1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niemand anders last van wat ik op de vorige pagina postte?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    toch vaak naast een MP game als Battlefield wel een paar SP games, denk dat ik AC IV er maar bij ga kopen nog.

ik heb ook al een stukje contrast gespeeld, vond ik ook best leuk

sorry ik heb de share knop letterlijk nog niet aangeraakt

weet ook niet waar ik screens of filmpjes maak :+

Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer. =( Meer mensen moeten clips en screens posten. En dat hoeft niet eens zozeer hier (al is dat wel leuk), maar alleen al zodat ik het kan bekijken op de PS4.

Gisteren een aantal dingen gepost, alleen is er volgens mij geen hond die ernaar kijkt. :+

Mocht je de knop ooit aanraken en je afvragen waar je het terug vindt; ga naar je profiel en klik op het envelopje/foldertje. Daar staat alles wat gedeeld kan worden.

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    ACIV is voor mij iig de beste next gen game tot nu toe.

Speel het met veel plezier! Geweldige game en heel veel te doen.
    Absoluut een aanrader.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Straks eens effe kijken.

Ikzelf zal de share knop ook niet gebruiken waarschijnlijk. Niet mijn ding.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja hij lijkt mij ook wel leuk ondanks dat ik III helemaal niks vond

enige wat me een beetje tegen houd is dat ik m ook la heb liggen voor de 360 (van mn broertje geleend) en ik twijfel of ik nou wel 60 euro uit moet geven om hem op next-gen te spelen :+

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Ik doe hier echt nooit wat mee, maar ik heb wel NFS. Wat moet ik doen om te bekijken of ik er ook last van heb?

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Kwaliteit is echt crap soms, als het nou wat beter was geweest dat had ik het misschien wat meer gebruikt.

9. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    AC III was ook een tegenvaller. Was zelf ook huiverig om ACIV aan te schaffen daardoor maar ben er erg blij mee. Ik was erg bang dat het alleen maar zeeslagen zouden zijn ( ben ik niet zo goed in). Dat valt gelukkig mee. Mooie verdeling van missies op het land en op zee. De natuur, oerwouden, zee en eilanden zijn heel wat mooier dan heel de setting van ACIII . Zit vaak echt te genieten van het beeld. Verder erg veel ( misschien wel te) te verzamelen. Wel veel te ontdekken. Kan hem aanraden op de ps4 eerder omdat het lekkerder gamed en beelden zijn mooier imo. Loopt soms net even wat soepeler.

Ik zit vaak mallakai zijn throphies in de gaten te houden hoe ver hij ongeveer is :p zijn volgens mij even ver in het verhaal. Hoe ervaar jij dat duiken Mallakai? En je eigen vloot bijhouden, handelen etc?

10. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb het probleem van weinig games eigenlijk helemaal niet. Ik speel vooral battlefield 4, maar als er niemand online is om mee te spelen heb ik de keuze uit: warframe, NFS: Rivals, DC Universe online en vandaag krijg ik killzone binnen (20 euro via marktplaats). Daar ben ik nog wel een aantal maanden zoet mee. Vooral Warframe vind ik enorm tof.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het enige wat ik nu wil spelen is Dead Rising 3 en Battlefield 4. En misschien straks eens kijken naar DC Universe. De rest zou ik al twijfels over hebben als ze voor €10,- in een budget bak zouden liggen dus die komen er voorlopig echt niet.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    10-15 screenshots nemen. Dan naar je Share folder gaan en de eerste aanklikken. Daarna door je screens bladeren door R1/L1 te gebruiken. Na een paar loopt ie dan vast.

Ik heb ook vaak dat ie mijn laatste kwartier/minuten gewoon niet opneemt. Heb ik een leuk moment wat ik wil delen, is het alsnog verloren. THANKS OBAMA! :+
    De screens zijn prima kwaliteit. Video's zijn wat minder, maar niet zó slecht. Je deelt het vanwege de leuke momenten, niet vanwege de hoge bitrate. Tenminste, daar doe ik het voor. :p

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik speel nu ook even warframe en voor een mmo/grindfest zit dat lang niet slecht in elkaar qua gameplay

verassend leuk

alleen wat onduidelijk qua menus en zo , maar dat hebben alle mmo's wel

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kanje ook een party opzetten op de PS4 bij Warframe?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

^Als dit representatief is voor de gameplay wordt het iig tijd dat ik het ook maar eens ga opstarten.

edit: Dat met die screens nog eens geprobeerd en bij het bekijken van 14 screens liep ie weer vast bij de 9e.

Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  16. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    jup en de game is echt 10x zo leuk met meerdere mensen.

Overigens zit de toturial slecht in elkaar. ik heb zelf uit moeten zoeken hoe de mods etc. werken. Dat zit simpel in elkaar, maar je moet het wel even weten.

17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb pas een paar dagen de ps4, top machine maar hoe maak je screens? en hoe maak je precies en waar bekijk jeje opgenomen gameplay? Ps4 noob :D

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zie voorlopig nog geen games op de ps4 komen om de ps4 te halen helaaa

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt een knop met share op je controller. Als je daar op drukt maak je een screenshot :)

20. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    En is dat 1 keer lang drukken of kort want hoe maak jeje filmpje dan?

Deel Deze Pagina