1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Klinkt als geen verbetering t.o.v. de PS3 (vooral dat invite stukje) jammer! had ik wel gehoopt

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en tegen betaling uiteraard

en streamend dus nog maar afwachten wat voor resolutie dat word (als we het hier in europa uberhaupt gaan krijgen)

en dan nog maar afwachten welke games ze aan gaan bieden, ik denk alleen de echte bekende games

streaming lijkt me op zich mooi maar niet als zogenaamd lapmiddel voor backwards compatibility wat niemand eigenlijk op die manier wil

kom dan ook met een killer app die alleen streaming te spelen is zodat iedereen het gaat proberen

3. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik mis een beetje het kleine dasboardje dat je zo makkelijk kunt openen als je een invite krijgt of een bericht :mad:

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, maar dat wist ik van te voren. Xbox interface is imho wat dat betreft toch wel aardig sneller/directer

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is inderdaad kut. Hopelijk fixen ze dit, en snel.
    Hopelijk laten ze dan wel achterwege wanneer iemand offline gaat; dat interesseert me niet.

Echt totaal geen last van; gister nog in de Store geweest maar liep soepel.

Wat is er ingewikkeld aan?:confused:
    Je gaat naar die tab, gaat naar de party die je wilt joinen en klikt op x.....that's it.
    Kwaliteit is prima....met een gaming headset. Die standaard crap die je erbij geleverd krijgt is inderdaad gewoon kut (teveel background noise).

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die mini guide wat je op de 360 kreeg zal ook nog eens minder RAM geheugen hebben gevreten. Maar nee hoor, ze willen dat het volledige OS beschikbaar is tijdens een game, waarvoor ze X GB reserveren daardoor. Laat dat, en geef al dat RAM geheugen terug aan de games. :'-( Dan maar wat minder OS functies tijdens het spelen.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ach vind dat we niet mogen klagen als we terug kijken hoe het op de PS3 ging. Zou het nou echt traag werken, oké dan is het wat anders. Wat mij wel mag is dat je gewoon bij een melding direct daarheen kan. Stel: je krijg popup van trophy, nu moet je eerst naar menu, dan tropheen en dan nog die game aanklikken.

Had gewoon gedaan 1x klik op homebutten en je ziet direct de juist verdiende trofee. Hopelijk wordt dit nog een x geupdate.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er zijn nog zoveel van dat soort kleine dingen wat geupdate moeten worden. Dingen die er wel al op de PS3 en Vita zijn, en om de een of andere idiote reden niet op de PS4.

Nog zo iets kleins; als je de patch notes op de Vita kijkt zie je bij welke patch het hoort
    bv
    Nu

Ik weet het, het is iets heel stoms en kleins, maar ook weer vreemd. Waarom zetten ze op de Vita wel het patch nummer erbij, en op de PS4 niet? :+ Is op de PS4 de bovenste set de nieuwste, of misschien juist niet?!
    Maar goed, ik ben al blij dat je uberhaupt gemakkelijk de notes kunt bekijken.

Nu dus nog notifications fixen, custom backgrounds, mogelijkheden om de trophies te sorteren, ervoor zorgen dat het OS wat minder crasht...

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik verwacht ook wel gewoon in de komende updates dat er steeds meer verbetert wordt in kleine maten. Over een jaar (of 2 miss) dat het gewoon het OS is wat we verwachten.

Wat wel een probleem is, is dat als ik soms met sommige vrienden in partychat gaat, ik niet met hun kan praten. Krijg dat de melding dat diegene niet over de juiste NAT type beschikt ofzoiets. Niet altijd want is wel is een keer gewoon gelukt, maar slaat nergens op. Allemaal nat type 2 btw

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Die vind ik inderdaad ook vrij irritant!

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou inderdaad beter moeten zijn. Nu vind ik trophy's en achievement niet zo boeiend meer als vroeger dus check ik ze altijd na de game een keer. Maar dit mag wel gepatched worden idd.

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Is het mogelijk om via ideal geld op je account te zetten? Heb geen creditcard en ook geen zin om van die kaartjes in de winkel te halen.

Kan het op de ps4 in ieder geval nergens vinden. Had het toch wel een beetje verwacht dat dit kon op de next gen.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.348
    Ja kan via de site je kan geld op je account zetten met ideaal daar.
    Toevallig zelf laatst gedaan om Premium van Battlefield 4 te kopen.

Laatst bewerkt: 17 dec 2013
  14. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Thnx! :thumbs:

15. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Heb het wel vaker. Opnieuw opstarten van console werkt eigenlijk altijd bij mij tot nu toe.

16. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    pfff!

Ik wil m'n mp3 support update!!! Ik wil muziek luisteren tijdens het neerknallen van enemies!!!!!

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet stampvoeten

18. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik haat dat juist om muziek te luisteren tijdens het gamen. Je wordt veel minder de game ingezogen imo.

19. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Alleen tijdens MP dan he.

Ik denk dat je het iets te letterlijk opvat.

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Tijdens MP vind ik het ook nog wel irri, hoor je minder goed waar ze zitten/lopen/komen. Maar bij MP snap ik het wel al beter dan de SP :p

Deel Deze Pagina