Voelde me de hele avond (week) al niet best en was eigenlijk een wonder dat de eerste race nog zo relatief soepel verliep :) Heat 2, laatste liggend met een groeiende achterstand zag ik de bui echter al hangen voor de rest van m'n race..

Hier wat actie uit de practice-sessie (ik zei toch dat die gele een beetje lagte haha) ;) :
    Oorzaak
    http://xboxclips.com/AZT B Tender/013652e3-4252-40ea-8b3a-f3f6a584c466

Gevolg:

En wat plaatjes uit race 1:

allstyles en RBxGino vinden dit leuk.
  11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hebben diegene met een TX 458 wheel ook het probleem dat als je stil komt te staan, je wheel niet meer wil draaien door de locked FFB? Soms erg lastig als je in een situatie bent waar je alleen door te sturen nog uitkomt. Ik heb mijn back to track button opgegeven aan de zit hoogte dus die button kan ik niet gebruiken...

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep had ik ook na de laatste patch terwijl dat voor die patch nog geen probleem was dus ze zullen dat vast wel weer fixen bij 2.0

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Laten we het hopen. Best lastig....

14. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Vanavond gaan we weer lekker racen! Bij genoeg belangstelling kunnen we een mini-competitie doen. We hebben al een groep van 5 man, dus als er nog wat meer komen opdagen zullen we het een Private lobby maken. :thumbs:

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Sorry weinig tijd... Ik zag je uitnodiging..

16. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Kwam verder ook niemand op af. :D Jammer dat er al zoveel afgehaakt zijn.. Tot 10 man is het gewoon heel leuk racen.

17. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik wacht tot patch 2.0

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook hoor. Hoewel ik wel even zin had om een rondje of wat te racen gisteren. Ik had gisteren echter maar even een klein half uurtje de tijd dus ik heb mij niet gemeld verder. Al is het zeker verstandig om even te wachten op de nieuwe patch denk ik.

19. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    En tegen de tijd dat 2.0 uitkomt zal je wachten op 2.1. 2.0 lost nog steeds de grootste problemen niet op, en zeker niet online.

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    En dus race ik niet veel online. :)... Vermaak mij tot nu toe ook heel prima met de AI etc... Ik vind het zwaar kut dat als ik online race ik er afgegooid word of veel last van Lag heb.. Soms probeer ik het maar dan geef ik al snel weer op.
    Ik ga pas lekker veel online racen als het goed werkt, tot die tijd blijf ik wel samen met mijzelf....

Deel Deze Pagina