Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Thanks voor de tip, zat iedere keer te klooien met het menu..
    Zo leer je iedere dag weer wat.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Pas 3 potjes gedaan maar beviel best, heeft veel van BF en CoD weg qua gameplay en loopt soepel.

Maps zijn ook overzichtelijk en lekker veel verschillende wegen om te flanken.

3. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Mensen die CoD Extinction willen spelen? Stuur ff een berichtje hier of op PSN: YoloCryingWalker :)

4. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wel stom dat de ps plus games die we nu hebben van december zijn...

Moeten we tot januari wachten tot weer nieuwe ps plus games :\

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Wel jammer dat mensen die op de PS4 spelen als offline staan op de PS3.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Eind december komen de nieuwe plus games;)

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar niet zo gevarieerd qua maps zoals Killzone 3 toch? Van wat ik nu heb gezien van de maps is dat ze een stuk dichter en simplistischer dan 3 zijn...wat jammer is.

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Heel leuk dat je je turtle beach (of andere headsets) kunt aansluiten op je DS4, maar waarom kun je niet de fucking chat volume apart regelen?? Vrienden zijn voor mij onverstaanbaar

Iemand die weet hoe dit wel moet?

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  10. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha 1200 euro voor een ps4 zijn ze gek! Niemand gaat dat kopen toch? ?

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hopelijk niet en er staat uitverkocht, maar ik verbaas me dat Zavvi zulke prijzen vraagt...

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat een verademing tov de PS3. PS4 stond in stand by. Ik besloot dat ik toch maar DC Universe wilde proberen. Ik 'koop' de game via de site. Paar uur later zet ik de PS4 aan, en de game is tot mijn verbazing al gedownload, geïnstalleerd en gepatched. MAGIE. :+

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Top he! Had zo een hekel aan het installeren bij de PS3,

Sony heeft werkelijk alles goed aangepakt dit keer, hulde!

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ps knop ingedrukt > adjust devices oid. Of werkt dit alleen met het sony headsetje?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet alles. Ik snap niet waarom bepaalde basis funcionaliteit er niet meer is. Geen eigen wallpapers/themes. Geen streaming. Geen manier op trophies te sorteren. Geen fatsoenlijke manier om te zien hoe ver je controller is opgeladen.

Ze doen heel veel goed, heel veel belangrijke dingen, maar waarom stappen terugnemen? Al die dingen zitten wel op de PS3 en Vita.

Hm, kan ik eigenlijk via de PS4 mijn avatar veranderen? Waar hebben ze dat verstopt... Of kan dat ook niet meer.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Geen idee, dit is mn eerste Killzone :+ Spel bevalt mij in elk geval erg goed, het is iig overduidelijk dat die 5,0 van Polygon meer te maken heeft met die $750,000 investering van Microsoft in hun bedrijf dan de game zelf...

Waarschijnlijk omdat ze niet het de tijd en middelen hadden het voor launch klaar te krijgen? :+

Je kunt trouwens je controller lading zien door de PS knop ingedrukt te houden. En je Avatar kun je bij "Profile" verranderen.

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kom op, dat is een slap excuus. Ik heb het over kleine basis dingetjes die al jaren op de PS3 zijn, en die ze wel voor de launch van de Vita in orde hadden. Dit zijn geen grote features die ze niet op tijd af konden krijgen.
    Komt het uiteindelijk in een patch? Waarschijnlijk (hopelijk). Maar dat verandert niks aan de huidige zaak. :+

Ik kon zweren dat ik daar had gekeken voor de avatar maar dat ik steeds alleen de mogelijkheid kreeg om mijn Facebook avatar te gebruiken (wel mooi dat dat kan trouwens, stuk goedkoper dan avatars te moeten kopen :p). Ach ja, eens kijken of er iets leuks tussen staat

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als het zo makkelijk en simpel was zat het er wel in :+ Dat het een simpele functie is betekend niet dat het niet heel veel werk kan zijn om het -stabiel- te kunnen laten werken.

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Resogun is erg tof maar moeilijk man!
    In level 2 al heel veel problemen haha, denk dat ik te weinig gebruik maak van de 'boost', kwam er pas gisteren achter dat je daarmee dwars door de vijanden heen gaat.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heerlijke game is dat. :D
    Nope, accepteer ik niet als excuus. :+ We hebben het hier over een gigantisch bedrijf wat al meerdere consoles heeft uitgebracht met dezelfde functies. Als je het stabiel kunt laten werken op een complexer apparaat als de PS3 en op een veel minder krachtig apparaat als de Vita dan moet het zeker werken op de PS4.

Wat de daadwerkelijke reden is interesseert me niet. Het had er gewoon moeten zijn. Ze zullen wel hebben zitten rushen voor de launch. We kunnen waarschijnlijk blij zijn dat 1.50 klaar was voor day 1 ...

Deel Deze Pagina