1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat zou ideaal zijn, dan maak ik nl gewoon een gast account aan op de vita voor het sporadische 2player-werk. Echter dat gaat dan via remote play?

edit: zo kan je iig de DS4 op de vita gebruiken. Dit moet echt meer uitgewerkt worden!

http://n4g.com/news/1400442/see-how-dualshock-4-can-be-used-on-ps-vita-for-remote-play

Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm dat kan je denk ik zelf ook uit testen (maar ja de vita is gekoppeld aan jouw account, dus dan moet je maat met de ds4 spelen (denk ik)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Iemand nog intresse in een xbox one dan neem ik wel de ps4 (met killzone etc ;)) ... ik blijf twijfelen :p

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Omfg.... :D

5. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2013
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat zou wel tof zijn idd, de vita aan je ds 4 vast maken :D

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Is dat altijd zo? Hij hoort namelijk ruis-stil te zijn.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was net even bij de saturn dus ook even op de PS4 gespeeld. Kon er niet veel van zeggen. Heb Rivals gespeeld en dat zag er gewoon prima uit. Controller is idd een stuk beter dan de DS3. Voelt lekker in de hand, eindelijk triggers. Alleen de plaatsing van de thumbsticks blijf ik minder vinden. Tuurlijk je kan er aan wennen meer blijf het niet ideaal vinden. :)

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vond het eerst ook maar niks maar dat je nu helemaal symmetrisch zit is eigenlijk wel veel prettiger.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het openingsfilmpje van die DC Game_O__O_

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Net de Triggers van de ps4 controller getest, maar er zit bijna geen druk achter, ze voelen vrij slap! Iemand mee eens?

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja DC is stiekem al mijn meest gespeeld game 8) Heb nu een level 10 Nature Dual Pistol hoertje op Villain side.

Wat speel jij dan?

Waarom wil je meer weerstand dan? Lijkt mij alleen maar vermoeiend als je een avond flink doorgaat.

13. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Precies, vind hem nu al prettiger dan de Xbox One controller moet ik eerlijk zeggen, had ik niet verwacht.
    Waar de One controller meer op de hand ligt, heb je DS4 goed stevig in de hand.
    Aan die symmetrische stickjes ben ik nu ook gewend, vind zelfs deze stickplaatsing fijner dan Xbox (kom van Xbox360, nooit een PS gehad).

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had overigens wel liever dat de triggers aan de zijkanten wat meer afgerond waren.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben nu al een half uur m'n poppetje aan het customisen :lol:

Villain met dual wield gericht op Mental :)

Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heb vandaag 2x foutmelding binnen een game gehad, eentje in ghosts en ander in bf4. Werkt hetzelfde als op de Vita.

Trouwens niet je PS4 uitzetten als je een game installeert :+ Deed het vanwege ik geen geluid meer had, maar ik dacht daadwerkelijk dat die aan het downloaden was en niet aan het installeren. Daarna moest PS4 gereset ofzo worden en BF4 moest weer verwijderd worden vanwege data corruptie. Kon nergens vinden waar je het moest verwijderen, had dat bestand geen naam binnen de instellen...

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Half uurtje maar? :lol: heb er al een uurtje of twee inzitten (en al 5 keer die kut tutorial gedaan omdat ik toch niet tevreden met m'n keuze was :+)

En doet's screenies van je poppetje man :eek:

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe maak ik het makkelijkst screen van m'n poppetje (nog een functie via ps4 of gewoon ouderwets foto maken?).

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Share knop 8)! Een keer indrukken is foto, ingedrukt houden is Video opnemen en 2 keer indrukken is het share menu.

Je kunt het ook verranderen naar 2 keer indrukken = video en ingedrukt houden is menu, werkt net ff logischer.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    :D

Deel Deze Pagina