1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heel makkelijk zie ik nu :p gewoon op season drukken staat er ga naar ps store. Daar kan je zonder creditcard abonneren op 48 uur gratis ps plus!

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Sorry, ik wilde zeggen, je moet het NIET aan 1 eind door willen spelen. Dat is too much. Ik ben het met je eens dat sommige reviewers misschien een eenvoudig spel hadden verwacht. Maar dat is ook niet heel verwonderlijk, aangezien het verhaal echt iets is voor een kindertekenfilm...

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kindertekenfilms zijn awesome. :+

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vind dat ook eerder een pluspunt.:)
    Ga em nu niet halen (nog genoeg te doen en voor de kleine heb ik Lego marvel), maar als ie een keer mooi is geprijsd....

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nu bij Saturn Utrecht

3=2 op alle games, dus ook PS4!

6. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Om online te kunnen moet je playstation plus hebben. Maar zijn hier ook sites van waar ze goedkoper zijn dan via de website van Sony zelf?
    Bijvoorbeeld met Xbox live kan je naar xbox360livekaarten.nl gaan en dat is stuk goedkoper dan via Microsoft zelf.

7. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt voor de tip! Weet je ook tot wanneer die actie loopt?

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bol heeft momenteel een aanbieding van €37,50 voor een jaar ipv €50. Goedkoper dan dit zul je het niet krijgen want normaal gesproken wordt PS+ online ook gewoon voor €50 verkocht

9. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zeg tijdens bf4 'homescreen' maar er gebeurd gewoon niks( Ik gebruik m'n headset) Maar via het ps4 begin scherm werkt het gwn prima...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Kan het een beetje kloppen dat de PS4 hier op dit forum meer populair is dan de Xbox one?

Ik ben helemaal verliefd geworden op dat ding.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Klopt, dat werkt niet lekker. Playstation homescreen zou het moeten zijn.

Overigens werkt het ook niet lekker als ik vanuit een game naar het homescreen ga en ik dan de commands geef (dus terwijl het spel nog draait).

Direct vanaf het homescreen werkt super. Ik hoop dat ze het verder nog fixen en dat je ook bij je settings, trophies etc kan straks.

13. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Ik moet wel zeggen... Die grips van de controller.... Jezus... Wat voelt dat heerlijk aan zeg. Ik vind de ps4 controller net iets beter dan die van de 360!

Kun je trouwens ook zonder creditcard die 14 dagen activeren?

Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tsja. Ik ben ook verliefd op de Xbox One. Ieder z'n ding. Spreekt me op dit moment gewoon meer aan. PS4 komt er zeker ook nog een keer.. Over een jaar of twee jaar.. Als de echte exclusives zoals Uncharted en Gran Turismo komen. Heb nu ook nog m'n PS3 voor Gran Turismo 6. Maar de rest van de games op de PS4 spreken me niet aan of zijn multiplatform. Killzone vind ik dus echt bagger..

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, waarom hebben ze tov de PS3 store de mogelijkheid weggehaald om te kunnen betalen met iDeal of Paypal. :mad:

Ach ja, met deze drukte was het misschien toch geen slim moment geweest om een aankoop te doen. :+

16. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Zojuist een 20 euro code gekocht die ik op het moment niet kan activeren.

Weet iemand hoelang zoon code geldig blijft?

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat vroeg ik mij ook af. Heb je Plus ook nodig om patches enzo te downloaden? M.a.w. werkt het op de PS4 nu hetzelfde als op de 360, waar alle functionaliteit met zilver ook werkte, maar je niet online kon spelen? Of moet je voor Plus betalen om uberhaubt een online verbinding te kunnen maken?

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo erg is het nog net niet. :+ Je hebt Plus nodig om online te kunnen spelen, maar niet.
    Of misschien dat er nog wat verborgen extra's zijn (automatisch patches downloaden etc), maar je kunt wel online verbinding maken, leaderboards bekijken etc.

Dus zoals de 360. Met meer gratis games. :p

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dat gevoel heb ik ook.
    Nu moet ik toegeven dat de ps4 me ook meer trekt dan de xbone.
    Terwijl ik echt een xbox360 gamer was/ben.

Mooie vind ik dat sony zich puur richt op gamen.
    En ik bij de one het idee heb het meer een multimedia apparaat moet zijn.
    Wat mij persoonlijk dus echt niet boeit.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind het eerlijk gezegd zo'n onzin, dat Sony zich puur richt op gamen. Microsoft niet dan? Met de Xbox One kun je toch ook games spelen. 8)
    Vind alle randzaken juist erg fijn. Voice Control via Kinect werkt gewoon super en went ongelofelijk snel. En de hele integratie van alles is gewoon top.

Telkens als ik de UI van de PS4 zie op filmpjes dan denk ik; meh, wat een kale en saaie bedoeling. Precies het gevoel dat ik altijd had met m'n PS3. De Xbox One i.c.m. Xbox Live voelt voor mij gewoon meer als 'één geheel'.

Deel Deze Pagina