1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 3 [Deel6]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 9 dec 2012.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Veel fake controllers worden aangeboden in deze verpakking.

Een andere manier is door de linker stick naar helemaal naar boven te duwen en dan de stick indrukken.
    Bij de fake hoor je een zachte klik of helemaal niets.

Je kan ook naar de sticker op de achterkant kijken en deze vergelijken met een echte PS3 controller.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wat ik zag was als de controller fake is, de ps button vaak niet boven de case uit steekt, dus dat ie vlak is aan de case ipv iets erboven. En als je de stick naar boven duwt dat je em niet kan indrukken in die stand. En gewoon 99,9% van alle controllers op MP in zo'n verpakking die ze aanbieden voor rond 25 euro.

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de tips! Ik ga e.e.a. nakijken en eventueel Sony nog even bellen.

4. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    OMG krijg steeds meer haat aan die trophy's... Eerst bij Oddworld al, gelukkig is dat nog goedgekomen, maar nu WEER bij GRID 2 -_-

Trophy Glitch, DAMNNN kunnen ze dat systeem niet is fatsoenlijk maken? Is het dan echt zo moeilijk? Achievements kennen het probleem toch ook niet?

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk wel. Er zijn genoeg buggy achievements.
    Heeft niks met het systeem te maken, maar met de devs die een buggy game afleveren.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.

Nog nooit last van gehad eigenlijk, bij achievements niet en trophies niet.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Het is gewoon rot als je zoveel tijd erin hebt gestopt voor een platina en dan uiteindelijk erachter te komen dat je hem niet kan halen doordat die glitcht. Maargoed, zit erover na te denken om mn ps3 met de gamecollectie te verkopen zodat ik daarvan de ps4 kan halen. En dat ik nog wat geld over houd om zodoende een game pc te bouwen.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet niet wat voor collectie jij hebt om een ps4 te halen EN een gamepc te bouwen met het geld dat je van een tweede hands ps3 krijgt :p

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, haha. Dat moet dan wel een geniale, kolossale en unieke collectie zijn 8)

edit: Kijkende naar de collectie kun je blij zijn als je alleen al de PS4 kunt halen. :+ http://psnprofiles.com/rva_96

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Neehee ik bedoelde met het geld wat ik op dit moment hebt haha plus het geld wat ik dan ophaal. Van mn ps3 met mn collectie kan ik dan misschien net aan een ps4 halen, en met het geld wat ik dan nu al hebt een game pc.

11. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Kan iemand me helpen?
    Ik heb in tijden me ps3 niet aangeraakt en vorige week de laatste God of War gekocht..
    Toen ik de ps3 aanzette kreeg ik eerst een file system crash waardoor ik alles moest formatteren(kut,alle savegames kwijt) en via een usb stick de update downloaden..
    Later deed die het weer en woy GoW gaan doen maar kreeg eerst nog 7 updates die ik moest downen maar halverwege kreeg ik foutmelding..

Error 80029564

Toen ben ik gaan zoeken op google en blijkt bekende probleem te zijn en geeft problemen als je een demo of een update wilt downloaden..
    Bij het installeren bij 14% blijft die dan altijd hangen( op internet lees ik ook steeds dat het 14% is ) en krijg dan die error..
    De meeste tips heb ik geprobeerd maar niks helpt,,
    (zoals file repair en formatteren)
    Weet iemand of ik hier iets aan kan doen?
    Want ik kan nu niet eens GoW spelen (of ik moet offline gamen)
    En demo's kan ik nu ook niet doen..

12. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
  13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, de mijne doet het nog steeds zonder enkele problemen......ik zou zeggen bel Sony effe, of nog effe verder googlen.....:confused:

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Thread een nieuwe naam gegeven !

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is jullie mening over die 12GB PS3? Ik twijfel tussen die of een 2e hands met grotere HDD. Ik wil een PS3 halen om nog wat games van deze generatie in te halen: MGS4, Bioshock, RDR, GTAV. Maarja, 12Gb, tegenwoordig is dat toch niet veel en ik heb gééén idee hoeveel ruimte de PS3 uit zichzelf al in beslag neemt.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Op de PS3 zit je met die verplichte installs bij sommige games. Vooral MGS4 heeft er nogal wat volgens mij. Misschien dat iemand die de game heeft gespeeld kan zeggen hoeveel ruimte precies, maar er was voor iedere act een install nodig dacht ik. 12GB lijkt me alleen daarom al krap.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Iedere act bij MGS heeft inderdaad een install. 12GB is echt heel weinig.

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    12 GB is heeeeel weinig.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    GTA V ga je zowat niet eens kunnen spelen op een 12GB PS3. Install is al zo'n 8GB.

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    GBtjes gaan op een PS3 echt véél sneller op dan op de 360; ik zou echt aanraden om minimaal 250 GB te nemen.

Ik weet niet hoe makkelijk/moeilijk het is om in die nieuwe PS3tjes de HDD te verwisselen....met de oude phat is dat een eitje.

Deel Deze Pagina