1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bullshit

Kerstshoppers geven hun geld dit jaar maar 1 keer uit

dus als je dan geen voorraad hebt word je apparaat niet gekocht.

Mensen die perse een PS4 willen wachten wel en die kopen later dus die mis je niet op de lange termijn

maar reken maar dat er rond deze tijd van het jaar veel mensen staan te twijfelen in de Walmart tussen een One/PS4/iPad/Tv/weetikveel

en als er dan geen PS4 is val je af

Tuurlijk kunnen ze niet meer verkopen dan ze kunnen maken.

maar geen voorraad hebben in deze periode van het jaar zorgt er wel voor dat je niet verkoopt wat je had kunnen verkopen. Stel je voor dat ze onbeperkt PS4's op voorraad hadden

dan waren er nu misschien al 2 of 3 keer zoveel over de toonbank gegaan

en de kerstinkopen moeten zowat nog beginnen

maar tegen de kerst ligt er niks los in de winkel want die hele shipment staat al zowat in backorder

Maar goed , geld deels ook voor MS natuurlijk. Die kunnen in de US nog zoveel verkopen, in Europa lopen ze in de overgeslagen markten ook genoeg mis

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    De productie omhoog schroeven aan de hand van de vraag die er is? Ken ontzettend veel mensen incl. ikzelf die ontzettend graag een PS4 willen, maar nooit aan een pre-order gedacht hebben :+. Denk dat een hoop toch ongeduldig zullen worden als er eind december nog niks te krijgen is. Voor mij zit er niks anders op dan wachten, Xbox One heb ik echt 0 interesse in. Ik denk dat dit de eerste gen word waar ik maar 1 console ga halen.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik snap het punt wat je wilt maken, maar denk eens effe logisch na;
    als je als fabriek zijnde zeg 1 miljoen units kunt maken in 1 maand, en die gaan allemaal op aan pre-orders....hoe wil je er dan voor zorgen dat er losse verkoop in de winkels ligt?

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wil ook een playstation 4

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Delphiki bedoelt denk ik dat je dus dan (een deel van de) 1 miljoen in de winkel moet leggen en mensen met een preorder moet laten wachten tot de volgende ronde want deze kopen immers sowieso al een PS4

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat doen ze dus fout. Ze halen de potentiele verkopen niet wegens voorraadgebrek/ondercapaciteit

En dat is jammer voor iedereen.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vooral voor jou.
    Ik ben op je aan het wachten in Battlefield! :+

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is leuk, maar niet eerlijk tegenover je klanten...althans, ik zou me wel genaait voelen als ik een pre-order heb staan en niks krijg, terwijl er in de winkels wel losse voorraad is....daarom pre-orderen mensen ook, anders krijg je van die rare toestanden als in Duitsland bij de MM (echt idioot|:-)

9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dat is dus wel bij Intertoys en Bart Smit gebeurd. Nieuwe voorraad op de webshop aanbieden, i.p.v. het door te schuiven naar de tweede levering. Bij Bart Smit was het helemaal raar, want ik heb 4 dagen voor de release via een 'unieke' link enkel voor pre-orders (die tientallen keren is gebruikt) gewoon de PS4 kunnen bestellen en hem vrijdag binnengekregen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee dat bedoelde ik dan weer niet :+ het is gewoon niet goed als je niet aan je vraag kan voldoen. Want console sales in deze maand zijn een relatief groot deel van de potentiele verkoop

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is ook raar, maar dat veranderd niets aan dat de fabriek al op max staat te draaien.

Dat distributie onderling niet vlekkeloos loopt, kan ik inkomen, maar wat de shops er dan zelf mee doen is aan de shops....ik zou behoorlijk pissed zijn als ik een preorder had bij BS en IT en eigenlijk wel op tijd was, maar er geen krijg en een ander die 1 week voor release een order doet wel.

Nu gun ik die personen hun PS4 wel, maar eerlijk is het niet.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    :F:
    Het is jammer ja, maar 'niet goed' klopt gewoon niet.
    Ze kunnen er niets aan doen.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Mogen die in je sig, of is dat te groot?

EDIT: zie dat het te groot is....hopelijk kan dat wel op het nieuwe forum straks; zo groot zijn ze niet, en ze zijn best cool om als sig te hebben.

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tuurlijk wel, meer capaciteit inzetten/eerder beginnen

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De wat is er nieuw functie werkt nu ook :)

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Doet de Recente Activiteit het ook?
    Meh, ik vind iets van die grootte veel te druk.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als ik zie hoe groot de wachtlijsten zijn voor een PS4 nu, dan gaat Msoft er zeker baat bij hebben als de One hier in de winkel komt te liggen. Mensen willen next gen spelen en niet iedereen wilt wachten als er een direct alternatief is.

Het launch plan van Msoft is niet eens zo verkeerd geweest. Minder markten, maar op de markt waar hij wel uitkomt meer units. Op een Xbox One hoef je geen maanden te wachten. De day one batch van de PS4 was de grootste van allemaal, de komende naleveringen zullen veel beperkter zijn. Mensen die nu besluiten een PS4 te willen, die zullen echt flink geduld moeten hebben.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zie nu de laatst gehaalde trophies van mijn vrienden, wie er aan het streamen is etc

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Sony zegt voor kerst... genoeg exemplaren voor de kerst

Deel Deze Pagina