1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Bij Resogun gaat het geluid automatisch via mijn headset wanneer ik het controller geluid op 0 zet. Waarom dit bij jou niet gebeurd als jij Killzone speelt zou ik niet kunnen verklaren.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Als je een headset ingeplugged hebt komt daar al het audio doorheen. Zelf niet meegemaakt in ieder geval

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik gebruik een headset via de optical ingang (DD/DTS). Daar is geen setting voor. De chat headset gebruik ik niet, ws gaat het dan daar door? Heb nog geen goede PS4 headset die ook voice chat doorzet ...

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nogmaals alles gechecked, maar bij Killzone krijg je het geluid van de audio logs of door de speaker van de controller, of niet ... ik krijg het niet voor elkaar, zelfs niet in dat oortje dat als voice chat moet dienen ...

5. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Gewoon verkopen die console

/Mod Nutteloze reply ~ Kevf

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2014
  6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat is een oversight van Killzone zelf, bij Warframe bijvoorbeeld kun je het wel gewoon allemaal instellen en als je je headset op All Audio zet speelt ie het sowieso automatisch de Audiologs door je headset af.

Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, dacht ik al. De game hoort dat te regelen. Thanks!

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop trouwens niet dat iemand het erg vind dat ik die hele What's New feed zit vol te spammen met Sound Shapes filmpjes? :+

Wacht, waarom is 'bolletjes' gecensureerd? 8)

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Niemand zal het erg vinden want volgens mij kijkt niemand er naar :+ Heb na de eerste 2 dagen nooit meer bij Whats new gekeken

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weiger dat te geloven! :+ Het is juist een van de leukste nieuwe features van de PS4. :p

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Moet eerlijk toegeven dat ik er stiekem al een paar bekeken heb :lol: straks hoef ik het spel niet eens meer te kopen 8)

Die laatste van je is een beste headfuck btw, m'n oren bloeden er nog van.. En die van 0.1 is nogal aan de krappe kant ja :lol:

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het zou al een stuk handiger worden als je daar kunt filteren wat je ziet. Wil best wel eens door je foto's/filmpjes bladeren maar het interessert mij bijvoorbeeld totaal niet wanneer je wat gespeeld hebt en welke trophy jij behaald hebt

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik kijk er wel regelmatig, soms gewoon leuk om effe te bekijken.:+

14. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Wat me het minst interesseert in de Newsfeed is dat je ziet welke game iedereen gespeelt heeft, daar staat het bij mij in ieder geval vol van.. Daardoor vind ik het een beetje onoverzichtelijk en kijk ik er niet graag naar. Als je dit bijv. in kunt stellen wat je precies wilt zien dat zou het een stuk overzichtelijker maken en dus prettiger om naar te kijken.

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ziet er echt naar uit dat er in de toekomst steeds meer verschillen gaan zien in games in het voordeel van de PS4.
    Echter is de grote vraag, hoe groot gaat het verschil zijn? zal het zoals verwacht minimaal zijn, of durven ze het toch aan en gaan ze proberen het maximale uit de PS4 te halen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De verschillen zijn nu al niet minimaal ;)

Als het nieuwsbericht mbt Tomb Raider waar blijkt te zijn dan is dat een ontzettend groot verschil tov de x1. De ps4 drukt er dan 2x zoveel frames uit.

TressFX en 1080p60 had ik trouwens ook op de ps4 niet verwacht. Dat is zelfs voor een redelijke game-pc pittig.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nee okay de FPS is dan niet echt minimaal:+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm? Ik heb wat berichten gemist?

edit: Laat maar, bericht gevonden.

Laatst bewerkt: 23 jan 2014
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mooi. Ik kan niet wachten op DF. Als het spel toch echt knap presteert op de PS4 overweeg ik het spel komende maand alsnog.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Psies zoals ik al die tijd al zeg. PS4 is echt krachtiger en door dezelfde platforms wordt die kracht ook gelijk gebruikt. Ik denk dat MS zich nog flink achter de oren zal krabben in de toekomst. PS4 gaat ook mijn main platform worden lijkt het ...

Wat betreft tombraider, leuk voor nu. Maar dat betekent ook dat we in de toekomst games kunnen gaan zien die nog een stuk mooier zijn, maar dan mss op 30 frames draaien. Ik heb voor sp games liever zoveel mogelijk eyecandy en 30 fps, dan 60 met minder ...

Laatst bewerkt: 23 jan 2014

Deel Deze Pagina