1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt denk ik aan YT. Want de Xbox heeft uploaden naar YT ook niet op launch.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niks. Zal wel na de launch komen. Cerny zegt hier zelf dat YT komt

Het kan altijd gemakkelijker hoor, maar met de hoeveelheid wat ik ga opnemen ben ik blij dat niet alles gelijk op YT wordt gedumpt. :+

En als je gaat streamen via Twitch kun je de stream altijd (via Twitch) achteraf uploaden naar YT. Dus dat is tenminste ook nog een mogelijkheid.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niet direct misschien maar door je opnames bladeren en dan een knopje 'upload to my yourube channel' lijkt mij het gebruikervriendelijkst

en niet moeilijk, dus wat is nou het probleem

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vreemde is dat games als Dirt 3 en Just Cause 2 dat wel ondersteunden, directe uploads naar YT. Dus ik vraag me wel af wat het probleem is om de optie te implementeren. Vooral aangezien de Bone het blijkbaar niet ook gelijk ondersteund... vreemd.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen idee, heb hem bij Amazon.de

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868

Hype. _O_

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Call of Duty kon zelfs streamen toch?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het zal wel weer een rechtenkwestie met de uitgevers zijn

Nintendo de uitgever wil immers ook geen beelden van hun games op youtube hebben

dus als er maar 1tje tussen zit die bezwaar heeft kun je het al niet systeem wijd implementeren denk ik. Dan moet je weer uitzonderingen inbouwen of mogelijk maken het in een game te blokkeren of zoiets

Technisch lijkt het me redelijk eenvoudig, de oorzaak voor uitstel/afstel van deze feature ligt vast ergens bij de juridische afdeling

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat gebeurt ook al

11. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap het niet, Als zoon functie zelfs op de controller zit dan weet je toch dat dit een groot deel gaat uitmaken van de console?

Ze hebben een hele speciale knop voor deze functie gemaakt en je kunt maar 15 min uploaden en ook nog eens niet wat je zelf wil... Why..... ik snap er niks van...

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    15 minuten is wat ie constant opneemt, dus dat je altijd de laatste 15 minuten kunt opslaan. Dat zal wel een technische reden hebben, langer dan dat zal heel CPU intensief zijn? Of RAM. Of weet ik veel. Het zal iig niet gemakkelijk zijn. Maar 15 min was al lang bekend.

Je kunt wel doen wat je zelf wilt. Ja, developers kunnen bepaalde plekken blocken, maar dat is hetzelfde zoals het op de Vita werkt. Er zijn maar weinig games die veel blokkades hebben. Ik ga er niet van uit dat het nu opeens erger wordt.

En als je oneindig lange filmpjes wilt maken moet je gewoon streamen naar Twitch en dan achteraf de stream archiven. ;) De streams kunnen oneindig lang zijn. En zullen denk ik geen last hebben van blokkades.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Mijn stream op Twitch heeft ie niet opgeslagen van BF4 gisteren :mad:

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is bv een stream van een tijdje terug wat ik heb opgeslagen, en... geupload naar YT. (gewoon via twitch, dus niet eerst hoeven downloaden naar mijn PC)

Ik kijk bij mijn past broadacsts en daar staan er nog gewoon een aantal van een paar maanden terug. Dus het werkt wel :p
    Moet je eens bij settings kijken, volgens mij staat daar een optie om automatisch te archiven? (daarna moet je het wel nog handmatig definitief opslaan)

Je moet trouwens eens GW2 streamen. :+ Kan ik wat tips van een pro-ranger oppikken.

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ja, ik ga mijn crafting skills wel even streamen :cool:

8)

Ben bang dat mijn GW2 streams niet zo spannend zijn :9

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tijdens een dungeon natuurlijk! :+

Of zijn de crafting skills toch echt de enige skills die je hebt? :cool:

*kuch /offtopic

edit: oh crap, bovenaan de pagina. Nu is het éxtra offtopic.

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Goed, ik ga wel even naar het GW2 topic :+

Ik ga steeds meer richting de PS4 dan naar de X1, waarom weet ik ook niet, waarschijnlijk omdat de meeste mensen ook voor de PS4 gaan, gelukkig wacht ik sowieso een paar maanden af, kan ik tenminste even de reacties horen van de mensen die de consoles al hebben.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    Twitch heeft geloof ik wat dingen veranderd. Zo worden casts niet meer automatisch opgeslagen etc.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik snap wel dat de Playstation 4 de laatste 15 minuten gameplay opneemt, zal wel een technische kwestie zijn.
    Ik vind 15 minuten meer dan zat, ben überhaupt al blij dat we gebruik kunnen maken van zo'n functie zonder enige aanschaf van een capturecard. :)

20. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    15 min gameplay op facebook zetten.

Downloaden van facebook met video downloader.

uploaden naar youtube.

jammer dat twitch niet opslaat kon je alles in een keer op youtube zetten.

Deel Deze Pagina