1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Klopt. :+

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar verder een heel aardige site toch? Ik haal mijn trophies na het werk 's avonds of in het weekend 's ochtends...blijkbaar :+

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zeker. Alleen jammer dat er niet echt veel guides zijn. Daar blijft Truetrophies/Ps3Trophies dan toch weer beter in.

4. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Turtlebeach p4c komt vrijdag uit en lijkt me een goede keus. Haal hem zelf ook ff op vrijdag. €29,95

5. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hallo allemaal,

Nieuw op het forum qua posting maar al jaren volger.

Ik heb een klein maar toch vervelend probleempje met het snel switchen vanuit de game naar de psn-store.

Voorbeeld: Ik ben KZ:confused:F aan het spelen en wil even wat uit de store halen.
    Klik op de home-button en als ik psn selecteer dan krijg ik alleen maar de achtergrond te zien van de UI, dus zonder vensters etc.. Ik kan verder gewoon weer terug naar de game en alle functies blijven werken maar de psn bugt. Het is overigens niet altijd zo maar 9/10x wel. Meer mensen met dit probleem? Internet is stabiel.

Voor de pro's.. Lijkt dit op een softwarematig probleem en wachten op een patch of zal het iets hardwarematigs zijn?

Alvast bedankt

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    thanks, die ziet er wel degelijk uit inderdaad. Zoiets zoek ik , geen in ear rommel of zo'n ding wat je aan je oor hangt

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Heb hetzelfde probleem, zal niet met je hardware te maken hebben maar met PSN.

8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Thanx mate (y)

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    @ DulleNL:

Ik zag dat jij onlangs eigen gameplay op deze site poste? Mag ik vragen hoe je dat doet? Gebruik je de share-functie op de DS4 of gebruik je een andere mogelijkheid?

Alvast bedankt

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Share functie werkt bij mij niet echt. Fotos wel, maar filmpjes blijft het gewoon hangen. Dacht dat het nog gepatched moest worden en nog niet 100% werkte?!

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die van Need for Speed, Battlefield en Contrast zijn via de Share knop. Als je ergens anders iets hebt gezien (een 360 game) was het met een capture card. :+

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm wat doe ik verkeerd dan?

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee. :eek: Is het bij elke game zo dat het filmpje blijft hangen?
    Als ik iets wil uploaden ga ik gewoon naar het Share menu, knip het betreffende gedeelte eruit en klik op Delen. Geen problemen.
    Behalve bij Battlefield, die neemt geen geluid op.

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Het ging idd om NFS. Maar hoe kreeg je die op deze site?
    Vraag veel voor een nieuwkomer, i know ;)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou een nieuwkomer niet veel mogen vragen. :+
    De PS4 uploadt het naar Facebook. Ik download het van Facebook. Ik upload het naar Youtube. Ik plaats het hier.

Het gaat zo heerlijk zijn als de patch er is waardoor je direct naar YT kunt uploaden. _O_ Maar tot die tijd...

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zie de screenshot direct rechts staan alleen links blijft blauw. Als ik daar op klik blijft hij laden en verder gebeurt er niks :confused:

Upload is waarschijnlijk naar youtube oid.

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Thanx mensen... Misschien toch maar weer mijn Facebook activeren :)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  19. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Ik blijf wel me controller opladen zeg. Ik denk dat ik de 5 uur nog niet eens haal als ik bezig ben. Moet gewoon door die bouwlamp erin komen, nog nooit mee gemaakt dat een controller zo snel leeg was. Zelfs mij slechte accu's van me Xbox controller hielden het langer uit:p

20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ja me 2. Hoop dat ze snel de LED-balk patchen. Vind het meer irritant dan een verbetering. Weerkaatst ook behoorlijk in mijn scherm.
    Het zal in de toekomst vast een toegevoegde waarde worden qua gaming maar tot die tijd mag het van mij optioneel worden

Deel Deze Pagina