1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik ook!

Totdat ik een corrupt save file had en opnieuw mocht beginnen.
    Fok die shit.:+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is dat nog steeds niet opgelost? 8) Dan zal ik nog wat langer wachten met die campaign.

__
    Eventjes opgezocht om welk filmpje dat copyright gezeik precies ging, en het is deze
    [yt]NaZZX5BBtCo[/yt]

huh. Juist die met geen enkele muziek of wat dan ook. Zelfs YT doet er niet moeilijk over. 8) Wie heeft dan een copyright claim ingediend? De devs niet, want die hebben de mogelijkheid om Share te blokkeren (NBA maakt daar bv gebruik van door bij bepaalde scenes opnames te stoppen. En alle audio wordt gestript van de clips)
    Dit moet niet vaker gaan gebeuren...

3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb zojuist ps4 en plus aangeschaft. Alleen ik zie vrij weinig in de store aan demos. Alleen fifa14, klopt dit? Daarnaast dacht ik ook dat contrast gratis zou zijn, maar die kan ik nergens vinden in de store. Ik heb nu alleen resogun en Dont starve: console edition gevonden.

BTW die playstation store is niks verbeterd, wat een onoverzichtelijk zooitje.

4. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Contrast is alweer uit de Plus rotatie

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde net ook nog komen klagen over de Store. :+ Ze hebben het zowaar nóg slechter weten te maken.

Er is ook een Lego Marvel demo. En de F2P games Warframe, War Thunder, DC Universe en Blacklight.

Altijd als ik iets zoek doe ik het via de 'Zoeken' functie. Want browsen door die store is vreselijk.
    Of ik doe het via internet
    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/games

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ok thanks!
    Ja echt niet normaal zo onoverzichtelijk 8)
    mm dus als ik het goed begrijp kunnen ze games ook weer wegnemen? Maar als je het spel al had gedownload, verdwijnt deze dan ook ineens?
    Er zou toch ook zo een gratis griezel game komen? Ben de naam kwijt, zag er wel leuk uit

Laatst bewerkt: 25 jan 2014
  7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Games in Plus zijn tijdelijk; als je ze eenmaal gedownload hebt kun je ze altijd spelen, ook al gaan ze Plus uit, zolang je lid bent van Plus.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Outlast :) Die komt deze maand...dunno eigenlijk, is dat vandaag?

Hoe is Blacklight eigenlijk?

@Dulle: op zich heb je gelijk, maar ik had wel iets meer verwacht bij launch: sowieso Secret Poncho's, Driveclub en Outlast. Dat zijn alweer drie games. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Infamous uitgesteld gaat worden. Er komt zo weinig info vrij....

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Outlast komt 5 februari.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Je kunt je controller ook niet uit doen hé? Ging gister een blu-ray afspelen maar de controller kun je niet uitschakelen zoals op de PS3. Zonde, beetje nutteloos mijn controller aan laten staan. 8)

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dit al bekend? Tomb Raider voor PS4 heeft de 'interact'-mogelijkheid.

Allows other users watching your stream to interact with your game. Sending power ups is an example

What does the Interact feature do?
    Allows the audience to interact with the game (devs control what this does exactly).

Tomb Raider has die/revive interaction.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=757889

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Huh? Natuurlijk wel! Home knop ingedrukt houden > Apparaten aanpassen > > Uitschakelen > DS4

Volgens mij is er ook nog ergens een optie om het standaard na een x aantal minuten uit te laten schakelen.
    Daar had ik het gisteren al over, maar blijkbaar interesseerde niemand het. :+

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Blind I am.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha. :+

Voor de volledigheid; Instellingen > Instellingen voor energiebesparing > Dualshock automatisch uitschakelen > 10/30/60 minuten

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is dit min of meer hetzelfde als met Rivals via die ene app? (die ik nooit heb gezien)

Toch maar eens de Vita en de PS4 handleiding lezen? O-)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, gewoon zelf rondklooien in de menu's! Veel nuttiger dan een handleiding lezen.

En je zou het misschien wel kunnen vergelijken met die app. Een manier om interactie te hebben met spelers zonder zelf de game te spelen. Best leuk. Vooral tijdens een stream, waar je direct het effect ziet. :+ Ik hoop echt dat meer games dit gaan doen.

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Excusez moi :+. Klinkt als een toffe feature; nu maar hopen dat wildvreemde mensen jou daadwerkelijk gaan helpen :9

Net als die feature die tijdens de E3 werd aangekondigd, dat mensen jou kunnen helpen en je game overnemen als je vast zit bijvoorbeeld. Nog niks over bekend zeker wanneer we dat kunnen verwachten?

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope, nog niks over bekend. Maar dit is eigenlijk leuker. :p
    Ziet er bij Tomb Raider wel wat vreemd uit. Als je DIE doet, ziet die persoon dat ook in de chat. Als hij/zij niet weet dat dat een PS4 feature is zal ie zich afvragen waarom iedereen hem/haar dood wenst. :+

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Erg handige tip!

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen werkt het niet altijd...

Terwijl ik iets kijk via Netflix, blijft de controller vaak langer dan aangegeven aanstaan.

Hatelijk. En die blauwe beam of light mogen zij wat mij betreft op de eerste firmware update laten uitschakelen.... Wat een nutteloos ding.

Deel Deze Pagina