1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind Resogun ook super. Stardust en Geometry Wars vond ik wel geinig, maar ik blijf plakken bij Resogun.

Het komt ook deels door de setting en de bazen, echt supervet uitgewerkt.

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha had het ook door inderdaad, zwaar irritant. Hopen op patch.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zag gister door het potje met jou dat er dus ook echt verschil in wapens zit met de andere vliegtuigjes, dat wist ik niet.

Vandaag eens proberen met een ander vliegtuigje.:thumbs:

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wel op Veteraan spelen he! Vond ik gelijk (nog) leuker dan Normaal.
    Dat linker schip speelde heerlijk. Ik denk niet dat ik dat standaard ding nog neem. :D
    Ook op de Vita is die mogelijkheid er gewoon. Snap er niks van waarom het er nu niet is.

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm.....speelde op beginner...:eek:
    Tis een beetje Yellow van me, maar ik heb de game nu 'uitgespeeld' dus nu naar een hogere moeilijkheidsgraad.:thumbs:
    Die ranking is ook leuk, kun je sorteren op friends.
    Ik sta bij alle levels bovenaan.O-)
    (nog)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel meestal eerst op een wat hoger niveau, waardoor ik op een lager niveau nog beter kan presteren. :+

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Ik speel ook op Rookie, die eerst maar eens uitspelen. Ik speelde gisteren met de Nemesis, die heeft idd ook allemaal andere wapens. Echter hij heeft ook een soort van auto-aim met 'curveballs' als kogels, dat is wel even wennen. Daarnaast bijna geen Overdrive, maar die gebruik ik toch zelden.

De Phobos schijnt het moeilijkst te zijn.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De Phobos moet ik nog proberen. Wat is daar anders aan? Of zelf ook nog niet geprobeerd?

edit: Iemand eigenlijk al Contrast gespeeld?

Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope. De Phobos is het minst agile, het is een sterk en log schip.

10. Sugar Daddy

Sugar Daddy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahah shit happens.

Vandaag alleen al 3 playstation 4s verkocht. Verkopen als zoete broodjes over de toonbank. Lekkere winst gemaakt. Toch nuttig geweest om 5x een PS4 te pre orderen.

11. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Klote voor je, maar als je de status van het playstation network in de gaten heb gehouden heb je gemerkt dat het aardig overbelast was. Slome downloadsnelheid is dus geen verassing. Hopelijk heb je vandaag meer geluk!

On:

Super apparaat, heel erg blij ermee. Heb op dit moment alleen de game fifa 14 maar ben nog van plan om battlefield 4 te spelen aangezien er veel op dit forum hier positief over zijn. Heb verder ook veel plezier gehad van bf3!.

Jammer dat ik mijn PS+ nog niet kan activeren via een code. Had graag even online gespeeld.

Voor mensen die mij willen toevoegen, gamertag is Robinajaxfan

Iedereen mag mij toevoegen, maakt niet uit als je voor feyenoord ben oid xD

12. Sugar Daddy

Sugar Daddy Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik ben voor feyenoord al hoewel ik hoop dat ajax overwintert in champions league alleen maar beter voor het nederlandse voetbal.

On:

Zeker een vet apparaat sommige functionaliteiten zijn nog uitgeschakeld en psn is kut op het moment maar dat komt allemaal wel goed. By the way heb resogun gespeeld en vind het echt een vet spel vooral als je met vrienden bent steeds de controller doorgeven en een hogere score halen. Gameplay wise en grafisch is ie ook indrukwekkend. (begrijp me niet verkeerd voor een arcade game is het gewoon een topper)

13. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hoe kan het dat iedereen Resogun kan spelen terwijl ik nog steeds mijn code niet kan verzilveren voor ps+?

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee, maar ik had al Plus (heb paar maanden terug verlengt tot 2015:+).

Ik had een pre-ordercode van Lego Marvel, maar die werkte ook niet gister...hopelijk vandaag meer geluk.

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Denk dat de meeste al PS+ hadden voordat ze een PS4 kregen :) En gisterochtend/middag was er nog vrij weinig aan de hand met het PSN.

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Contrast heb ik wel gedownload, maar dat komt nog wel. Spreekt me niet enorm aan. Net het derde level van Knack doorgespeeld. Single player is veel moeilijker. Ik begrijp wel dat het dan mensen kan gaan tegenstaan als ze niet gewend zijn zo uitgedaagd te worden, waarbij ze een stuk terug moeten als ze dood gaan. De levels zijn echt huuuuge. Je moet het spel echt aan 1 eind door willen spelen.

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    En dat wil je?
    Maw, het spel bevalt je wel?

Die moeilijkheidsgraad was ook vermeld door Cerny dacht ik, dat daar de uitdaging zit voor de oudere/ervaren gamer.

Wordt in reviews nooit melding van gemaakt, daarom vraag ik me af of de reviewers de game wel met de juiste mindset gespeeld hebben...

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Via fifa kan je 48uur gratis plus verzilveren zonder creditcard.

Sent from my Batmobile

19. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoe?

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vergeten, moet je even zoeken. Kwam er ook perongeluk op.

Sent from my Batmobile

Deel Deze Pagina